Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Hiikeri, 3/1/06.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. G-T

    G-T Ei kelkkaa enää

    Albert Johnson möis nyt sopivasti sulle uuden RS Venturen hintaan 3800€ Mies asuu Joensuussa, mutta kelkka on helsingissä ja puhelin ulkomailla. ;D ;D

    Vaikkei reitteihin liitykkään niin minkä korjaamon palveluita suosittelette Joensuu-Kitee alueella? Kytkin kaipaisi pikaista huoltoa ja itte en tohi ruveta availemaan.
     
  2. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    eiks tota vois muutenki siirtää vähä tota lähtöö..esim 12??en mäkää ehi 10.00..ku taitaa pienkone vasta aueta sillo.ja sinne pitää mennä ostaa varusteita jne..että en oo itekkää kyllä tohon aikaan essolla..ja ois kiva vähä kävästä pikaseen läpi toi vehekki ettei paskalla lähe reissuun..mut menkääpä te sit jos kiire :) en vaa tajuu miks sinne pitää lähtee jo sillo ku silmät vielä ristissä.ihan hyvin sitä ehtii heittää tollasen reitin vaik lähtis 12..vai meinasitteko kuin monta tuntii ajaa tota reissua?et tuleeko kotiintuloajat vastaan.vai säästättekö valoissa ettei kulu ? :)
     
  3. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Kai sitä vois makkaraakin jossain paistella...vai mitä ???
     
  4. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    ja eiks toi alkuu ollu et 10.30?...no mut sama se..jos jo 10 starttaatte ni menkää te..pitää vaik nyplätä pippeliä sit ite..tai ajaa teidät kii..tosin vittumainen ku tiiä yhtää reittiä :D


    nii..ja hiikeri..kyl mä ton 2t öljyn tiedän :D en ihan nii pahvi..mut sit se oli se just ketjukopan öljy se mikä oli vaihdettu..kyl tää tästä..kyl must vielä mekaanikko tulee :D
     
  5. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Niin kai se lähtö oli 10:30 ja kokoontuminen 10:00
     
  6. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    toki vois..ja se oiski ihan jees..mut silti..en vaa tajuu.et mikä kiire sieltä pois.tietty.toiset pelkää pimeetä :D me kaapon kaa 2viikkoo sit pe yönä lähettii ajaa vasta 00.00 uuron lenkille :) et sikäli ite kai ku tälläinen lepakko on :) mut sama se ajaako siellä 4:ltä vai 8:lta illalla..ku yhtä pimeetä on..
     
  7. Kongo

    Kongo Rave RE 600 etec -10

    Uimaharjussa on reitit melko ummessa. Eno- Uimaharju välistä ei ole tietoa, onko kuka ajanu, mutta Uimaharjusta Pikkukiliin päin menevällä reitillä on ajettu yhden kerran, enkä tiedä minne asti on ajettu. Arveltiin veljen kanssa, että voisi lauantaina käydä ajamassa Kilissä päin, mutta aikataulu on vielä avoin.
     
  8. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Enemmän vaan vitutt*a jos on myöhään ajamassa kelkka vaik levii ja kello on jotain 01.00... ::)
     
  9. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Jos puhutaan samasta pienkoneesta, niin aukeaa 09.00
     
  10. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    ai aukee?no sit se vähä jeesaa..jos 9 aukee..pitääki tarkastaa..
     
  11. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Niin parempi tarkistaa vielä sieltä ettei tuu ylimäärästä ohjelmaa.. Nettisivuilla on tuo klo 9
    Jos onkin päivittämättä :-\
     
  12. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    niinpä aukeeki..jee..kappas vain...eri asia sit selviikö sinne 9:ltä... :D
     
  13. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Tuu maanantaina käymään niin mä myyn sulle vaikka mitä sieltä. ;D
     
  14. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    ma ollaan jo töissä taas täällä kotona etelä-suomessa..ja kyllä mä jukilta ostan kuitenki ennemmi :D saan halvemmalla ku sulta ;)
     
  15. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Mä myyn tiskin alta. ;)
     
  16. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    heh..ittees? :D
     
  17. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Riippuu kuka kysyy... ;D
     
  18. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    heh..niinpä..mut mulle ku just tarjoilit tiskin alta.....helvetti..en ota... :D:D:D:D


    mut nii.,..eiks vähä vois siirtää tota la aamun lähtöö?es 11? ku ei oikei nappais välttämättä rankan viikon jälkee ja 400km ajomatkan jälkee herätä 8 aikaa okusta.ja lähtee kohti jenssii jne...
     
  19. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    tai no...enemmistöhän teitä on.menkää jos meette monelta tahotte :D kattoo sit ehinkö mukaan..ja jaksanko :D
     
  20. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Kyllä mun puolesta voi siirtää vaikka tohon kello 11, jos se vaan muille käy.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua