Polaris AXYS RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2015 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 11/4/15.

  1. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Eikös tuosta ole jo ollu juttua tässä thredissä että ne tulee mutta ne ei pahene tuosta. Oliskaan ollu ne takapukin kiinnityskohan rullat mitä veikattiin aiheuttajaksi.
     
  2. Naasu

    Naasu AXYS SKS 146 850 -19

    Joo no toivotaan niin.. nuo jäljet on kyllä joka reissun jälkeen pahentunu. Mittarissa 2300km. Häätyy koputtaa puupöytää altapäin ettei saatana herää.
     
  3. Viable

    Viable 850 khaos -155 2022.

    Mulla on 3800 mittarisa eikä kyllä läheskään nuin kulunu. Tosin oon pysyny reitiltä pois ja raapiat on. Liutki kulunu aika tasasesti mulla. Tuossa aika hassusti yhestä kohtaa.
     
  4. juni87

    juni87 Member

    Vinkkejä alustan säätöihin?!? Vakio iskarit ja 36" keula. Ajo pelkästään ummella
     
  5. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Riippuu hyvin pitkälti miten haluat sen käyttäytyvän.. mulla on takapukki tosi jäykkänä ja etupukki niin löysällä kuin vaan joka paikassa pohjaamatta saa.. iskarit on lisäksi simmitetty Akkumaailmassa niin että takapukissa on vähän enempi puristusvaimennusta kuin vakiona. Näin etenee ja kiikkuu tosi hyvin, mutta ei keuli sitten yhtään. Jos keulia haluaa enempi niin sitten juuri päinvastoin. Suksien iskarit ja jouset taitaa olla ihan vakio arvoissa mulla ja vakio keula muutenkin..

    Ohjekirjasta löytyvästä vakiosäädöstä on minusta ihan hyvä lähteä ja pikkuhiljaa säätelee mieleisekseen jos jokin asia ei miellytä.
     
    Kommein tykkää tästä.
  6. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Eihän tämmönen kelpaa nykyaikana, se pitää keulia vaan ja säädöt tehdään sitten sen mukaisesti.. Jänkhällä pitää keula olla kohti taivasta
     
  7. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Onko muilla katkennu vuoristoremmiä? Oli aika heikosti tehty omasta mielestä. Umpikumitanko pukattu metalli tappeihin niin sehän katkesi siitä mihin se tappi loppuu.
     
  8. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Itellä katkes samallalailla. Kohtuu heppoinen viritys omastakin mielestä. Ilmeisesti saako tuota edes irralisena vai tuleeko tangon kanssa?
     
  9. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Tulee sen välitangon mukana se mountainremmi.
    Ite oon kääntäny sen toisin päin ko loppujaan sitä remmiä ei tarvi missään muussa tilanteessa ko kelkan kääntämisestä kyljeltään/katoltaan pystöön ja käy melekl kipiää rintaan ko jysäyttää ittensä tankoon/remmiin.. Ajamisessa sitä ei kyllä pysty käyttään. Ja siihen kääntelyyn kelpaa vaikka semmonen löysä tarvikeremmi.
     
  10. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Ei saa irrallisena, mutta mene takuuseen ja uuen tangon saa tilalle.
     
  11. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Jostain syystä se tulee tangon kanssa!! Otin ite polariksen mönkijän tankoremmin jos se menis laittaa siihen.
     
  12. Happonen

    Happonen Member

    Tulisko noi jälet ku liukujen takapää ottaa kantatessa telaan?itellä ei ollu peakin kans tota ongelmaa ku soljet joka reiässä,mut serie 6:sen kans alkanu syömään tolleen..
     
  13. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Se on varaosa kuvastossa ettei saa erikseen. Mutta joo eihän sitä käytä ko ketkutelkessa makkaranpaistojakkaraa parempaan kulmaan :D
     
  14. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    Aivan hyvä teoria. Ei ne ylärullat nuita ainakaan tee kun ovat samassa linjassa alempien kanssa. Eli ainakin 3cm eri kohdassa.
     
  15. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    Kuinka monella on ollu ongelmia moottorin keston kans ja minkälaisia? Omalla pailakalla ajettu 2500 km ja motti väljä. Puristukset mag puolella 6.5 ja kytkimen puolella 7.2 kylmästä koneesta. Käy ja kukkuu vielä ilman sivuääniä mutta ei jaksa ajossa kiertää yli 8000
     
  16. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    tämä ajettu tietenkin vain vakioputkella?
     
  17. M4tt1

    M4tt1 Polaris Axys Pro RMK 850 155" 19

    Ei ole muita putkia ollu paikallansa kuin vakio.
     
  18. HerraO

    HerraO Polaris axys Pro Rmk 163" Turbo

    En tiä huonoja koneitahan nuot on ku kestää 5000km huuattaa turbiinalla.;)
     
    pezq^ tykkää tästä.
  19. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Satuikko mittomaan uutena paljonko oli?

    Vois kattoa mielenkiinnosta tuosta omastakin kun 4000 km on kohta täynnä mutta ei ole hajuakaan paljonko uuessa motissa on puristuksia..

    Mulla kyllä tosin kiertää tosi iloisesti vielä
     
  20. Atteee

    Atteee Pro rmk -17

    Minä mittasin heti uutena puristukset kahdesta rmk:sta
    7.5 oli kaikissa.(ainakin minun lelumittarilla:D)
     

Suosittele tätä sivua