IQ 600 shift

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä eeetude, 8/2/15.

  1. eeetude

    eeetude Member

    Tuli hommattua tommonen -08vuoden shifti niin millaisia kokemuksia porukalla on kyseisestä kelkasta?

    Mitä 2t öljyä suosittelette käyttämään?
     
  2. Vs: IQ 600 shift

    No itselläni on 09 mutta lienee samanlaisia? Kelkkahan on ihan hauska peli ajaa ainakin 51 matolla ;D. ei tarvi säästellä pahemmin ja menee umpisessakin positiivisen hyvin. En tiedä millaset iskarit itselläsi on mutta vakkareilla ei kyllä tee mitään reiteillä / radalla mutta umpisella toimii hyvin. Kone aika kestävä ja tekniikka muutenki aika pommin varma ku ei sähköä löyvy mistään muualtaku lampuista ;D. Muovi osat on tosin aika lapselliset ihan puskurista takana olevaan lampun telineeseen. kannattaa katsoa vetonarun reitti, itellä hinkkas vesiletkua vastaan ja teippi hommaksi meni ;D.. saatto tosin löysätä jokin alkuperäinen kiinnike. Jos alkuperäset kurkut niin kato ne kulmat meinaan aika ohukaista tavaraa, uudet jo paksummat. Ves gold plussaa käyttäny kaiken aikaan enkä ees kokeillu muuta. Ja hihnojakaan ei ole menny ko yksi ja ajettu vajaa 7000 ja sekin varahihnana..
     
  3. Vs: IQ 600 shift

    Niin ja vissiin pätkä kyseessä? Ja vielä jos umpisella ajaa niin välityksiä kannattaa keventää ainakin vähän.. pitkän oloset on vakiona.
     
  4. Tommy T

    Tommy T Polle

    Vs: IQ 600 shift

    Teboilin öljy todettu toimivaksi ja järkevämmän hintaiseksi. Mulla olis myydä sulle keulaan säädettävät Foxit.
     
  5. eeetude

    eeetude Member

    Vs: IQ 600 shift


    Mulla on telastossa walkerin klikkerit ja edessä air w2 tolpat, etupää on reitillä ainakin ihan hirvee ajaa.. Umpisella toi kelkka menee kyllä yllättävän hyvin vaikka pätkä onki ja 32 matto.. Juu käynnistin naru söi vesiletkua aikalailla ni joutu vähä muuttaan letkun asentoo.. Tullu nyt joku 700km päästeltyä ja ihan tyytyväinen oon ollu, vielä kun alustaa sais päivitettyä..
     
  6. eeetude

    eeetude Member

    Vs: IQ 600 shift

    Juu oon kans Teboilin halpisöljyä käyttänyt ja hyvin on pelannu :D mitä hintaa foxeilla ja saisko niistä jotain lisätietoa ja kuvia ja sijaintia?
     
  7. eeetude

    eeetude Member

    Vs: IQ 600 shift

    Niinjuu ja paljon teillä on ollu kulutus ? Tuntuis toi oma aikalailla hörppäävän ainetta kun tänään meni 35-40l/100km :D tai sitte se on vaan normaalia että Pollelle maistuu..
     
  8. Vs: IQ 600 shift

    Kyllä se noilla main on.. Kannattaa vain huoltoasemalle hommata kanta-asiakas kortti jos ei ole jo. ;D
     

Suosittele tätä sivua