Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Rammeri, 2/12/12.

  1. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Onko valmistajissa eroja miten ilma vaihtuu konehuoneessa? SLP 2cool jne. Kukaan tutkinut asiaa mittomalla lämpöjä?

    Noita venttisarjojahan myydään maailmalla vaikka millaisia mutta onko jollain suomalaisella firmalla ohjelmassa niitä että tekevät itse ne?

    Entä onko jollain foorumilaisella mahdollisuutta leikkauttaa alumiinista niitä kehyksiä jos annan mitat vaan ja hommaan itse meshin siihen päälle ja liimailen kasaan?

    Blingfactory? Ts-service?
     
  2. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

    Käviskö tohon tyyliin.

    [​IMG]
     
  3. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

    No ite vois kans investoida nuita messipaloja, näkkyy Länsinaapurista saavan mutta on niin hempulin näkösiä
    Jenkeissähän olis valikoimaa..
     
  4. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.



    Toni aiko piirustella jonkulaiset alumiinikehykset ja pystyy myös leikkauttaan ne vedellä. Ootellaa millaset sieltä tulee. Nämät siis 2006-2009 iq koppasiin. Eiköhän tuo onnistu myös uudempiin jos ottaa yhteyttä.
     
  5. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

    Ei saanut Toni tehtyä vaikka aikaa meni 3 kuukautta :-[ Mutta eräs toinen foorumilainen sai tehtyä parissa viikossa nämä,kiitos hälle siitä :D

    Pari sarjaa on ylimääräistä jos jotakuta kiinnostaa,yv:llä voi lähestyä. Mukaan tulee kaikki nuo kuvissa näkyvät alumiinit. Ovat siis pelkät raamit johon täytyy itse porata kiinnitys reiät ja hommata jostain tuota kangasta. Itse käytin shelbyn messiä. Käyvät iq:n vuosimalleihin 2006-2009, ei fusioneihin. Huomenna mahollisesti parempia kuvia kun ovat kelkassa kiinni.

    Ensin porasin vähän reikiä:

    [​IMG]

    Sitten liimasilikoonilla kangas raameihin kiinni ja paikoilleen:

    [​IMG]
    [​IMG]

    Kytkimen ja äänenvaimentimen eteen alamuoviin vielä tuollaiset:

    [​IMG]
     
  6. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

    Nyt niitä kuvia,huonoja sellaisia kun en viitsinyt ottaa alas kärryltä. Luulis tuosta nyt lämpö kaikkoavan konehuoneesta...

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.


    Semmosen huomion tein tuossa kun ajelin että kun laittaa paljaan käden ajaessa tuon polven kohdalla olevan räppänän kohalle tulee aivan selvästi lämmintä ilmaa läpi noista räppänöistä. Eli ei ne aivan turhat ole :)
     
  8. Skoo

    Skoo Well-Known Member

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.

    Miten on kestänyt nuo meshi kankaat tuossa kyljessä.
    Meinasin että kuinka risukossa tuleeko risut sisälle ja lumet sen jälkeen
     
  9. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Sideventit ja konehuoneen jäähdytys.



    Ainakin minulla on pysynyt matkassa mutta en olekkaan rymynnyt risukoita.
     

Suosittele tätä sivua