ARCTIC CAT 2019

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 15/12/17.

  1. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    Voisko olla kylmällä koneella vedätys tapausta sen kummemmin tietämättä?
     
    hekuli ja KMV tykkäävät tästä.
  2. Joutoukko

    Joutoukko Stage 2 hardcore

    Kylmällä koneella ei ole kyllä tullu vejäteltyä, aina oottanut että koneen lämmöt yli 35 ja ekat kilometrit ajellut hissukseen. Epäilys oli että olis tätä jenkkifoorumien lumiongelmaa ollut miksi tippunut.
     
    mappe tykkää tästä.
  3. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Eppäilen vahvasti lunta, eli vettä koneeseen.
    Yhen koneen olen järvestä onkinut ja siellä oli molemmista helmat pudonnu ja saman näkönen mäntä :rolleyes:
     
  4. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ihan silkasta mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää enemmän tästä lumiongelmasta, millainen määrä pitää päästä että männästä helma tipahtaa ja leikkaa kiinni ihan huolella, millainen ilmanotto noissa uusissa sitten on jos sinne pääsee lunta niin paljon?

    Vertailuksi kun aikanaan ennen sääntömuutosta -90 luvulla ajettiin 2t moottoreilla jäärataa ilman takakurkkua ja ihan ilman mitään ilmansuodatinta ja ei ne silti lumesta särkyneet vaikka 20 pyörää pölyytti jäähilettä ilmaan.

    Edit, kuvaa uudestaan tarkemmin katsottuna niin vaikuttaa männän helma kyllä siltä kuin alumiinia olisi veden kanssa hinkattu, tummaa alsamujua on pinnassa.
     
  5. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Kyllähän tuossa on laitettu kuomu huonosti paikalleen ja sillonhan siinä on käytännössä reikä keulassa ja lumi pääsee suoraan koneeseen.
     
    pezq^ tykkää tästä.
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Oolrait, enhän minä vanhana nelari yamakatin omistajana edes muistanu että siinähän on totaali erilainen ilmanotto kun imupuoli on edessä.
     
  7. Joutoukko

    Joutoukko Stage 2 hardcore

    Ei tuota ole periaatteessa mahdollista saaha edes väärin paikoilleen kun ala pultti ei mene kiinni, jos ohjurit ei ole kohdallaan. Tässä tapauksessa ainakin invalidi väite:D
     
  8. mappe

    mappe 153 HcEvo ja 443 foxi

    Onko meshit ehjät siellä kuomun yläosassa?
     
  9. IleKarkkainen

    IleKarkkainen Arctic Cat Riotti

    Kyllä voi, tiiviste välistä rupelille ja homma kusee
     
    Fudge ja Joutoukko tykkäävät tästä.
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Minä vanhanmallista katetta vääntelin paikoilleen ja tunnosti oudolle, otin pois jolloin hoksin tiiviste tosiaan rupelilla ja uudelleen paikoilleen. Silloin kun veti pölylunta kitusiin niin ihan jostain muualta se meni sinne. Eronneeko paljon tuo uudempi versio?
     
  11. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Onko tuossa sitten kummallekkin sylinterille oma ilmanotto, meinaan vaan kun toinen mäntä ei ole kuin hieman napannu jossakin vaiheessa kiinni eikä ole yhtä hiotuneen oloinen yhtään.
     
  12. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Samasta rööristä ilma menee molempiin.
    Itelläkin jää kierrokset ajon jälkeen päivityksen jälkeen vaikka ymmärsin että vaikutus pitäisi olla päinvastainen. Paukauttaa putkessa sammuttaessa, muuten kyllä pelaa
     
  13. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ainaki 17 mallisa oli aina vesimäskiä sielä pöntössä vaikka kuinka laitto paikalleen ja messit ehjät.
    Tuon mallinen päältä katsoen se kohta mistä vetää läppärunkoihin
    20190311_223120.jpg
     
    Viimeksi muokattu: 11/3/19
    mappe ja Fudge tykkäävät tästä.
  14. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Komia kuva, piirsitkö itse :D. Kysymys oli hieman kieliposkessa kirjoitettu johtuen nopeasta diaknoosista Ileltä vaikka toinen mäntä on hieman erinäköinen.
     
  15. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Joo piirsin:oops:
     
    Värjäri tykkää tästä.
  16. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Älä oo noin ujo, en ois omalla kuvaamataidolla saanut läheskään yhtä selvää aikaan :p
     
    pezq^ tykkää tästä.
  17. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Onko kiertäny liikaa? Ylikierrokset käy helmojen päälle.
     
    Fudge tykkää tästä.
  18. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Jos vakio voimalinjalle ei ole tehny mitään ja on vain ajettu niin varmasti kiertää yli ja reilusti.. näin ainaki 18 teki..
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Joka kerta vesimäskiä ja sellaista valkoista limaa ollut. Kattelin kaverin XF 6000:ssa on harvempi se ylämeshi kuin mulla ja siihen ei tartu lumi, mulla jäätää ja pian on tukossa.
     
  20. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Ootteko kukaa koettanut näihin laakerikytkinmalleihin 084 hihnaa että pystyykö mitenkää ajaa/pelaako?
     

Suosittele tätä sivua