Polaris AXYS RMK 850 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2019 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hemmo, 6/3/18.

  1. jumo

    jumo Well-Known Member

    Eikö se sitten ois SKS 155" siinä on vähän telapyöriä ja yksi jäähdytin lisää jolloin jäähtyy vähän paremmin ?
     
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    SKS voisi hyvinkin olla parempi minun käyttöön. Tykkään enemmän 2,6" lapusta ja senkin saisi tuohon. Onko SKS myös kapealla kelalla, kuten RMK?
     
  3. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    SKS 39" keulalla, RMK 36"
     
  4. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    tällä on vedettu vastaavaa painoa ja muutaman kerran emännän skippadoo romuna kotia hyvin on kestäny ja tämän saa Marmorilta oliko lie joku Burantti tyypiltään
    20190319_133046.jpg 20190319_133046.jpg
     
    FFoxi tykkää tästä.
  5. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    No se siitä SKS:stä:(

    Mulla on itseasiassa hyvin samannäköinen jälkiasennus koukunpidike nyt Viperissä. Merkiltään Snow-X ja hintaa taisi olla 80€. Riittää kyllä kevyeen vetokäyttöön, kun tiedostaa rakenteen rajat.
     
  6. Polman

    Polman Lynx Rave RE 850 2024

    Skinziltä saa tilattua 36" keulan ja maksaa n. 650 plus asennus, ei paha...
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kokon keula halvempi ja kestää. Mulla osui vkl olkatappi puuhun pikku hypyssä ja alatukivarren pallonivelen kierre vääntyi kun on heikoin kohta. Reilu 20€ uusi pallukka niin ei paha.
    Olikohan tukivarsi reilu satasen jos sattuu vääntymään.
     
  8. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    Katsotaan nyt mitä Keljolta tarjoavat ennen isompia suunnitteluja...

    Tarvikkeelta sain vain kourallisen karkeaa merisuolaa suuhun välirahan muodossa:confused:
     
  9. Vilbur

    Vilbur Well-Known Member

    Mulla taas Keljo heitti suolat silmille. Tarvikkeelle lähtee tilaus muttei vielä osaa päättää Kaaoksen vaiko 163 Pro:n.
     
  10. jumo

    jumo Well-Known Member

    Ja kun ne orggikset on tinaa niin joutuu joka tapauksessa hankkimaan lujemmat niin ottaa ne kapeammat jos tarvii.
     
  11. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Tuosta pääsee 850 kyytiin. Koitin kokoilla jotaki kauden sähläämistä yhteen kasaan ja pistää vähän rokkia taustalle.

    Mittarissa nyt 1370km. Yks remmi, yks tulppa ja yks det turraus. Näiltä kilsoilta arvio on, että helvetin hyvä kampe ja iso harppaus edelliseen.

     
    pantera, MMi, Northtopi ja 7 muut tykkäävät tästä.
  12. Vilbur

    Vilbur Well-Known Member

    Mielipie asiasta. Onko se remmiveto niin yliveto että sen takia joutuu tyytymään "lisumattoon"? Eli tässä arvuuttelen ens kauen kalustoa, että onko se 2,6"lapullinen remmiveollinen vaiko 3" lapullinen ketjuveto. Plussia, miinuksia,näkemyksiä ja kokemuksia kaivataan molemmista vetotavoista ja matoista.
     
  13. Yamaha enticer

    Yamaha enticer SxViper

    Hienoa menoa! Pikkusen offia: Valittaako sulla youtube noista tekijänoikeuksista musiikkeihin? Mulla tuli varoitus pelkästään siitä, kun videossani radiosta kuului Pink floydia. Vissiin joku algoritmi sen sieltä poimi ja jotain huomautusta pukkasi:D
     
  14. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Itse jos saisin valita niin ottaisin remmivetoisen 2,6" telalla. Siinä tapauksessa tietysti että välitykset passaa pusikkoon. Jos se kerta herkempi on, telalle välityy hieman enemmän tehoa ja nopeammin.
    2,6" monen mielestä ketterämpi ajaa kun ei niin hyöki ja ei kaivata yhtä syvälle nopeaa.
    Burantilla oli myös ihan hyvät perustelut miksi ajaa mielummin remmivedolla ja 2.6" matolla kuin 3".
     
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Kiitos ja sen verta offtopikia että valitkaa creative commons ladattaessa videota niin ei oo ongelmia. Tulee tekijän nimi vodeon alle ja kaupallinen käyttö on estetty.

     
  16. MMi

    MMi SKS146

    On se penkki ollut jo tälle kaudelle saatavilla. Mulla on sellainen ja on kyllä kätevä käyttää. Kiskokiinnikkeet pitää mun tuosta 146:sta irrottaa pois jos haluaa tunnelilaukun laittaa paikoilleen. Rmk:eek:ohon saattaa joku töpölaukku yhtäaikaa mahtuakkin.
     
  17. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Ai? Onkoha sama penkki josta minä puhun? Kun kyllä se tuola mun presentaatiossa on esitelty ihan uutena homma.
     
  18. MMi

    MMi SKS146

    AD7BD96E-1A29-4096-8202-4AF5939E7E19.jpeg
     
  19. MMi

    MMi SKS146

    Tuossa kuva. Onhan sieltä voinu tulla taas joku uus malli. Tuo tuli tälle kaudelle
     
  20. MMi

    MMi SKS146

    Tuo passaa niin 146 kuin 155 penkin kans. 146:n penkkiin vähän paremmin
     

Suosittele tätä sivua