Rovaniemi SnowStar 29-30.3

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä MoonLord, 4/3/14.

  1. MoonLord

    MoonLord Well-Known Member

  2. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    On kyllä omiin silmiin kauhean näköinen kisajuliste...

    Sunnuntailta jätetty crossi pois ja tilalle crosscountry kisat, tuleekohan yleisökatoa? Lauantaina kunnon riennot kun on mustaa barbaaria ja kevin tandua ;D ;D
     
  3. SV

    SV Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Mahtaako tuonne tulla uusia kelkkojakaan näytille. Sen tiiän, että Yammu, Polle ja Catti ei nyt ainakaan tuo omia kelkkojaan näytille ku niillä on yhteisnäyttely muualla.
     
  4. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    jos Crossia haluat nähdä Sodankylässä sitä näkee 30.3 !
     
  5. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Olisko Sodankylässä?
     
  6. SV

    SV Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Tuo yhteisnäyttely mistä puhuin taitaa olla Tarvikekeskuksessa Roissa. EDIT: tarkennetaan sen verran, että tarkotin siis, että se olis 29.3.

    Ainaki Yammun 2015 road show on Sodankylässä 30.3-31.3, muista en tiiä.

    Pitäskö meiän pysyä aiheessa? ;D
     
  7. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Hyvä kysymys!
    Mutta ei ne asiattomat kommentit niin vaarallisia ole, kun kaikki tietää kirjoittelijat, eikä kukaan ota enää nuita provosointi yrityksiä vakavasti. (paitsi ehkä ite kirjoittelijat)
    Kuitenkaan tänne http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=118957.0 ei kukaan käy älyttömyyksiä kirjoittelemassa (ehkä järjestäjiä lukuun ottamatta 8)), vaikka provosoinnin onnistuminen olisi lähes varmaa ;D

    Jokatapauksessa kauden päätöksessä Rovaniemellä, ajetaan kerralla reilummin ja otetaan miehestä sekä Ladyistä kunnolla mittaa.
    Roskanthria tuupathan het kaks tunthia kerrala, ei mithän turrauksia mis ei ruukaa pailakka kuski ees nuupahtaa.
    Eli, sehän onkin päinvastoin kuten väkisinhiihdossa ja menee jokseenkin näin; mitä pitempi matka sitä fiksumpi...
    Hehhehhee. Vitsiä pukkaa, älkää provosoituko ja jatkako aiheen ohi kirjoittelua, en ollut vakavissani. En varmasti ollut.
    Vakavissaan voisi kertoa joillekkin tietämättömille (joita on todeellaaa vähän), että snowcross ja crosscountry on kaksi eri lajia. Toinen alkaa sno:lla ja toinen cro:lla ja hiukan muutakin eroavaa.

    Ja tokihan Rovaniemellä on kelkkoja esissä ja ne onkin jo 31.3 vapaana muuallekkin.

    Tuolta saa vahata http://www.foreca.fi/Finland/Rovaniemi/map/snowdepth lumitilannetta ja kisareitit on ratamestarilta saadun kommentin mukaan, hyvässä kunnossa. Ja positiivisissa tunnelmissa kisojen valmistelut jatkuvat edelleen.
    Tulee mahtava motorsport viikonloppu samana viikonloppuna ajetaan kaksista SM titteleistä sekä SnowStarin mestaruuksista.

    Ja jokaiselle tähän asti tällä palstalla kirjoittaneille tarjoan kisa makkarat kisakeskuksessa. Perh...pistetään vielä molempina päivinä.
    Muttas nyt oikeasti h...li ja muut, pysytään SV:n ja minun kauniista sekä herkästä pyynnöstä, tämän osion asiassa, jookos?
    -t-
     
  8. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    no mutta Woody , jätetään makkarat toiseen kertaan !

    mutta kerrotko tietämättömälle mitä pitää sisällä tuo La stadion race ?

    onko nuo la. 4 lajia erikseen vai lasketaanko ne yhteen ja voittaja on selvillä ?
     
  9. Pönkä

    Pönkä Active Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Onko mitään majoituspakettia tulossa?
     
  10. SV

    SV Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Ennen on ainaki laskettu sijoituspisteet yhteen kaikista lajeista ja vähiten niitä keränny on voittaja.
     
  11. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    "Tuo yhteisnäyttely mistä puhuin taitaa olla Tarvikekeskuksessa Roissa. EDIT: tarkennetaan sen verran, että tarkotin siis, että se olis 29.3.

    Ainaki Yammun 2015 road show on Sodankylässä 30.3-31.3, muista en tiiä.

    Pitäskö meiän pysyä aiheessa? ;D

    « Viimeksi muokattu: tänään kello 20:18:03 kirjoittanut SV »"

    Aiheeseen liittyen kysyin asiaa, ei liene provoa?
    Tikkunen saa pitää makkaransa minun puolesta, jos en ole Sodiksen kisoissa olen jossain kairassa paistamassa omat, itse maksetut makkarat. ;)
     
  12. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    No, eihän nyt toki kaikki kirjoitukset ole provoa tai niiden yrityksiä. Hyviä makkara hetkiä, missä niitä sitten nautitaankaan. Oishan se ollu mukava raatata muuten vaan, niistä näistä.

    Ja vaikka minulla ei majoituksista tahi SnowStar kisasta ole tietoa, niin ei hätää, minähän voin niitä kysäistä ja kertoa täällä kun tietoa tulee. Jollei sitten itse SnowStar kokonaisuutta järjestävä taho kerkiä niitä itse kertomaan ennen minua. Jokatapauksessa nyt ollaan itse asiassa ja sehän lämmittää sydäntä kuin ruotsalaispelaajan doping käry.
    Sen verran kuitenkin tiedän, että majoituksissa ei kannata odotella viime hetken tarjouksia(ainakaan määrätyissä hotelleissa). Ja jos lentää meinaa, niin eipä koneissakaan liikaa tilaa tunnu olevan. Ainakaan minun hintaluokan paikoilla. Selvitellää...(vai oliko se ilman v:tä?)
    -t-
     
  13. Straik

    Straik Active Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    kylläpä tulee kyseisestä kisasta kovasti infoa, mutta tärkeintä onkin tietää ketkä yleisöä viihdyttää ja lavalla paidatta tanssii.
     
  14. kes022

    kes022 Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    Asiasta kukkaruukkuun.. Eikös ilmossa lue sprint? Mutta ei oo missään kilpailukutsua tms. Vai onko pakko ajaa enska myös?
     
  15. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    No jos tarvii ajaa mitään , huonolta näyttää lumi tilanne rovniemelläkin, eikä kyllä näytä kempassakaan paljo paremmalta. :p
     
  16. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    kempassa enempi kuitenki ko roissa :p
     
  17. kiantti

    kiantti Lynx commander 600 e-tec

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    "Meijän isi on parempi kun teijän isi"

    Näyttäs olevan hoiskan sivulla kilpailukutsu ja ilmottautuminen näkösällä.
     
  18. MoonLord

    MoonLord Well-Known Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    lukaskaa se lisämääräys, sieltä löytyy tietoo.
    Enska kuuluu kokonaiskisaa,
    enskan 1-pätkä on samalla sprint-osuus joka kellotetaan sadasosan tarkkuudelle.

    CC kisan ilmoittautuminen on myös auki.

    Lisää tapahtumasta Facebookissa:
    https://www.facebook.com/events/183895375146084/?fref=ts
     
  19. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    mitenhän tuo lumitilanne pikkusen panee mietitymään lähteekö särkeen vehkeitä ::)
     
  20. Mountain RX-1

    Mountain RX-1 Active Member

    Vs: Rovaniemi SnowStar 29-30.3

    mitenhän tuo lumitilanne pikkusen panee mietitymään lähteekö särkeen vehkeitä ::)


    Se ropaaminenhan on harrastuksen toinen puoli "nimimerkillä just saatu pailakka taas kasaan Giantin jäljiltä" varaosat 0e työtä n.12h.....
     

Suosittele tätä sivua