Polaris Axys 850 sks 146" 2019->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kaahari, 6/3/18.

  1. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Niinpä.. On näitä säätö paino settejä ollu ennenki ja ei ne iq mallissa tehny kaverille ainakaan mitään autuutta silloin joskus, ku piti olla ylivoimaisen hyvä..
     
  2. MMi

    MMi SKS146

    Eihän ne jussista jeesusta tee mut aika erillaiset nuo drt kitin painot kun vertaa normaaliin säätöpainoon. Pikku kokeilulla pelaavat hyvin ja ovat helppo säätöiset kun vertaa moneen muuhun.
     
  3. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Juu drt on ainoa joka tarjoaa heiluripainoja Polleen. Kuvassa protomalli mikä on vielä hieman muuttunu tuotantomalliin.
     

    Lisätyt liitteet:

  4. Lampivaara

    Lampivaara Well-Known Member

    Sopiiko nuo raapijat myös 144:een vm. 2018 Assaulttiin?
     
  5. andyman

    andyman Well-Known Member

    Mitkäs olikaan ne vaihtoehdot tappokatkaisijan ja virran ulosoton laittoon näihin? Pitäisi varmaan molemmat viritellä.
     
  6. andyman

    andyman Well-Known Member

    Tilasin alkuperäisen hätärin, mutta virranulosottoon tarviis vielä apuja.
     
  7. Harri.T

    Harri.T lynx

    Mitä tuolla rakenteella niinku haetaan? mä ei tajuu
     
  8. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mitään en tiedä mutta vois kuvitella että puristaa aika hyvin myös alusta tuon heilurin takia. Eli oisko tasaisempi puristus koko alueella eikä ainakaan alussa luistata ja remmi lämpene.
     
  9. MMi

    MMi SKS146

    Mittariston takana joutilas 2-napainen pistoke ulosotolle. Hätärin ja rca-virran ulosotto löytyy ohjausakselin vieressä olevasta pussukasta.
     
  10. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Onko kukaan näitä spi raapiota käyttäny tässä vehkeessä? Laitoin nyt tehtaan tekemään reikää jota suurensin 1-2 milliä niin ei uutta tarvinnut tehdä. Takarulla täytyy varmaan pois ottaa kun jääpi rullan taakse jumiin tuo kärki jos tipahtaa itsestään.
    IMG-20190225-WA0001.jpeg
     
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Voiko tuollainen letkun päässä oleva tylppä tappi oikeasti toimi muualla kuin pehmeällä irtolumella?
     
  12. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    Toimii nuo, ko laittaa pään liiman kanssa kiinni että pysyy piikki oikiaan suuntaan.
     
    Hemikoo tykkää tästä.
  13. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Ei se mikään tylppä tappi ole vaan ihan tuollainen terävä kärki, tuolla nyt viime kaudella joku 100km ajettu ja toimii kyllä.

    IMG_20190225_195910.jpg
     
  14. Lampivaara

    Lampivaara Well-Known Member

    Mulla oli just tuo vaijeriraapija 144 Assaultissa viime talvena. Käytin niitä 150 km ja otin pois, kun noi vaijerin päät pääsee hakkaamaan liukurunkoihin ja niistä maalit pois. Maalailin sitten kesällä liukurungot.

    Miten se brp raapija joka kestää peruuttamisen, pelittääkö se näissä vehkeissä?
     
  15. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Mulla on ollut SW Assault 144":ssa vaijeriraapijat tukivarteen kiinnitettyinä, siinä on ainakin pöllyyttänyt jonkin verran ja pahimmilta ongelmilta olen välttynyt, mutta nyt meinaan laittaa brp-tyyppiset jousihaat liukurunkoon ja heti siihen ensimmäisen pyörän taakse. Uusi pikku reikä ja ihan pyörän taase sijoitus. Jossain kommentoitiin, että ei hakaneulajousen pää osu vaikkakin lähellä on.
     
  16. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    IMG_20190203_161416.jpg
    Jos vähänkin väärä asento niin hakkaa runkoihin ja varsinkin jos pitkät mallit, kaverilla 57mm lapulla xf catissa ja hienosti toimii, mulla 44mm lapulla myös ollut käytössä kolme talvea ja on riittänyt.
     
    Hentte tykkää tästä.
  17. Lampivaara

    Lampivaara Well-Known Member

    Laitako Polaris Janne tänne kuvan kun olet brp raapijat asentanut 144:een, ja jos asennat sen lepuutajan niin siitä myös.
    Itsellä takoitus lähteä viikonloppuna reissun ja näyttäis olevan raapijoille käyttöä.
     
    Polaris Janne tykkää tästä.
  18. wille86

    wille86 Well-Known Member

    Mulla taitaa olla just tuo pitkä malli ja kyllä se edellisessä kelkassa pari naarmua teki liukurunkoihin. Pitää koittaa säätää että olisi mahdollisimman kova paine maahan vaijjerilla
     
  19. wille86

    wille86 Well-Known Member

    On myös tollanen polariksen oma raapija jota eilen mallailin vähän kahden vaiheilla kummat laittaisi. IMG_20190225_194130.jpg
     
  20. Kommein

    Kommein Pro-RMK 850 -19 155" 2.6", Lynx Racing -96

    Ite olen merkkejä vaihellessa tilannu eka kitin joka tulee säätöpainoilla ja hyvällä tuurilla 2 kulmasella helixillä sitten tehny muutoksi jos on tarvinnu. Ainakin näin alottelijana oli mukava saada hyvä setti jonka kans voi sitten kokeilla erilaisia säätöjä ilman että tarvi tilailla summamutikassa osia.
     

Suosittele tätä sivua