Eipä näin etelässä ole tullut ennen kelkkailtua. Somerolla tänään vähän vajaa 120km mittariin vintage pianolla:D[ATTACH]
Tavallaan kelkkaan, kun tuli kelkalle. Respo 1350M371T185-33 PLH[ATTACH]
Hakkautuu pattisella reitillä laukusta pihalle...
Tyttö enduron puikoissa ja minulle oli varattuna "pelkääjän paikka". Hyvin lähti ajot sujumaan:)[ATTACH]
Tästä se opettelu alkaa:).
Pätkälläkin pääsee:([ATTACH]
Mulla tyttö sai nyt T-kortin ja 600 endurolla aloitetaan yhdessä ajo opettelu. Vanha vectori voi olla liian painava ja kankea tytölle ajettavaksi...
Isiä on monenlaisia... toisessa ketjussa isä kyselee miten 15v poika saa 850sen keulimaan....
Ainakin ekat 850set jättäisin välistä, niissä oli murheita.
jospa pohjat kovoisivat ja lunta tulisi lisää, niin uudenvuoden tienoilla pääsisi kautta korkkaamaan.
Sulanapitämiseen vaikuttaa ajoviima aika lailla. Itsellä 509 lasit, eikä ne reippaamassa reittiajossa jaksa pysyä sulana. Raaputtaa saa....
Ihan normaalia polaris toimintaa.... näin on ollut aina. Ylivuotisia saa "pilkkahinnalla". Käytännössä uuden ajamattoman ylivuoteiden pollen saat...
Mulla vectorissa vuoti samasta kohti. Hitsiliimaa ja porasin kiinnitys reijät isommiksi ja laitoin reikään kumiset läpiviennit tärinän...
[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] Pilkkikelkkailijoiden kauden avaus ja lopetus safari itä-rajan tuntumassa. Hossan lenkki oli tarkoitus ajaa, mutta iso...
Jamaha päivä:D[ATTACH]
Erottele nimet pilkuilla.