Lynx Cobra

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä mörökölli, 17/12/05.

  1. Stratoblaster

    Stratoblaster New Member

    Tuossa vielä muutama kuva selventämään asiaa.
     

    Lisätyt liitteet:

  2. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

  3. Stratoblaster

    Stratoblaster New Member

    Kiitos! Jokin perussähkökaavio mulla olikin, mutta tämä on tarkempi. Asensin uuden jännitteensäätimen ja nyt kaikki muu pelaa, paitsi valot hävisivät… Joku johto varmaan irronnut. Pitää jatkaa huomenna.
     
  4. andy84

    andy84 Member

    Jos joku tietää mistä löytyisi cobran-94 mustaa tuulilasia niin saa vinkata
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Uutena ei saa enää. Muovia.fi kirkkaana jotahi
     
  6. andy84

    andy84 Member

    Joo kirkkaana löytyy monesta paikkaa. En tiiä saisko kalvolla tehtyä siistin, vai onko joku maalannut näitä onnistuneesti Ei löydy purkaamoiltakaan ehjää mustaa....
     
  7. andy84

    andy84 Member

    Tosiaan tuli hommattua Cobra enduro-94 pihaan:) Tarkoitus olisi entisöidä jossain vaiheessa. Pitää pikkuhiljaa ruveta haalimaan tarpeita. Tuulisuoja pitää vissiin mustata ite. Kuomu korjata, maalata ja teipit vissiin teetättää. Penkin päällinen teetättää. Ainakin näin aluksi....todennäköisesti tulee lähtemään lapasesta:D jos on antaa vinkkejä projektiin tai vinkata paikkoja josta hommata osia, niin otan mielelläni vastaan:) alkaa olemaan osat kiven alla nuihin vehkeisiin....
     
  8. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä

    Mulla on tuossa -93 paperillinen purkukelkka, jos jotain pisteosaa tarviit.
     
  9. vaari55

    vaari55 Well-Known Member

    Minne on kadonneet ciantin voittokelkka, lynx cobra vm 92.
    Haikonen voitti ciantin lynx cobra 583 lomosella ylivoimaisesti.
    Pääsin aikoinaan koeajamaan kyseisen huippumallin, joka oli alustaltaan aikansa huippua.
    Oli öhlinsit, alusta neulalaakeroitu.
    Tehtiin vain 92vm.
    Kiihdyskisoissa oli ylivoimainen.
    Jos joku epäilee niin minulla on kaikki kelkkalehdet 91 lähtien ja sieltä löytyy totuus.
     
  10. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä


    Eihän niitä hirveästi ole jäljellä, kun ei tehtykään kuin sen 50 kappaletta. Mulla on moisia 2kpl jemmassa.
     
    Viimeksi muokattu: 8/2/22
  11. anttiL

    anttiL Member

    :D
     
  12. Lutikainen

    Lutikainen Member

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?media/c8abe26f-596d-4fec-9180-ab26b62d7765.1765/[​IMG] Moro,

    Sain lahjaksi Cobra Racingin vm.-93. Onko kellään tietoa kuinka paljon nuita on tehty? Moottori on tehdasviritteinen 467strong. Löysin Lynxin tekniset tiedot jossa strong mallin tehoa ei ollut ilmoitettu, vakiossa tehtaan mukaan 90heppaa. Mitähän lie Strongissa?
    Kuomun tarrat poikkeaa muista keltaisista joita olen nähnyt. Tämä yksilö alkuperäinen 5000km ajettu.
     
    Viimeksi muokattu: 17/8/22
  13. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tehot on varmaan noin 67hv+tehtaan virit jos on oikeasti. Toi strong oli yleisesti myynnissä oleva kone
     
  14. Broadspeed

    Broadspeed +10 kelekkiä

    Ihan normi -93 Racing. Ei tietoa valmistusmääristä, mutta etenkin -93 mallia ehjänä näkyy vähänlaisesti. -94 ja uudempia sitten enemmän.
    Tehtaan esite antaa koneen tehoksi 46kw.

    Mulla on myös suht siisti -93, omasta mielestä kaikista hienoin Racing. Vanhan mallin korkea kuomu ja hienoimmat teipit.

    [​IMG]

    Taaempi -93 ja lähempi -94

    [​IMG]
     
    wasted years sleds., vaari55, T-Cat ja 4 muut tykkäävät tästä.
  15. TeacDance

    TeacDance Member

    Löytyykö joltain tämmöisiä 4kpl tarve olisi racing alustaan joku oli korvannut nuot suoralla alumiini tapilla
     

    Lisätyt liitteet:

  16. TeacDance

    TeacDance Member

    Millä lailla nyt paras tehdä tähän lynxiin jos haluaa led h4 polttimen niin tuo ac jännite dc jännitteeksi jotta poltin kestääpi.. käytössä tällä hetkellä yksi johtoinen jännitteen säädin.
     
  17. TeacDance

    TeacDance Member

    Itse itselleni vastaten ;)

    Ei löytynyt hajottamoilta joten sorvasin itse uudet

    IMG_0741.JPG

    IMG_0706.JPG
     
    Viimeksi muokattu: 25/12/22
  18. TeacDance

    TeacDance Member

    Tähänkin itse itselleni vastaten

    Tejin kahdella Diodilla ja 1000uf 25V elkolla ja sain 13V ulostulo jännitteeksi ja kyllä nyt cobrassa kirkas LED poltin tuijuaa
     
  19. TeacDance

    TeacDance Member

  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

Suosittele tätä sivua