ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä sokerikukko, 19/4/11.

  1. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Jep, ja pahimmillaan lehden testiin lähtevästä kelkasta on iskarit huoltamatta, ohjainraudat finaalissa, haritukset metsässä tms. Testivehkeisiin ylimääräinen talasto, etukepit ja sivakat, jotka vaihtuu huollettuihin joka välissä kun kelkka vaihtaa seuraavalle lehdelle, niin paranis jo kummasti. Samoin alustasäätöihin joutais käyttää himpun aikaa, että edes olisi tarjota halukkaille ensihuollossa shimi joka toimii.

    nih..
     
  2. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Nämä nyt on enimmäkseen reittisegmentin ongelmia, tämän topikin malleissa alustat olleet kyllä pääsääntösesti kartalla saman kuin muillakin
     
  3. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    12 malleissa pitkä tankki, joten se 14 lyhyt penkki ei passaa ilman tankinvaihtoa.

    Linkin mukaisista ei passaa muu ku tuo wrp mountain penkki 12seen.
     
  4. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Taitaa olla ongelma tämä Suomen markkinoiden pienuus. BRP on vissiin ainoa jolla on kamppeita enempikin testattavaksi asti...
     
  5. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    No kyllähän noita Catteja yleensä on ihan ylivuotisinakin myydä vaikkei niitä montaa tuua maahan per vuosi. Mun käsityksen mukaan Sumeko tuo myös veli-venäläisen kelkat? Luulis nyt jossain olevan se yks kappale testejä varten, meinaan aika moni lukee testejä ja tekee päätöksensä sen perusteella :)
     
  6. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)


    Näihin voimalinjasäätöihin - mikäs nuissa protoissa muka oli vikana, viittn tuonne päiväkirjan puolelle? Ite ajoin tuolla limitedillä, hardcore oli paskana. Limitedi veteli minusta tosi makeaan ja olis varmasti mukavan hereä peli kuusikkoviltossa. Ihan eri peli mitä tuo oma romu vakiosäädöillä.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Kylläkai nuo meikäläisten romut on menny yleensä kaasulla ympäri, ei kovin räväkkä näytä olevan voimansiirto noisa.
     
  8. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Mutta ne on sen jälkeen käytettyjä vehkeitä, arvon tiputus on helposti tuhansissa ;D Mutta itseäkin kiinnostaisi lukea testejä missä olisi kaikkien merkkien samanmalliset ja pituiset laitteet vakiosäädöissään. Minun mielestä joka merkillä pitäisi olla yksi eurooppalainen diileri, olisi sitä volyymia sitten vähän enempi. Esim. polaris ruotsi on ihan emoyhtiön omassa hallussa, eikä mikään paikallinen maahantuoja.
     
  9. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    En hirveästi oo aiemmin kateilla ajanu, mutta kun lyö 40-60kmh vauhista lämän tiskii nii ei oikee tapahdu mittää? Nollavauheista lähtee hyvin mutta siihen se meno sitten toppaakin.
     
  10. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    No tuota mitenkähän ne vauhit puunkierrossa on??? Mulle sen pittää just toimiakki hittaassa ajossa pusikossa, pää ei riitä ajjaa tuommosia vauhteja umpimettässä :)
     
  11. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Siis varmasti toimiikin ihan hyvin puskassa, ainaki 16vm pyöräosa Keinäsen testikelekka. Se vaan outoa ku Viperissä samat välit taitaa olla ja mulla ainaki tuo vähä säädetty lähtee ainaki yhtä hyvin ellei paremminki 40kmh-60kmh vauhista ko tuo 17 katti. Luulis että sais vetämää hyvin 0-100kmh koko nopeusalueella?
     
  12. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    M1100 -13 ohjausakselissa kaamea klappi vähän joka suuntaan.. Onko kohtalontovereita? Vielä takuun alainen kelkka joten ajattelin kokeilla mitä sanovat asiaan huollossa.
     
  13. jtek

    jtek M800Tic SP162 -13 M8000 HC162 -16

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Totta siinä joku vika ollu jos nuin on käyttäytyny.
     
  14. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Kuhan haastaa huvikseen.
     
  15. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Ei tapahu mittään, eli ei keuli? Kö? Onko kelkan pääasiallinen tarkotus keulia, vai edetä parhaalla mahdollisella tavalla olosuhteissa, joihin se on suunniteltu? Onhan se toki kiva välillä keketelläkkin, mutta monesti se on hyvinki epätoivottu ominaisuus.
    Kuten aiemmin sanoin, ei ainakaan tuon 13 mallin mukanen voimalinja pelaa vakiona. Alasvaihto kusee. Uusista en osaa sanoa, ku en oo ajanu, mutta josko se vaan kiihtyy eikä keuli! ;) Hankala videon perusteella arvioida, ku ei kunnon kuormitusta ole tarjolla.
    Tuo minun kelkka ei keuli edes voimalinjamuutosten jälkeen, mutta kiihtyy sinne sataan kahteenkymppiin niin ettei kissaa kerkiä sanoa. :D

    Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla
     
  16. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Semmosiahan ne on. Teleskooppiakselissa joka suuntaan ja tankoaki saa kääntää päästä mitattuna vähintään 2 senttiä ennenko sukset lähtee mukaan. Muoviholkkeja vaihtamalla saa hetkeksi paremman..

    Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla
     
  17. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Tuossa on tuo kiinteä pystyohjaus. Metalliholkkeja näyttäis olevan. ???
     
  18. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Jaa, no sitte en puhu mittään :D

    Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla
     
  19. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Alapäähän nuissa näyttäs olevan kuitenki samanlainen. Liekö ratkennu keulasta se pelti johon ohj.akseli tulee alapäästä kiinni tai sitte se raijetankojen välissä oleva mulikka sökö?

    Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla
     
  20. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Vs: ProClimb M 2012 --> (kaikki mallisarjat)

    Nuo metalliholkit ainakin on väljät. Jotenki tuntuu että nuo vakiosukset on jotenkin niin purevat ja keulassa on painoa niin ohjaus on kovilla. Täytyy katsoa nuo sun mainittemat kun pääsee kelkan ääreen.
     

Suosittele tätä sivua