LYNX RAVE RE 600/800 -15, 16, 17 Kokemuksia.

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 10/6/14.

  1. Aimo2008

    Aimo2008 Well-Known Member

    Kylläpä se niin on mitä minäkin enska ja sprintti kisoja oon käyny kahtoon niin voi melkeen sanoo et 95 % kaikilla jotka lynxillä ajaa on kybit alla ja hyvin tuntuu pelaavan.
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Taidetaan suurin ero niillä hipokepeillä saada huoltoväliin kun eivät niin metallimujua öljyn sekaan päästä. Enskaukot taitaa jokatapauksessa aukoa iskarit kisojen välissä että huoltoväli riittää kybeissäkin. Tietenki jos viimesistä kymmenyksistä ajetaan niin eihän ne vakiokepit riitä, vai riittääkö?
     
  3. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Aukaise pulttia ja siirrä välykset pois jos se tangon suuntaista on.
     
  4. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Tuossa kattelin niin näitä löytyy täältä meitin suunnalta vielä uusiakin...tosin ovat jokin erikoismalli jossa sähkösäätöinen alusta... Käsittääkseni jousien esijännitystä voidaan muuttaa tangossa olevasta panelista... Hintapyyntikin alle 13k€.....
     
  5. muumi prox

    muumi prox 600 rs

    Paljonko on normaali öljyn kulutus 800 e-tecissä reippaalla reittivauhilla? Oma tuntuu syövän tankilliseen reilun kaks litraa.
     
  6. james-x11

    james-x11 Well-Known Member

    Siinä 2,5-3% poltto-aineen kulutuksesta, vaihtelee hieman millä öljyllä ajelee.
     
  7. muumi prox

    muumi prox 600 rs

    Okei. Kyllähän tuo sitte hieman kovalta tuntuu omassa. Onko jotain antureita ym. mitkä vois tuon öljyn kulutuksen nostaa?
     
  8. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Mulla juuri ja juuri pääsee 2 bensatankillista yhdellä säiliöllisellä öljyä. Vie enempi 30% bensaa/öljyä kun 600.
    Tosin mun ajolla 600 vie gasoa 23-27 l/100km
     
  9. muumi prox

    muumi prox 600 rs

    Joo no sit olla vaan tyytyväinen, että toimii . Tosin tämän päiväsellä reissulla rupes booaamaan satunnaisesti täyskaasu kiihdytyksessä. Lyhyt pätkäsy ja sitte toimii normaalisti. Onko tulpat vai bensansuodattimet todennäkösemmät?
     
  10. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Mulla ihan sama juttu satunnaisesti vaikka kaikki suodattimet uusia. Käytin vielä tankin pois ja/suodattimet näkösältä uudemman kerrankin mutta puhtaat olivat. . Oisko bensapumppu/paineensäädin ongelmaa???
     
  11. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Sillä sähkösäädöllä vaikutetaan rebound / ohivirtaukseen öljypuolella ei jousiin millään tavalla.
    Säädöllä on oikeastikin huima vaikutus ei vain ns. Hienosäätö.
    Nim. 5000km sillä ajaneena ja huoltaneena
     
  12. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Kiitän valistuksesta... Kuvaa tms en ole nähnyt tuosta säädöstä. Mutta, hyvä jos on toimiva...
     
  13. jssbrg

    jssbrg Well-Known Member

    Mistä löytäisi huolto-ohjelman? Eli mitä missäkin huollossa tai vuosittain pitäisi tehdään valmistajan mukaan Ja jos muita lisäjuttuja mitä kannattaisi tehdä..
     
  14. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    07AF3231-8707-4C82-AC37-C787DBAC5CB3.jpeg No nyt purkaantu mulla eka hihna omasta. N.3000km sillä pääsi
     
  15. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Täytyy sanoa että köröttylyä on ollut ajaminen.
    Mulla re600etk.rs kit vm 15vm mittarissa 21000km . Hihnoja mennyt reilu 20kpl.
    Hihna kestää100-1000km jos jolakin on tarjolla parempia hihnoja niin maksan tuplahinnan mitä nämä merkkihihnat maksaa.
     
    vinotintto tykkää tästä.
  16. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Toi on kans -15 vuoden 600 etec ja alkuelämän ollu kisakäytössä. En tiedä säästääkö tuo tiimin vari sit vähä hihnoja? Tolla nyt ajettu 11000km mulla se on ollu tän talven ja on auttu reittejä ja. Vedetty lanaa ja liruuteltu kyl oman osaamisen mukaa reitillä rupsun perässä
     
  17. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Monennetko männät sulla on menossa vai ootko joutunu muuten tekee isommin remppaa noille kilsoille
     
  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Sulla on säädöt päin persettä.
     
    Junde ja vetkulilm tykkäävät tästä.
  19. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Veto on hyvä ja kulkee kuin tauti.
    On ruuvattu puolen jos toiseen ei se siitä kummene.
    Eikä siinä vielä kaikki, kolmas moottori menossa ja neljäs telamatto ja kytkin, variaattori uusittu.
    Kyllä ne pelaa, välillä pientä huoltoa
     
  20. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mutta syö hihnoja. Eihän siinä silloin ole ongelmaa jos se sulle kelpaa. Ostaa välillä hihnan ja ajaa menemään.
     
    james-x11 tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua