Lynx Re 850 e-tek

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä juketsu, 20/5/17.

  1. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Onko muilla ongelmana, että telasto kerää lunta ja pakkaantuu sinne tiukaksi köntiksi. Ja kun pakkaantunutta lunta riittävästi, niin lumi syö joustovaran ja tuntuu, että pohjailisi koko ajan?
    Tänään paljakasta - suomussalmelle ajoin ekan kelkkana ja reitillä oli pehmyttä lunta 20-40cm. Kahteen otteeseen piti lumi kaivaa käsin telastosta pois. Vauhtia pidin kuitenkin ihan reittilaillisesti ja silti lumi pakkas telastoon. Kaveri xrs:ssä ei vastaavaa ongelmaa ollut. Pois tullessa, kun reitti oli auki pakkaamista ei ilmennyt.
    Aikaisemin sama ilmiö on tullut, kun alkutalvesta reitin pohjia olen umpeen polkenut, mutta silloin vauhti on ollut tosi hidasta.
     
  2. hemuli

    hemuli Well-Known Member

    Jeps
    Silloin tällöin PPS tekee tuota kun ajaa ensimmäisenä ja on satanut lunta josta tenavat saa tehtyä lumiukkoja.
     
    Mika_R tykkää tästä.
  3. Skippaduu75

    Skippaduu75 Well-Known Member

    Onko 19vm?
     
  4. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    On joo
     
  5. WeePee

    WeePee Lynx Enduro

    Eka remmi tuhoutui kilometrilukemalla 640. Ajettu enimmäkseen kovalla reitillä
     
  6. MaikP

    MaikP Member

    Eiku vaan takuuseen anomaan uutta.
     
  7. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    2100km ja rullat paskana... ja tottakai remmin selässä jäljet kun ottaa suojukseen
     
  8. SnowKing

    SnowKing Well-Known Member

    1050km mittarissa ja alkuperäisella remmilla mennään. Toistaiseksi ei mitään ongelmia voimalinjan kanssa, eikä ole remmi selkäpuolelta hangannut mihinkään. Pari kertaa olen hihnaa tiukkonut. Ajo täysin reittiajoa, mutta hanikkaa on saanu kovasti.
    Toivottavasti kestää myös jatkossa.
     
  9. Rossar

    Rossar Member

    Omasta tuo vielä vahvistamatta. Iskari huolto lähestyy niin samalla pitää hoitaa. Hitsasitko korvan vain toiseltakin puolelta, vai teitkö muita vahvikkeita?
     
  10. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Juu hitsasin toiselta puolen semmoiset 2cm pätkät iskarin korvakkeen päihin, sekä vahvistin orkkis saumoja hiukan
     
  11. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Morjesta,

    Onkos näissä 850:issä ollut tuota erikoista äänenvaimennin ongelmaa? Vaikka näissäkin vissiin hihnoja mennyt, niin kirjoittelun perusteella vaikuttaa ettei niin iso ongelma kuin pidemmissä??

    - Ile -
     
  12. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Hihnat on ainakin tuossa minun pilkkikelkassa ongelma..
     
  13. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Mulla ainakin on pysynyt äänenvaimennin paikoillaan, enkä oo kuullut että kellään tutullakaan ois irronnu. Onkai tuolla dokkerilla kuitenki tullu tuhansia kilometrejä reittiä paukutettua. Tosin mulla -18 malli.
     
    Viimeksi muokattu: 9/3/19
  14. K.J.P

    K.J.P Xterrain 850 Re -23, Rave Re600r -19

    Osanumerojen perusteella sama vaimennin ois 600 ja 850..
     
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ihan mielenkiinnosta onko kukaan vaihtanut karkeampaa mattoa tämmöseen?
     
  16. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Moro,

    Millaisia kulutuksia ollut näissä 850 RE kelkoissa? Huhun mukaan noussut rutkasti sitten 800 e-teciin?

    - Ile -
     
  17. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Ei mun 850 ainakaan kuluta mainittavasti enempää kuin entinen 800.
    Riippuisko tuokin ajotavasta......itsellä semmosta sunnuntai turrailua.
     
    Iletsu78 tykkää tästä.
  18. teme-

    teme- Well-Known Member

    Aikalailla samoja se tuo omaki vie kun entinen 800, hyvällä kelillä ja nautiskellessa jopa vähemmällä.
     
    zzracing ja Iletsu78 tykkäävät tästä.
  19. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Tässä ajettiin kuudella brp tekeleellä reitillä 270km reissu. 600, 600r, 800r ja 850 ja kulutukset kaikissa muutaman desin sisään.
     
    Golfster, zzracing ja Iletsu78 tykkäävät tästä.
  20. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Kiitoksia vastauksista. Melko huolestuttavalla tasolla alkaa kuume olla kun eka kelkaton talvi kymmeneen vuoteen

    - Ile -
     
    Marne79, Jannne ja K.J.P tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua