Polaris RMK 800 ( RMK, PRO RMK, ASSAULT RMK) 2011 ->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 1/12/11.

  1. Käsmä

    Käsmä 49 Ranger

    Ei sen tarvi olla ku (14,5" = ~37 cm ) 4-6"> 10 - 15 cm, kierteen pituus joku 50-6o mm riittää. Se tekee vain reikään kaadettuun veteen riittävän paineen joka posauttaa kykän irti kartiosta. Loppupultin mitalla ei tehe mittään.

    Oikea ulosvetopultti on mitaltaan tuota 14,5" luokkaa ja siihen on sorvissa tehty ohennukset jotta menee sinne kytkimen reikään ja kampiakselin sisälle. Vettä ei luonnollisestikaan sillon tarvi
     
  2. Simppa81

    Simppa81 Active Member

    mitä mahtaa uus runko maksaa tämmöseen.....tuli halattua kuusipuuta ja runko vituillaan,just kun kelkka jiirissä ja rokkaa niin leikki loppuu ku puuhun :)
     
  3. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Paljon
     
  4. TheHanska

    TheHanska RMK 800 -14

    noin 2300€ oli kustannusarviossaa tunneli pari vuotta sitte
     
  5. Simppa81

    Simppa81 Active Member

    Selvä pyy,lunastellaan vanha ja uutta kehin
     
  6. BrahesoundS

    BrahesoundS Rookie

    Ei tähän ketjuun varmaankaan kuulu kysymys, mutta saa vinkata oikeaan ketjuun jos sellainen on.. Elikkä vähän katsellun Lynxin tilalle Polaris Pro RMK 600 cfi 155" vm.2015 laitosta. Kiinnostais tietää millainen tuommonen on noin niinku yleisesti kestävyydeltä, jotaki heikkouksia tai huomioitavaa. Pärjääkö reitillä/patikossa mitenkään, eli uskaltaako ajella kävelyvauhtia lujempaa? Miten umpisen kulku?
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Onko näistä saatu koneita kestämään ja jos on niin millä keinolla? Sellainen käsitys että 2000km ja kone on aivan lopussa. Vissiin joku mäntäpäivitys tullu jossain vaiheessa mutta on tainnut senkin jälkeen hajota?

    Onko näihin mitään keinoa että saa varmasti vähintään sen 5-6000km kestämään?
    Jos männät vaihtaa ajallaan niin kauanko alakerta kestää?
     
  8. kaahari

    kaahari Well-Known Member

    Oli 12vm. Switchback assault itellä 2600-7600 km samoilla männillä. En tiiä oliko tehty mäntäpäivityksiä ennen ku ostin,mut ton viis tonnia tuli mentyä ja toimivana sen vielä vaihdoinki
     
  9. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kuinkahan yleistä tuo on että kestää nuin kauan? Olen kuullu että jollain kone levinny pari kertaa 2000km aikana.
     
  10. jopsuk

    jopsuk 800 SB Assault -11

    Itellä 8500km taulussa ja itse ajanut siitä n. 3t, nyt männät vaihtoon kun en tiedä onko edellinen vaihtanut.

    Onko minulla sitten jotenkin outo yksilö kun ei leviä joka välissä:D
     
  11. mircoolio

    mircoolio Well-Known Member

    jos lisäsäiliökepeillä, niin jo se kestää reittiäki. ainaki omalla assaultilla oon huoletta paukuttanu ja hyvin alusta kestää. toki etupukis parempi keppi. ohjaus on hankala reitillä. kuussatkusta en osaa sanoa, mutta kuulemma umpises vähä "tylsä"...
     
  12. Jmp2002

    Jmp2002 Khaos 2.6/155

    Kannattaa varmaan ennemmin kattoa tuntimittaria kun kilsoja...

    Hyvä pitkä umpispäivä ei tuo kun n.30km tankki löpöä mutta sitte enemän siirtymiä meneee äkkiä 150km /tankki...
    mulla ajettu joku 4t km ja vain petikumet uusittu...
     
  13. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mittariin 30km ja tankki bensaa? Onko tosi? Mitkä tunnit on paljon ja mitkä vähän. Ei sano mitään.
     
  14. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Viime talvena "paras" päivä 32km / 35litraa. Toki mulla on stage3 ni vähä hörppää enempi
     
  15. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Millä kilsoilla kannattas alkaa ketjua vaihtelee?
     
  16. BrahesoundS

    BrahesoundS Rookie

    Ei ole lisäsäiliöillä, vaan ilmeisesti vakiona(?) alla olleet Walker Evansin kepit..
     
  17. mircoolio

    mircoolio Well-Known Member

    no kyllä niilläki varmaan ajaa, mut ei niillä mitää enskapommitusta kyllä pääse... ja äkkiä menee patikos huonoksi, kun pieni öljytilavuus. ne mitkälie rydet, on vissiin aiva paperia, mut onkokaa -15malleis niitä enää... itellä ollu lynx, catti, ja nyt tuo rmk, niin en mä kyllä tolla ajelisi jos ajot olis pääasiassa reittiä.

    meleko komura ja hutera tuo on reitillä, mut umpises sitte taas tosi ketterä ja helppo.
     
  18. MattiM

    MattiM SKS 850 146

    On niitä kertakäyttö rydejä ollu vielä 15-mallissakin.
     
  19. jiipee_

    jiipee_ Member

    Onko kukaan käynyt ottamassa sitä mittariston ajonestoa käyttöön? mitä kustansi ? toimiiko?
     
  20. eemm

    eemm New Member

    Kellään muulla ollut 12 vuosimallisessa bensansyötön kanssa ongelmia?Alkupäivän käynnistyili normaalisti, mutta ei lähtenyt metsässä enää käyntiin kun pysähdyttiin tauolle. Todettiin ettei saa polttoainetta, kävi aina sen sekunnin-pari, kun tulpanreikiin kaadettiin menovettä. Lopulta hinattiin tielle, jossa sitten käynnistyikin ja tuntui toimivan normaalisti. Melko kauan kuitenkin koitettiin nykiä käyntiin ja kaikenlaisia poppakonsteja koitettiin, mutta mikään ei auttanut. Mikähän voisi olla? En tiedä miten tuo hinaaminen siihen vaikutti, kun koitettiin kuitenkin heilutella kelkkaa aikasemminkin tuloksetta.
     

Suosittele tätä sivua