Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Phazerin kotelo penkin taakse? Mulla kyllä oli kokoajan takapaksissa siten ettei ois mikään terävä siihen osunut ja kuluttanut pintaa.
     
  2. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Ockelbo tarkoitti tieten winderiään, ei phazeriä..
     
  3. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Remmisuojan päälle. Eiku ainiin teillä on vakio ilmanotto siiinä:D
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Ei sovi se Phazerin kotelo jos on laatikko, tuli kokeiltua.
    Tuo Viperiin suunniteltu kova boksi on kyllä näppärä, menee remmi ja kanisteri mukavasti, vielä jää tilaakin.
     
  5. hekkis

    hekkis Sidewinder MTX 153, S4

    Oon pitänyt alkuperäisen ilmatiiviin muovin remmin päällä..
     
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Joo jos se malli on se kotimainen missä plastexin kanisteri sisällä niin on kyllä saakelin hyvä ja tein ite sisälle mustekalavirityksen että tavarat oli järjestyksessä aina, mulla oli kauden ajan mutta luulin että patikon ryskäämisessä se oli liikaa takarungolle ja otin pois, nykyään boxi ffoxilla.
     
  7. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Mulla se Hemin vanha boxi on keikkunut 6500km matkassa ja ei mitään huonoa sanottavaa. Sisällä kaikki tarpeellinen aina mukana. Just sopivan kokoinen. Olen pitänyt sisällä ilmavaa kelkkapeitettä, niin pysyy tavarat paikallaan, eikä pompi kirveet sun muut kamat patikossa.
     
  8. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ohhoh onpa hinta tullut alaspäin, noilla ominaisuuksilla ilmainen.
     
  10. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No on kyllä halpa:eek: vasta kuukausi aikaa kysyin nii olikhan 289e
     
  11. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuo on jäsy, tiivis ja jos ja ku on takasyyläri niin pysyy lämpösenäkin, itsellä tosin solukumi alla ja pultit isoilla
    aluslevyillä.
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Ko. laatikko on meikäläisen ja työkaverin projekti. Taitaa olla mulla jossain vieläkin 3D tulostettu malliversio.
    Myyvät viimisiä pois, valmistus lopetettiin. Kannattaa nyt ostaa, jos vielä tuollaista havittelee.
     
    petes88 tykkää tästä.
  13. jam

    jam BRP 2020

    Tuli vaihettua 137 153 mtx:sään niin kyllä se keula on aika levoton umpisella toisen jäljessä..täytyy kans kokeilla painetta lisää..
     
  14. Heino

    Heino Member

    Tämän näköinen on minun Sidewinderi työvarustuksessa. Tavaraboxi on Lynxiin tarkoitettu 110 litrainen. Tämä boxi istui 162:n kuin tehty siihen. Otin pois tunnelilaukun niin boxin ja istuimen väliä ei jäänyt ollenkaan vaan ne ovat kiinni toisissaan. Boxin muotoiltu etureuna on kuin suunniteltu tähän, sillä se toimii lisämatkustajan selkänojana. Selälle on mukava loiva kaareva kolo. Suksien kiinnitinremmit toimivat käsikahvoina. Ei tämä viritys mikään ylellinen ole, mutta mahottoman toimiva. On tavaratilaa ja matkustajakin voi istua siedettävästi.
     

    Lisätyt liitteet:

  15. Heino

    Heino Member

    On se mieluinen kelekka. Ensin tuntui kytkin vähän hurjalta, mutta siihen olen tottunut. Tämä kelekka tuntuu toimivan muussakin kuin hupikäytössä. Kulutus voisi olla pienempi.
     
  16. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuota voi vielä parannella muuttuvakulmasella helixillä ja sinne variin sille kaveriksi catin vihree jousi.
    Kytkinpuoli tuossa 162:ssa toimii kohtalaisesti, kytkentä vois olla miellyttävämpi, siihen kyllä tottuu mutta muutettavissa se on.
    Onhan tuo melkonen "tavarajuna", kaikki mukana..
     
    jukkis67 tykkää tästä.
  17. Heino

    Heino Member

    Pakko pittää mukana suksiakin, koska käytän niitä silloin tällöin. Siksikin on hyvä olla varmuudeksi kun kuljen monesti umpista etäällä asutuksesta ja aina yksin. Onneksi ei ole jäänyt kelkka kairaan kuin yhden kerran. Myöhemmin se haettiin pois kavereiden avustamana. Mahan minä olla vähän huono ajamaan vaikka oonki ajanut kelkalla melko paljon.
     
  18. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Kuhan et tuohon laatikkoon pistä karvalakkia painavempaa tavaraa, jos et ole tunneliin laittanu vahvikkeita. Pulistuu tunneli niin ku oravalla posket jos lataa tavaraa tuon täyteen....
     
  19. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

     
    Kamppi, rehto, Vesukka ja 1 muu henkilö tykkäävät tästä.
  20. Heino

    Heino Member

    Joo, olen toetonen asiasta. Siksi tuo lisämatkustajan paikka on hyvä ku painopiste tulee vakio istuimen päälle, eikä heikon taka-osan. Boxiin voi laittaa keveitä varavaatepusseja.
     

Suosittele tätä sivua