X-RS 800r -10 pailakkaan parempi/kovempi penkki ?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä palde, 2/3/19.

  1. palde

    palde Hii-HOO

    Terve !

    Onkos kukaan sekasikiöiny jostain muusta , esim. RS penkistä parempaa penkkiä vakiosoffan tilalle ?
    Tai jostain muusta ...

    Vai pitääkö vakiosoffasta kiskasta nahka auki ja uudet sisuskalut tilalle ?
     
  2. Mikkoyli

    Mikkoyli Well-Known Member

    Laitoin 2009 1200 Reneen korkeamman penkin. Saattaa se olla kovempikin, mutta on varmaan jonkun XRS:n tai RS:n vakio. Huomattavasti parempi kuin entinen kuitenkin ja kelkka tuntuu modernilta. Tuli uusi vaahtomuovi ja päällinen. Oli vaan älyttömän kallis, tingattunakin taisi olla 550 pintaan. Sitä ennen olin tilannut korotussarjan, jossa oli n. 5 cm vaahtomuovi ja uusi päällinen. Sen tulossa meni vaan niin kauan aikaa, että malttamattomana viime keväänä tilasin tuon kalliin vaihtoehdon BRP:ltä kysymättä hintaa kun luulin paljon halvemmaksi. Mulla olisi siis se korotussarja ylimääräisenä jossain ja voisin myydä sen.
     
  3. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Lapin Verhoiluliikkeessä Rovaniemellä Jaakko osaa auttaa asiassa, tekee penkistä sellaisen kun haluat.
     
  4. palde

    palde Hii-HOO

    Täytyy kans kysellä tuosta verhoomosta apuja kuhan tästä etelän ajokelit ensin loppuu ...
     
  5. J.I.J.

    J.I.J. BD3700RE 3900GL REV X-RS

    Voin suositella Lapin Verhoiluliikettä.
    Käytin alkukaudesta Revin penkkiä siellä kun se oli niinku vanha nahkasohva johon uppos.
    Päällinen oli ehjä ja siihen laitettiin kokonaan uudet fyllit.
    Nyt on sopivan napakka.
    Ja se on täysin alkuperäisen muotoinen.
    Hinta oli 100€.
     
  6. touringdude

    touringdude Ski-Doo MXZ Iron Dog -18

    Täältäki ääni Lapin verhoiluliikkeelle! Revistä aikoinaan laittoi penkin kuntoon ja nykyisenkin sohva menee sinne, kunhan ajohommilta kerkiää.
     
  7. palde

    palde Hii-HOO

    Uskotaan , uskotaan
    On vaan välimatkaa , penkkipotilas on Pirkanmaalla ...
     
  8. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Onko kukaan tehnyt itse vai pitääkö tääkin mulla kokeilla? :D Saman ikäinen kuussatku alko kaipaamaan penkin jämäköintiä kun pääsi kaverin rautakoiraa kokeilemaan
     

Suosittele tätä sivua