LYNX RAVE RE 600/800 -15, 16, 17 Kokemuksia.

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 10/6/14.

  1. sdi-600

    sdi-600 Well-Known Member

    Pps2 on paljon hiljaisempi ja liukurungot on samat kuin rs niin kestää paremmin
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Huonona puolena kakkosessa vähentyneet rasvanipat.
     
    vinotintto tykkää tästä.
  3. VoihanVitalis

    VoihanVitalis Well-Known Member

    lynxi.jpg

    Ensinmäistä kertaa näin tuon pps2 paikan päällä vanhemmasta on kyllä jonnin verran kokemusta, mutta pisti silmään tuo revähtänyt liinan pätkä :D Onko tuo ihan orginaali vaiko tee se itse miehen patentti
     
  4. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Tuohan on kuin uusi. Mulla melko resu kun en ole muistanut vaihtaa.
     
  5. VoihanVitalis

    VoihanVitalis Well-Known Member

    Eli tuon on tarkoituskin olla tuolla :D
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Eiköhän tuo ihan alkuperäinen ole. Kyllä kait nuo kestää.
     
  7. Ukko

    Ukko Ukki

    Re:n vakioiskarit oikein simmattuna toimii paremmin kuin foksit. Öhlinssit ja totaltekit turhaa rahantuhlausta;) Poika paini monet kerrat" pirkka" lynksin kanssa foksit keulalla, muttei saanut niitä toimimaan kunnolla. Nyt alla rs:n vakio työkalut ja ei valita:rolleyes: Foksit kyllä pelaa toisessa kissa vehkeessä paremmin, mutta jostainsyystä ei monella enskamiehellä lynkseissä noita näy.
     
  8. Aimo2008

    Aimo2008 Well-Known Member

    Joo eipä noita foxeja pahemmin enska miehillä näy..crossissa kylläkin..
     
  9. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    KYB:t kyllää pelaa hienosti oikein säädettynä mutta huoltoon niitä saa viedä jatkuvasti että toimivat jos ajetaan ihan oikeasti. Paras terä on pois 200km jälkeen välillä. kyllä ne reittilötkytyksessä pelaa muutaman sata kilometriäkin jotenkin. ja en omista FOXeja :)
     
    vinotintto tykkää tästä.
  10. james-x11

    james-x11 Well-Known Member

    PPS2 alustassa Öhlinseillä huoltoväli 4000km ja ilma Fox:t keulassa 5000km ja hyvät on pattia paukuttaa.
     
    rupsu tykkää tästä.
  11. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Minä oon ajanu sekailaista reittiajoa jo 1500km ja ihan on saman tuntoiset kybit vieläkin ku huollon jälkeen. Et ei ole normi reittiajajalle mitään merkitystä onko kybbi vai foxi
     
  12. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    etupää kestää paremmin enkä sitä huollata kuin ehkä 1000-1500km välein. Telasto niin tiheään kun viitsii, jos vain ajelee niin menee se 500-1000 kyllä, jos pitää olla kunnossa 300-500km vähintään. Jonkun verran joutuu säädöillä kompensoimaan vaimennuksen muuttumista , oon ehkä liian tarkka mutta jos se ei oo just kohallaan niin ei tuu mitään :D
    telastosta muuttuu ensin paluu vaimennus, just huollon jälkeen kun ajaa niin onhan se makia mutta sitten muuttuu ja joutuu säätämään. voisikohan eri öljyllä olla eroa miten kestää ajoa, tosin iskaristahan irtoaa alumiiniä joka vanhentaa ja kondensoituu vettä niin että voi olla luonnollista kulumaa vain ?
     
    Jahed tykkää tästä.
  13. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Onko merkitystä iskareiden huoltoväliin jos kelkan sulattaa aina ajon jälkeen? Onko siitä vaan haittaa iskareille?
     
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Jos noin vaativa olet niin kannattaisko sijoittaa joihinkin hipokeppeihin? Äkkiä tulis hinta takaisin vähemmällä huoltotarpeella. Toki eri asia jos ite huollat mutta onhan tuossa puljaaminen jos alusta pöydälle parin reissun välein.
     
  15. LRacing

    LRacing Well-Known Member

    FOX:t on ollu kyllä mielessä. Ehkä telastoon vain , etupää kyllä LYNX:ssä pelaa KYB:lläkin hyvin oikeiden jousien kanssa. Huollot on saanut sillä lailla että on vielä viitsinyt huolattaa sen puolesta , kepithän ottaa vartissa pöydälle ilman telaston irrotusta, takaisin sitten vähä kauemmin.
    Nyt vaan on vaihtunut kalusto -16 XRS:ään niin saapa nähdä saako siitä säädettyä minkälaisen sitten ja miten KYB siinä pelaa.
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    No mulla on ollu viimeset 8tkm -16 Xrs ja kohtuu hyvän siitä saa vakiokepeillä. Red Shocksilta Kempeleessä löytyy siihen lääkkeet. 24nm jousi tämänkin keulalla toimii hyvin. Oli alkuun vaan outo säädettävä alustan osalta kun oli kytkemättömään pepsiin tottunu.
     
  17. _wasco^

    _wasco^ New Member

    Kuuluuko kallistuksenvakaajan tangossa olla yhtään välystä? Kiinnittivät vain huomioni tuolla reitillä ajellessa, kun kolinat erottuu muusta mekkalasta :D
     
  18. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Kyl se mulla pientä kilinää pitää mut ei nyt mitää isompaa metakkaa
     
  19. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Aika kova toteamus että simmatut vakioiskarit toimii paremmin kuin Foxit...voi pitää
    paikkansa, jos asiantuntemus rajoittuu pelkästään Kybbeihin:D
     
    Hemikoo ja james-x11 tykkäävät tästä.
  20. JiiPee73

    JiiPee73 Lynx Rave RE 600 e-tec -15

    Jututin yhtä kaveria, joka ajaa SM-Pro luokassa enskaa ja kyllä hänelläkin oli KYBit alla. Oli myöskin sitä mieltä, että ei ole tarpeen iskareita vaihtaa. Kuulemma testattu on. Uskon, että jos toisin olisi ei hinta ole tässä tapauksessa varmasti kynnyskysymys.
     
    Aimo2008 tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua