Sukset

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä frosty, 14/1/06.

  1. jam

    jam BRP 2020

    Vs: Sukset

    Onko minkälaisia kokemuksia slydog powder hound 8" suksestä?itsellä tulis viperin nokalle ajo on semmosta 50 prossaa umpista loput reittiä vai pitääkö hommata bladet???
     
  2. PoederJunkie

    PoederJunkie Well-Known Member

    Vs: Sukset

    Pölypuuterilla mahtavat sivakat, mutta sitte ku alkaa olemaan kantavampi lumi, niin ainaki rinneajossa liian kantavat sukset ja vaikea saada upotettua/leikattua. Myös puista tippunu tykky aiheuttaa omat mielenkiintoiset vivahteet 8" slaikkarilla ajeluun. Toki sitten jos tasamaalla kurvailee, niin mukavat sukset ja reitilläki suht ohjaavat.

    Itellä oli -12 renegaden keulilla tuommoset. Vaihtoin powderit ja sen jälkeen ollu vaan powdereita käytössä. 8)
     
  3. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: Sukset

    Indyyn suksen + rautojen vaihto aiheena. Nuo orkkikset pelaa kovemmalla reitillä mulle ihan tarpeeks mutta pehmeällä reitillä ajettavuus onkin jo poliisiasia. Slp:n powderpro minusta pelas pro-x :ssä ihan jees mut kannattaisiko ne mohawkit laittaa? Mohawkeista löysin keskustelua pikkasen mutta jäi vähän epäselväksi että miten ne pelaa. Joku kirjoitti että powderprot ko laitto alle ni olis huiput pudonnu?
     
  4. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: Sukset

    Polariksen omat Gripperit on hyvät sukset niin reitille kuin reitin viereen. Ei niin ottava kun powder tms, mutta gripper on kohtuu kantava ja reitillä huomaamaton eli aika hyvä omasta mielestä
     
  5. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: Sukset

    Elä laita powdereita tai hawkeja..testattu on ja ei ole hyvät..gripperit, slt:t tai bladet, itsellä bladet alla indyssä ja kääntyy niiden vakioraudoilla hienosti. Sit ku löytyy varastosta slt:t ni niitä oon jäisillä kevät reiteillä käyttäny ku blade kuiteski melko paljon raskaampi..
     
  6. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: Sukset

    Ok. Toi blade saattaa olla kokeilemisen arvonen. Kelkkahemmot ei näyttäs niitä myyvän suoraan polleen ja joku toinen nettikauppa myi suksia mutta ei kiinnikettä. Meneekö ne suoraan pollen orkkiks kiinnikkeeseen vai tarviiko siinä jotain rälläköintiä?
     
  7. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    Vs: Sukset

    Menee heittämällä pollen kun hommaa Polarikseen käyvät powderPro/SLT satulat, satulat käy blade suksiin kun on saman valmistajan tuotteita kaikki nuo sukset..alla kuva:

    [​IMG]
     
  8. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Sukset

    Ei nuo xrs renen vakiosivakat oikein vakuuttaneet parinsadan kilsan kokemuksella, varsinkaan irtolumisella reitillä. Kummeniskohan tuo yhtään ottavammalla raudalla vai pitääkö sinne bladet vai mitkä keulaan pultata? Kokemuksia?
     
  9. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: Sukset

    Kaverin vastaavassa kelkassa Bladet ja ne toimii kyllä siinä(kin) ihan hiton hyvin!
     
  10. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Sukset

    C&A:n MTX totaltekin racing raudoilla on ollut itselle mieluinen yhdistelmä. Kaverin re:llä pätkän ajoin missä oli bladet, ja ihan ok nekin tuntui olevan. Ei tosin ihan yhtä tarkka ohjattava kun tuo MTX. Vähän olen itse tuota bladea karttanut, kun se profiili on aikalailla slp pp:n kanssa samanlainen. Mutta ei se lyhyellä koeajolla tuntunut olevan samanlainen tuikkija kun pp.
     
  11. jäsen z

    jäsen z Polaris Indy 600cc

    Vs: Sukset

    Kiitosta vaan avusta ja mielipiteistä. Laitetaan vaikka kommenttia miltä on tuntunu ko on päässy työntää.
     
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Sukset

    Juu bladeja taidan kokeilla kun ainakin reen keulalla ne hyvin pelas.
     
  13. Raukku

    Raukku rave rs 2018 ootellen

    Vs: Sukset

    Mulla on bladet ja ca xrx xrs 2016 ja molemmissa on hyvää ,riippuu mitä haluu suksilla .
     
  14. Ants1

    Ants1 Well-Known Member

    Vs: Sukset

    Mulla renessä molemmat kokeilussa ollu ja bladet siellä nyt on alla.. Molemmat on hyvät kyllä
     
  15. Vexdoo

    Vexdoo Member

    Vs: Sukset

    Onko muilla taittunu tuommosia bladen suksia mutkalle pienestä osumasta mättääseen? Itsellä kävi tänään niin ja nyt toinen suksi törröttä ilkeästi ylöspäin. Pitääköhän ostaa uusi suksi vai onnistuuko suksen oikominen helposti?
     
  16. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Sukset

    Mistä kohti ne taittui?
     
  17. Vexdoo

    Vexdoo Member

    Vs: Sukset

    Siitä heti kiinnitys satulan etupuolelta
     
  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: Sukset

    Saisko ne lämmittelemällä pysymään alkuperäisessä muodossa. Ohjainraudan kun vielä oikaisee. Myy mulle halvalla? Vai onko ne raudat edes vääntyneet kun eihän ne taida kovin pitkälle mennä.
     
  19. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: Sukset

    Meillä on RR pollessa c&a pro xtx sukset totaltekin raudoilla ja RS Ski doossa c&a pro xt sukset totaltekin raudoilla ja tyytyväinen olen ollu.
     
  20. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Jos joku vois kertua kommentteja noista c&a pro bx suksista? Miten kääntyminen reitillä verrattuna vaikka xtx tai blade?
     

Suosittele tätä sivua