Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä LadyK, 10/2/15.

  1. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    olisiko ne täällä http://mk-enduro.smlmk-kisat.fi/portal/kuusamo-2014/tulokset-2015-kuusamo
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Siellähän ne, kiits.
     
  3. APR

    APR SNO1 Racing

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Oli kyllä omasta mielestäni kauden paras kisa... Huippu keli, paljon lunta, isohkoa ja pehmeää pattia(ainakin loppupäässä) ja muutenkin mukavaa
     
  4. Jansson

    Jansson Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Meidän porukka kiittelee onnistunutta merkkausta ja merkkauksen yhdenmukaisuutta. Tosi hienot kisat kokonaisuudessaan!!

    Kuopio kiittää :) :)
     
  5. Tertzi

    Tertzi Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Täältä myös kiitos kuusamoon!

    Ei tartte reitin merkkauksesta valitella kun ei siinä ollu sanomista :) Keli ei ois parempi voinu olla ja reitti oli aivan loistava.. kyllä oli ilo päästellä :D Ei tartte kiviä ja kantoja väistellä kun on lunta!

    Tosiaan kaikin puolin hienot kisat :)

    T.Tero Lokka #4
     
  6. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Laitellaan sitten ensiviikolla enempi kuvia.

    [​IMG]
     
  7. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. LadyK

    LadyK Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Nyt on kisat ohi ja mielestäni hienosti meni.

    Jos joku haluaa katsoa vielä livelähetyksen näin jälkikäteen niin se on vielä katsottavissa YouTubesta, hakee vain Kuusamo Snowrace niin sieltä löytyy, hieman huonompilaatuisena kuin mitä se oli livelähetyksen aikana, mutta silti hyvin näkyy :)

    Palautetta otetaan myös mielellään vastaan että saadaan parannettua kisoja entisestään. Sekä ruusuja että risuja.

    ISO KIITOS VIELÄ KAIKILLE PAIKALLA OLLEILLE, NIIN KISAILIJOILLE, KATSOJILLE, TUKIJOILLE, TALKOOLAISILLE ETTÄ NETIN KAUTTA SEURANNEILLE.
     
  9. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Tässä niitä sitten tulisi ruusuja ja risuja. Kiitokset lähtevät hyvästä kisareitistä, joka oli selkeästi ja johdonmukaisesti merkitty! Eikä tuo auringonpaistekkaan kisafiilistä laskenut:)

    AT 2:n aikatarkastusasemasta ja sen epäselvyyksien hoidosta antaisin kuitenkin palautetta. Menin asemalle minutin ennakkoon, mutta maalissa kuulin, että AT:tä oli tullut minuutti. Ihmettelin asiaa kovasti, sisäänmeno ajasta kun olin keskustellut vielä jäljessä tulleen kilpailijan kanssa. Hän oli pyytänyt päästä eteeni, mutta ilmoitin hänelle, että olen menossa minuutin ennakkoon. Lähdin selvittämään asiaa ja aikakortissa luki, että olin saapunut kaksi minuuttia ennen ihanneaikaa, voi voi (empä ollut autolla tarkistanut, mitä lappuuni oli raapustettu).

    Asia jäi vaivaamaan ja rupesin kyselemään asioiden perään. Jälkeeni tullut Lady ilmoitti muistavansa varmasti, että menin minuutin ennakkoon ja oikealla kellonlyömällä. Hän itse oli mennyt ihanneajallaan, mutta tarkistettuaaan korttinsa, aika näytti minuutin ennakkoa! Perässä tulleelle legendalle pamahti myös minuutin aikasakko (hän meni minuutin ennakkoon). Pitikö muilla alkupään kuskeilla ajat paikkansa, vai ilmeneekö aikakortista myös tuo minuutin heitto?

    Tapasin AT-auton pojat, jotka myönsivät, etteivät olleet nähneet kisakelloa alkupään lähtiöiden osalta ja heidän kellonsa ei välttämättä ollut aivan kisa-ajassa! Asia oli korjattu sakkoa saaneen legendan jälkeen autoa siirtämällä ja kelloa kisakelloa kääntämällä, mutta AT:t oli jo pamahtaneet.

    Minun AT poistettiin, mutta ledendalle jäi voimaan! Minun tuloksiin ei ollut merkitystä suuntaan eikä toiseen tuolla minuuttilla, MUTTA KO LEGENDA MENETTI MESTARUUDEN JA KISAVOITON TUOHON AT-MINUUTTIIN!!!

    Asia on mielestäni ajanoton virhe, joka olisi pitänyt tutkia ja korjata, kun asia tuli ilmi!

    Kyseisestä asiasta en syytä AT-auton poikia, he tekevät talkoilla töitä ja kiitos siitä. Ilman näitä vapaaehtoisia, emme voisi ajaa kisaa. Kisajärjestäjien ja tuomarien olisi pitänyt kenties toimia asiassa hieman erilailla.
     
  10. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Unohdin allekirjoitukseni edellisestä tekstistä!!


    Meri Kainulainen 212
     
  11. MXZx 440

    MXZx 440 Ski-Doo Iron Dog -19

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Asiahan ei minulle tietysti kuulu, enkä tapahtunutta tiedä, mutta käsittääkseni ko. M50 voi vielä yrittää hakea asiaan korjausta Urheilijan oikeusturvan kautta.
     
  12. DilleWille

    DilleWille Arctic Cat ZR6000R

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Oli kyllä kauden paras kisa että puitteet. Ratamestarille ja koko talkooporukalle ISO KIITOS..
    Jatkakaa samaan malliin
     
  13. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Kyllä Kuusamon kisa oli tämän talven parasta antia , joka suhteessa, jatkakaa samaan malliin ;D
    Vähä ennen huoltoa oli stop merkki , mihin ei kaikki pysähtyneet, mut eipä tuosta tullu sanktiota :p
     
  14. AoPi

    AoPi Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Sallassa oli jutusteltu kyseisestä AT:sta ja kyselin ajanotosta että miten asia on mennyt.
    AT autoa siirrettiin sen vuoksi että kuskeilla olisi helpompi päästä ylämäkeen lähtö paikalle ja samalla siirrettiin kellon paikkaa ei aikaa.
    Kyseisen Legenda kuljettajan etu ja taka puolella tulleet kuskit menivät myös minuutin ennakkoon ja heillä ajat olivat oikein eli kellot eivät olleet väärin.
    Merin AT oli poistettu toisen kuljettajan todistamisen vuoksi.
    Legenda kuljettajan AT:een poistolle ei ole mittään perustetta ja asiasta on tultu sanomaan kilpailun johtoon protestiajan mentyä umpeen.
    AT korttien ja ajanoton pöytäkirjojen muukaan ko legenda on mennyt kaksi minuuttia ennakkkon AT sisään.
     
  15. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Kuljettaja joka lähti jälkeeni (ja todisti minun menneen minuutin ennakkoon), meni at:lle IHANNEAJALLA! Aikakorttiin oli merkitty, että oli mennyt minuutin ennakkoon. Eli, jos meni ennakkoon, sai at:tä, jos menit ihanne ajalla, merkittiin lappuun minuutin ennakko.

    En väittänyt, että kisakello oli väärässä ajassa. Pojat sanoivat minulle, etteivät nähneet kyseistä kelloa, vaan katsoivat ajan jostain toisesta kellosta (autossa olevasta)? Se kello ei ollut kisakellon kanssa linjassa.
     
  16. Meri

    Meri Active Member

    Vs: Sokos Hotel Kuusamo SnowRace 21.3.2015

    Ja kisatoimistossa ehdotin, että verrataan kelloa josta pojat ajan katsoivat kisakelloon, jottei asia ole vain meidän kilpailijoiden sanan varassa. Pojat myönsivät, ettei aika ollut sama, mutta asiaa ei lähdetty selvittämään.
     

Suosittele tätä sivua