LYNX RAVE RE 600/800 -15, 16, 17 Kokemuksia.

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 10/6/14.

  1. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Mittarikotelon sisällä on valmis paikka mistä ottaa vain tulpan pois
     
  2. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  3. Jolle23

    Jolle23 Well-Known Member

    Hellou kaikille!

    Ajattelin kysäistä yleistä mielipidettä nyt näistä RE 600cc etec:stä... Itellä -14 malli tällä hetkellä pienillä jousimuutoksilla ja tässä katsellaan toista kötkötintä vierelle. Kysymys olisinkin näitten -15, -16, -17 mallien hyvät ja huonot puolet.

    Mitä nyt itse on tullut kuultua ja seurattua esim. -15 mallisssa telaston heikkoudet etupää muuttunut(paremmaksi) ajettavuuus huonompi(tietysti muutettavissa) kuin -14 mallissa jne. mutta muut onkin jäänyt tuon lumen puutteen vuoksi huonolle seurannalle...
     
  4. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Ei 15 mallis ole muuta vikaa kuin tehtaan säädöt alustassa vaihtaa jäykemmät jouset ja takapukkiin reilusti vähemmän esijännitystä niin pelaa jo paremmin, tietysti simmittämällä paranee paljon ja 15 alkaen liukurungot on mallia rs niin kestää huomattavasti paremmin kuin vanhemmat
     
    Jolle23 tykkää tästä.
  5. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Mulla on -15 vuoden malli ja on huippu hyvä ajaa. Tapsa huolti ja simmitti alustan vielä kondikseen ni ei kyllä mitää valittamista. Mulla on tietty rs kitillä.
     
    Jolle23 tykkää tästä.
  6. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    ehdottomasti pitää olla rs kitillä
     
    vinotintto tykkää tästä.
  7. Mekatsu

    Mekatsu rave 600 -09

    Onko kokemuksia 2018 Rs etecistä?
    Varaosa luetteloa kun katsoo niin suksissa 300 pitkä 16nm jouset?
    Telastossa mitkä jouset? Numero sarjat jotain muuta kuin aikaisemmin on ollut RE ssä.
     
  8. Jolle23

    Jolle23 Well-Known Member

    Onkos noihin -16,-17 tullu lähinnä pintapuolista päivitystä vai onko jotain oleellista muutettu -15:sta? Rs kitit pitää luultavasti olla lisävarusteena mutta esim. remmit kestää nykyään jne...
     
  9. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Etuiskarit 8mm pitemmät ja 17 on boondokker penkki joka on parempi, 17 mallis eka remmi kesti 1900km
     
    Jolle23 tykkää tästä.
  10. ViljoL

    ViljoL New Member

    Eetekki RS:ssä alustan paikka hieman muuttunut vrt. -16 ainakin malliin. Vakiosäädöilläkin yllättävän hyvä niin voimasiirron kuin alusta puolestakin. Hieman ilmeisesti molempiin tullut muutosta edellisvuotiseen verrattuna. Toki keulaan joutuu topakammat jouset tökkäämään nii saa mutkiin ja jarrutuksiin kantavuutta.
     
  11. _wasco^

    _wasco^ New Member

    Nyt kun noista jäykemmistä etujousista ollu puhetta, niin onko tämmöselle 60kg "kukkakeppi" kuskillekkin välttämätön upgrade?:D
    Kelkkana -16 rs-kitillinen, jaa iskarit on ajamattomat -17 mallista.
     
  12. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Ite kanssa kääpiö ja kyllä kakskymppiset jouset oli hyvä ostos.
     
  13. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Mulla on 24 jouset tossa mut mä oon sen verra läski et painan yli 70kg. Helpompi on kuulemma säätää ku on kantavat jouset kepissä
     
  14. stigamies

    stigamies LYNX 250 GL & Lynx Rave Re 2016

    Mistä näitä jäykempiä etujousia vois löytää?
    Duellin sivuiltakaan en löytänyt?
    Mikä jäykkyys vakiot on? (16vm)
     
  15. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Mulla taitaa nuo valkoset olla totaltekin 24 vakio taitaa olla 18
     
  16. vetkulilm

    vetkulilm -23 Freeride, -19 Iron dog 600R

    Ihan jos brb myyjälle menet niin saat hyvät ja halvat
     
  17. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

    Mitä kuuluu RS kittiin? Kakkos kelkka suunnitelmissa.
     
  18. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Tarrat. Huollettavat kyb iskarit. Liukurunkojen vahvikkeet, metallinen kaasuvivuntuki ja kai jotain muita pikku vahvikkeita
     
  19. -rx-1-

    -rx-1- Lynx etec

    Ensimmäinen 800cc olisi mahdollisesti tulossa, vm -15 ja RS kitti löytyy. Mitä muutoksia pitäs tehä et pystyy kunnolla pattia paukuttaa ja et se kestää kun ei oo kokemusta pps2. Keulaan jäykempää jousta ainakin, muita vinkkejä?
     
  20. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Simmittää alusta itelle sopivaksi. Etujouset ehdottomasti vähintää 20nm mielummin 22 tai 24 ni riittää iskarissa säätöä mukavuuteenkin.
     

Suosittele tätä sivua