Arctic Cat yleinen tekniikkatopikki

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä juha1981, 1/2/13.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Oon tajunnut että pakilla nuo saa särjettyä muuten kyllä kestää vai mitenkäs se oli?
     
  2. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Niin, kukin voi miettiä haluaako kiskaista kaasut auki pakilla, eli koneen pyöriessä väärinpäin. Tässä kuvassa ylävetari vetää pakilla vastapäivään, ketjulla veto kiristimen puolella.
    653638E9-37F6-44AF-95A8-571A1791C147.png
     
    Viimeksi muokattu: 21/11/18
    Jani Sipola, pezq^ ja Fudge tykkäävät tästä.
  3. Jehaapaniemi

    Jehaapaniemi New Member

    Mistäköhän sais tilattua tiivistesarjat ja öljyt arctic Cat f6 -05 Fox floatteihin
     
  4. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    otappa yhteyttä
     
  5. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Aikanaan kun floatit tuli ja vielä iskareita huoltelin niin alkup. tiivistesarja oli ihan hävyttömän hintainen.

    Silloin etsiskelin hyde osista sopivia ja muut löytyi paitsi ilmatilan x tiiviste. Sisälle sopii tietysti normi foxin osat.

    Ilmatilan tiiviste toki aika kriittinen ja kun kasaa uudella niin muistaa laittaa float fluidia tai vastaavaa ilmatilaan. Lisää tiivisteiden käyttöikää aika paljon.
     
  6. karjal

    karjal Well-Known Member

    Onko näissä tulpanjohdot kupariytimellä eli saanko uudet tulpanhatut asennettua? Vanhat on kipinöineet myös tulpanhatun ja sytytystulpan välissä kun ovat aivan noessa..

    Kelkka Snopro 500 -12
     
  7. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    On, senkun otat pätkän pois ja ruuvaat uuden hatun. Toki samalla askartelulla kannattaa ehkä puolan päähänkin sama juttu tehä.
     
    karjal tykkää tästä.
  8. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Mitenkäs eroaa nämä Teamin puntit toisistaan, esim. J13 ja J14?
     
  9. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    20180302_181924.jpg
     
    Rautane tykkää tästä.
  10. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Eli painojakauma eroaa ja näyttäs että rullaan vastaava profiilikin eri. Mites käytännössä:D J14 vaihtaa nopeammin(kö)? Pitääkö simmailla spideria jos kokeilee eri profiileja vai onko ero niin merkittävä?
     
  11. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    no mulla ei ainakaan tuo minun "kootut teokset catti" pelannu tuolla j13-74 painolla. remmi luisti yläkiekoilla. joko j14-72 tai j14-74 kannattaa olla, mikä siellä vakiona 153":ssa pitäiski olla ja sillä selvä:D mie en ainakaan simmannu enkä mitään, vaihto ja kaasua vaan.

    20180302_181809.jpg
    tuommonen ero niissä on
     
    hekuli tykkää tästä.
  12. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Oma mielipide on että - 18 set on liian vähän kuormaavalla voimansiirrolla tuotu. Joko lissää painoa tai kytkimeen lopusta löysempi jousi.
    Mulla kierteli yli8500 tuo MC vakiona.
    Nyt asettu ko lätkäsin 77g painoa. Löysempää jousta en ole kokeillu.
     
  13. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    Joko ne on hcssä voimalinjat sekasin ja saadaan remmejä menemään? Ei huolta kyllä ne remmit kestää kun tela ei pyöri riittävästi ja pysyy pois vitulikoista. Ei silti, mahtava homma jos joku saa tehtyä toimivan voimalinjan niihin.
    Mulla tuo 18 mallinen köntys kauhoo lunta aivan mahottomalla telanoppeuvella, kiekat seilaa edestakas 6000-8700 verran ja kyllä on vaan hereä peli lumihommisa.ihan välillä tuntuu että vähät tehot jopa siirtyy telalle. Umpisessa lähtiessä tela heti vinkasee sen 100 rikki.
     

Suosittele tätä sivua