EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä saukk0, 5/1/09.

  1. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Jos se itekseen on kesän aikana heittäny toimimasta, niin oletettavaa on, että johonki liitokseen on tullut korroosiota. Eli paskaa. Puhdistappa ja pistä jotain ainetta joka lisää kontaktia ... ja tarkista että maadoitus toimii kans.
     
  2. Mankii

    Mankii Well-Known Member

    Maadotuksen oon tarkistanu ja konneelta tuleville liittimille laittanu CRC:tä
     
  3. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Tämä tulee "hitusen" myöhässä, mutta vastaisen varalle kuvajainen Beercat 550 WT:n kopasta..

    [​IMG]
     
  4. Mankii

    Mankii Well-Known Member

    Mahtaskohan mistää löytyä tämän kelekan sähkökaaviota ihte oon koittanu ettiä mutta en oo löytäny.
     
  5. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

    Nostetaan vanhaa aihetta. Osaako nyt kukaan sanoa mille viivalle sen merkin nyt tulee suunnilleen tulla kun liikutetaan levyä?
     
  6. MVa~1

    MVa~1 Well-Known Member

    Vs: Re: EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

    Jotenki jäis semmoinen kuva, että sääti tämän ohjeen mukaan, kun ei ikinä kertonut, että miten sääti.
     
  7. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

    Minulla näyttikin tuossa koneessa olevan rungossa kolme viivaa ja staattorin rungossa yksi. Mihinkähän kohtaan tuota laittais? Tuntuu että edellisen omistajan jäljiltä se on päin honkia. Savuttaa niin pirusti...
     
  8. paavojaelvis

    paavojaelvis Well-Known Member

    Vs: EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

    Laita keskimmäiseen viivaan. Ennakko tarkastetaan stroboskooppilampulla, pitää olla 24 astetta/6000 rpm. Henkilökohtaisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että haet savutuksen aiheuttajaa väärästä paikasta. Onhan öljypumpun vaijeri kunnossa/paikallaan? Jos se on irti tai poikki, niin pumppu syöttää öljyä täysillä koko ajan. Kato myös ettei ryyppyvaijerit kanna.
     
  9. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: EXT SPECIAL 550 SYTYTYKSEN SÄÄTÖ

    No tuo savutus on vain yksi oire. Ilmeisesti tankissa oli vanhat ysivitoset... Nyt ne on poistettu. Ajattelin kuitenkin vielä varmuudeksi laittaa tuon sytytyksen kohilleen kun ed omistaja ei siitä varma ollut.
     

Suosittele tätä sivua