Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Hiikeri, 3/1/06.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    ei meinaa tälle talvelle, kaverin vehettä vuokraan. pitää syssyllä kattoa pailakkaa alle.
     
  2. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    tällasen pukin tein juotessani töissä tänää.. saa nähä, miten kestää ensimmäinen kokeiluversio :-\

    [​IMG]
     
  3. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    kokeiluversio nro.1 todettu käyttökelvottomaksi ja vaatii huomenna hieman lisää päivityksiä ::)

    [​IMG]
     
  4. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    lööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö... ;D ;D ;D ;D *tippuu tuolilta*


    ihan kestävän oloisen teit... ;D ;D
     
  5. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    koitas laittaa neliskanttista putkea ton pyöreän tilalle..vois vähän jämäkämpi olla..??ja ehkä matalampi toi pukki.että se nostaessa tavallaan pitäisi "yläviistoon" kelkan perää ylhäällä.
     
  6. Race69

    Race69 Well-Known Member

    siinä ohjeet lämmityspukin tekoon-> http://sopemakiracing.homelinux.org/tekniikka.htm

    kuvia-> http://sopemakiracing.homelinux.org/kuvat/Tekniikka/pukki/album_pukki.html
     
  7. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    juuri tollasta tarkoitin...hitto mä oon hyvä..pitäsköhän vaihtaa alaa pukin tekijäks :D
     
  8. Race69

    Race69 Well-Known Member

    no perkele eiku pukki paja pystyyn ;D
     
  9. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    joo..mixuman vois tulla sinne tontuks :D
     
  10. Race69

    Race69 Well-Known Member

    ;D ;D ;D
     
  11. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    voi tontut kuule... Näytän teille ja teen tänää uuden vääntövarren ni loppuu se tonttuilu. Tulee paljo parempi ku noi teidän typerät ohjeet ;D
     
  12. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Pistän varmaa sitä paksumpaa pyöreetä putkee ku sellasta löytyy töistä. On vähä mukavampi nostaa ja tulee paljon hienompi ku noi sun amatöörimäiset ideat ;D
     
  13. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    perskutti..meitsi käänteli revissä väärinpäi sitä keulinnan esto palikkaa..tai siis sitä mikä liikkuu siin ja ottaa kii niihin keulinnanesto kumeihin.ku just sillaihan se pitiki olla,.että mahdollisimman alas menis ennenku osus..hyvä me :) vähä väärinpäi ajateltii--heh--
    taidanpa koittaa jos ottas kokonaan pois ne kumit sieltä takaa että saisi lisää joustovaraa..kuulemma aika suuri vaikutus patikossakin..hmm..
     
  14. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04


    teehän mullekkin tonttu.ku noi hyvät suunittelu ideat annoin :) mut mielummi tol mun idean mukaa tehdyllä.eikä tolla nostokurjella minkä sä teit..*nauraa* :D
     
  15. G-T

    G-T Ei kelkkaa enää

    Kävitkö huollon puolella? Joko se lynxin romu oli jaksanu sinne asti vai vieläkö paleli ulkona? ;D
     
  16. karitapio1

    karitapio1 stiga

    ;D ;D ;D Ei siisti!!! Mulla oiski ylimäärästä jalkalistaa ja puolirullaa maalarinteippiä. Teetkö mulle kuntopyörän?;D
     
  17. vilho78

    vilho78 Well-Known Member

    kyllähän noilla pukeilla raha irtois ;D ;D ;D
     
  18. Kongo

    Kongo Rave RE 600 etec -10

    Onkohan tamppari lähtenyt liikkeelle, kun uuron shellillä oli rattori ja lavatti parkissa. Ainakin ennen on kyseisellä yhdistelmällä kuskaillu tampparia.
     
  19. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    ainaki lipeeriin menevä reitti on tamppailtu.. muista en vielä tiedä.. kai ne..
     
  20. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Vai kuntopyörän.. huh huh.. Oon just töissä tekemässä uutta versioo ja kyllä se hymy hyytyy ku illalla isken kuvat foorumille.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua