E-tec tulpat mustina

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä jeesuspaimen, 2/12/13.

  1. julli

    julli rmk

    Vs: E-tec tulpat mustina

    itellä semmonen kuva että joka vuosi kun tunnustetaan että moottoreita on menny paskaksi edellisvuona niin sanotaan että vika löydetty ja päivitetty paremmaksi, uusista ei enään moottoreita mene. sama pätee kaikkien valmistajien romuihin , paitsi jammun moottoreista en tiä mitään. muiden muassa polariksen kasisatkuun(joka itellä nyt on) huhuilevat että olis -14 malliin tullu paremmat männät ko edellisvuotisista niitä paukkunu...empä usko ennenko on muutama vuosi kateltu koneiden kestoa. kaikkien merkkien mosat yhtä paskoja, myyntimäärät vain vääristää räjähtäneiden määrää.

    tämä on siis vain minun mielikuva
     
  2. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Vs: E-tec tulpat mustina

    Tässä ollaan asian ytimessä, näin se asia on! Itse en ole mitenkään naimisissa BRP vehkeiden kanssa, vaan laitan sen mikä milloinkin mieleiseltä tuntuu ja minusta on suorastaan lapsellista ja pikkusieluista jauhaa, että joku merkki/joku kone tms on jotenkin ylivertainen toiseen nähden. Nämä kaksitahtiset on kaikki räpsyjä, ja paukahtavat varmasti aikanaan jos ei ehdi ennen sitä levällään käyttää. se on osa harrastusta, ja sanottakoon, että oli merkki kuin merkki, niin en 10tkm ajetulla kovin luottavaisin mielin lähtisi kairaan tai jos lähtisin, niin plan b pitää olla siltä varalta että vehkeet paukkuu :) Pääasia, että on hauskaa, merkistä ja mallista riippumatta!

    - Ile -
     
  3. JarkkoHa

    JarkkoHa Active Member

    Löytyikö tähän ongelmaan ratkaisua? Itellä vähän vastaavaa vikaa niin kiinnostaa että mikä on ollu vikana.
     
  4. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Niin sä oot katsonut tulpanjohtojen molemmat päät? Mulla käyntiin lähtöön vaikutti pelkästään se että toisen johdon puolan pää oli hieman musta. Vaihdoin uudet piuhat ja alkoi pelaan.
     
  5. JarkkoHa

    JarkkoHa Active Member

    Tulpat ja johdot on katottu molemmista päistä ja kunnossa ovat.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Ja kone ei ole väljä?
     
  7. JarkkoHa

    JarkkoHa Active Member

    Puristukset n.9 molemmissa. Kansi käytetty irti ja ei mitään näkyvää vikaa.
     

Suosittele tätä sivua