Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ostappa testiin ja kerro miten pelaa? :rolleyes:
    Onko nuo jotain uusia?
     
    petes88 tykkää tästä.
  2. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Nii pbx uusia? Onkai nuo jo jonku aikaa ollu, kyseessähän on siis tarvike remmi joka ainakin brp 850 kestää paaaljon paremmin ku muut orkkiksesta puhumattakaan ja suositushinta näky tuolla pbx remmillä olevan 159e

    Pbx remmin nyt arvelin ottaakki testiin mutta nuista pollen kahesta orkkis remmistä haluaisin tietää onko nuissa mitään eroa oikeasti?
     
  3. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joo, pbx tarkoitin. Kerrotko vielä että onko se minkälainen jos vertaa vakioon, Gatesiin tai ultimaxiin? Ei vissiin ole sellainen että kun lämpenee niin ei kierrä enää samaa?

    Pollen remmeistä en ainakaan minä tiedä mitään.
     
    Viimeksi muokattu: 19/3/20
  4. petes88

    petes88 Well-Known Member

    No polleissa ei oo kokemusta tuosta remmistä mutta kaverin dokkerissa pellaa erittäin hyvin kestää paremmin verrattuna orkkikseen taikka muihin tarvikeremmeihin ja ei puota kiekkoja lämmetessään.. Tuossa se ainaki pelaa ja samaten summitissa
     
    Jii.Pee tykkää tästä.
  5. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    Ultimaxi ei ainakaa ensitestien perusteella ei toimi huonostikkaan ainakaan 146sks, kerran antaa umpisella kaasua niin ei oo vetoja enää mihinkään. 10-72 painoilla reittiajossakin puutuu niin että kohta ei kierrä kuin vajaa 7500rpm ultimaxi.
     
  6. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Catissa pbx kajahti 750km kohdalla, uudella orkkisremmillä kiersi 100rpm enemmän kuin tuolla käytetyllä pbxllä. Muuten kai ihan ok remmi. Hintaero vakioon niin pieni että ostin kuitenkin vararemmiksi orkkiksen.
     
  7. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Saman todennu Pbx:llä ja Ultimaxilla.
     
  8. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Jaaaaaa. No mennään Gatesilla ja vakio remmillä. Ne pelaa.
     
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Aijjaa no sama son sitte ottaa itelläki orkkis remmi..
     
  10. Ves_ku

    Ves_ku Assault 850 2020

    No eipä sit saatu uutta ohjelmaa testiin. Ei tosin juuri haittaa kun pääsääntöisesti hyvin pelaa.

    Homma kaatuu kenkkuilevaan testeriin tai mikä se nyt nimeltään onkin. Samasta syystä jäi merkintä sähköiseen huoltokirjaan tekemättä. Sähköinen kirja kuulemma tullu pari viikkoa sitten käyttöön.
     
  11. Korbimotors

    Korbimotors -95 360S Lynx -90 5900 GLX,-17 SKS 800 axys 155"

    Ei tuo oma remmi khaos ole nakutellut kertaakaan. En toki ole ajanutkaan sillä ku 150km.
     
  12. andyman

    andyman Well-Known Member

    Olikos tämä niinkuin vitsi vai mikä homma?
     
  13. petes88

    petes88 Well-Known Member

    @andyman on hyvä ja kysyy sitä lähimmältä jälleenmyyjältä... Ainaki tarvikekeskus mainostaa moottorin jatkotakuu 24kk eli yhteensä se 4v mikä pitiki... Ja tais tästä joku muuki vasta huudella..

    Esim. Tässä mainostetaan, totta tämä moottorin jatkotakuu pitäs kaikkia koskea joilla on -19 patriotti ja joka ei oo vielä porsinu..

    https://m.nettimoto.com/polaris/axys-sks/2509238
     
    andyman tykkää tästä.
  14. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ei kai tuossa ole vitsistä kyse, polaris myönsi 2 lisävuotta takuuta -19 mallin patrioottien moottoreille.
     
    andyman, FFoxi ja petes88 tykkäävät tästä.
  15. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Mulle tuo uusi ma saapunut softa asennettiin ja tyhjäkäynti kiekat nousi noin 100rpm ja Max kiekat noin 300rpm ja herkkyyttä tuli mahdoton lisää mutta 91 asetusta ei kestä edelleenkään käyttää mutta viina asetuksella toimii eka Polle mulle joka ei pelitä 91 asetuksella mutta ei oikeastaan mitään väliä vetoja on ihan vi..... Mutta nyt piti kytkimen jousi vaihtaa 30:iä yläpäästä löysempään huomenna kokeillaan että vaikuttaako tänään setti oli puntit 11/74 jousi 140-320 cämi 54-46.36 jousi 160-240 ja kiersi 8500-8550 vaikka kuinka yritti kuormaa saada matolle mutta positiivista se että vetoja on enempi mitä kuski hallitsee eli oho tilanteita tulee:)
     
    Tmu ja andyman tykkäävät tästä.
  16. ToKr

    ToKr Well-Known Member

    Jatkotakuusta pitäisi tulla myöhemmin virallisempaa tietoa maahantuojalta, ilmeisesti nyt mainostettu vain jälleenmyyjille.

    2019 850 Indy mittarissa 6200km ekalla moottorilla. Täytyy todeta että erittäin tervetullut lisä tuo 2v jatkotakuu. Välirahat Matryx koppaseen ei ainakaan eka yrittämällä innosta vaihtamaan.
     
    andyman tykkää tästä.
  17. andyman

    andyman Well-Known Member

    Täytyy kysellä! Ihmettelin kun oli niin hyviä uutisia että en meinannut uskoa todeksi, eikä ollut sattunut mitään muuta aiheeseen liittyvää silmään, eikä kukaan muu reagoinut tuohon niin ajattelin että varmaan joku vitsi.
    Tämä sopisi kyllä hienosti mulle. Omistan itse aina näitä vehkeitä aika pitkällä tähtäimellä, ja nyt kun toinen kausi on menossa tuolla kelkalla niin tuntuu että se alkaa olemaan vasta kohdallaan kaikkien varusteiden ja säätöjen puolesta, niin ei haluaisi sitä vaihtaa pois mutta tuo moottori homma on mietityttänyt.
     
    petes88 tykkää tästä.
  18. acm800

    acm800 Active Member

    Tähän oikiat faktat, nii voip ootella korona kelkkoja ens talvelle rauhassa.
     
  19. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Soita jälleenmyyjälle niin saat faktaa jos et usko tuota, mikä minä olen selventämään sen enempää. Kerroin vaan miten asia minulle on kerrottu jälleenmyyjän huoltoukon suusta.
     
  20. PoHe

    PoHe Well-Known Member

    Päivitin itellekki tuon uue softan. Mullaki muuten sama voimalinja, mutta kytkimessä eri jousi(150-310) ja varissa helixinä 56-42-36. aikasemmin kiertäny sen 8300rpm nytten jengaa 8700rpm. Tuli kyllä räväkkyyttä lisää ja moottori käy myös paljo puhtaamin nytten. Ite oon ajanu tuolla 91 non ethanol kartalla uuesta asti ja hyvin on pelannu.
     
    Arwid Käkivaara tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua