Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä GLS/R, 8/1/14.

  1. GLS/R

    GLS/R Projekteja laidasta laitaan..

    Vaihdoin viime talvena itselle tuollaisen 200e arvoisella kinkkimönkijällä. Pääkysymykseni kuuluu että onko tätä mallia
    tehty sähköstartille. Hammaskehää ei ole paikallaan eikä myöskään starttimoottoria. Akku ja startinrele löytyy ja toimii myös.
    Papereitten kanssa tuli sitten ennen Joulua kaplakka koska kelkka onkin ollut ex vaimon nimissä eikä myyjän...hohhoijaa
     
  2. 3xj

    3xj Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Halvala sait! Mulla oli joskus saman vuotinen siinä oli startti. Tela ei ollu ko 307 cm mutta tuplapenkilä
     
  3. GLS/R

    GLS/R Projekteja laidasta laitaan..

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Mulla on punainen tuo..Puolipitkä ja pakilla..Tänään vielä tuli lisää hyviä uutisia. Sen omistaja alkaa tekeen paperit mun kanssa siitä niin saan takas kilpiin ja omiin nimiin...En tiedä milloin tuosta on tuo starttihomma otettu poijjes, starttikehäkin puuttuu.
     
  4. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    On sitä saanu startillakin
     
  5. GLS/R

    GLS/R Projekteja laidasta laitaan..

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Okei...onko tuo pakillinen harvinainen kun tuossa en ole nähnyt yhtään myynnissä pakin kera. Pitääpä alkaa metsästään starttti ja kehä kans nii ei tartte nykiä..Ei se kyllä oikealta tunnu jos ei tartte nykiä. Mulla on myös GLS/R 3300 vanhus tuossa pojan ajossa mutta tää muumi on oikea raketti siihen verrattuna vaikka GLS/R:mme on kilpakelkan prototyyppi
     
  6. Naatti

    Naatti Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Millä hintaa myyt sen 3300 ärrän? ;D
     
  7. GLS/R

    GLS/R Projekteja laidasta laitaan..

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Ainahan sitä tarjota saa mutta se on toinen alanko myymään...Kelkalla ei ole kilpahistoriaa ollenkaan, vain ainostaan Pauli Piippola ajanut pari kertaa Rovaniemellä tehtaan varaston pihalla. Kelkka on muuten lojunut Nordtracin varastossa pölyttymässä josta ostin sen yhden työntekijän kautta 15 vuotta sitten..
     
  8. znood

    znood Guest

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Tuotanoin .. startti vaatii kytkimeltä hammaskehän sisemmästä lautasesta..
    Ehkä kytkin vaihdettu jos ei ole paikallaan ja startti ruuvattu irti turhana?

    Sähköpakki toimii jos kakkosvari ja moottorinohjaus tukee sitä. Eli moottori käynnistyy väärinpäin ja paikat hajoaa jos kakkosvari ei tue pakkia.
     
  9. GLS/R

    GLS/R Projekteja laidasta laitaan..

    Vs: Lynx Rave 670 puolipitkä 1996 ...sähköstartilla????

    Taitaa olla että kytkin ois vaihettu jossain vaiheessa....

    Tässä on ihan mekaaninen suunanvaihtaja, ei niin hieno kuin noissa uusissa kelkoissa on ett käynnistyy väärinpäin..
     

Suosittele tätä sivua