Kelkka ei jaksa kulkea ummella

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Nobo, 1/2/07.

  1. Nobo

    Nobo Member

    Kelkka kulkee normaalisti tasaisella ajettaessa, mutta ummelle mentäessä kelkka ei jaksa vetää.
    Missä vika?

    Kelkkana Yamahan exciter 2.
     
  2. sakke

    sakke Ski-doo härpäke

    Variaattori&kytkin. Pura puhdista kokoa! Ittellä on ollu parissa kelkassa samaa vikaa, variaattorin jousi poikki kummassakin tapauksessa, olivat kylläkin bompan kelkkoja.
     
  3. Nobo

    Nobo Member

    Kumpikin on purettu, nyt vaan on ihan hukassa että onko vika variaattorissa vai kytkimessä.
    Kytkin päällisin puolin vaikuttaa toimivalta paketilta, mutta ilmeisesti se ei ole.
     
  4. M.A.P

    M.A.P Active Member

    Ratkesko pulma... mulla samoja oireita omassa kelkissä.. Exciter -89 ???
     
  5. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Saattaa jäätä kaasareita kun ei ole nestekiertoa ja exciterissähän sitä ei ole.
     
  6. M.A.P

    M.A.P Active Member

    Kyllä mulla ainaki on jonkinlainen nestekierto kaasareissa.... Mutta voiko olla, että vetelee lunta imuäänenvaimentimen kautta...
     
  7. Nobo

    Nobo Member

    Kytkimessä puslat ovat hieman kuluneet, mutta painovarret eivät näytä mitenkään kuluneilta eikä väljyyttä ainakaan niissä ole.
    Pitäisi vaan saada uudet puslat hommattua niin tietää oliko niissä vika.
     
  8. Tebu

    Tebu Rave 3500 850e-tec

    mulla tuntu et ei 02 enduro jaksa samanlailla kulkea pikku lumessa.. voiko johtua siitä että hihna liaan tiukalla.. ja miten sitä yleensä däädetään..??
     
  9. minkäslainen matto kelkassa? tutulla oli sama vika mutta erissä vehkeessä ei kulkenu umpisella vaihto maton ja kulut parani se siitä
     

Suosittele tätä sivua