Polaris Axys SKS 155 vai Switchback Assault 144

Keskustelun 'Minkä kelkan ostaisin?' on aloittanut käyttäjä Maisemakaahaaja, 29/11/19.

  1. Janme

    Janme Well-Known Member

    Jokainen tietty ostelee värkit omien prioriteettiensa perusteella, mutta saa sen omaan käyttöön paremman väritettyä jälkikäteenkin, jos se muodostuu kynnyskysymykseksi. Jos pääosa ajosta tapahtuu reitillä, niin en näe mitenkään järkevänä edes ajatella 155" kapiakeulasta kelekkaa, jossa ei oo ees istumakelposta jakkaraa.

    Löytyy kait nuita siltä myyjältä käytettynä, että pääset testaamaan?
     
  2. Kiitos osallistuneille, uusi SKS 146 on nyt pihassa. FXR CX vielä ostoon ja menoksi.

    Into on kova kelkalle nyt!
     
    Viimeksi muokattu: 13/12/19
    Viable, Pistin, Janme ja 4 muut tykkäävät tästä.
  3. Datsukki

    Datsukki Member

    Itse siirryin tälle kaudelle tuohon 155 SKS ja ei kyllä kaduta. Eka reissu hyviä reittejä ja vähä umpista Ruotsissa ja käy kyllä molempiin tarkotuksiin. Reitillä jää mutkista vauhti pois mutta ei haittaa minua. Ummessa sitten jotain ihan muuta kuin entinen Switchback. Lämpöjen kanssa ei ongelmia vaikka kovaa jälkeä joutui ajamaan.
     
  4. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    Meillä on nyt tän talven ollu molemmat, 2020 mallia 144 assault ja 146 sks. Noissa on kyllä huomattavasti enempi eroa mitä lukenut ja myyjien höpinöitä kuunnellu. 146 on aivan eri kampe umpiselle, paljon keveämpi kanttailla ja viedä. Keulassa on myös ohjauksessa eroa leveyden lisäksi, assault reitillä keveämpi ohjata, kun erilainen välitys ohjausnivelessä tai olkavarressa, sukset kääntyy huomattavasti tiukempaan sks mitä assaultissa. Reitillä pärjää molemmilla aivan hyvin ja kestää patikkoakin aivan hyvin, pikkupattiin molemmat kaipaisi herkkyyttä. Näillä kokemuksilla ostaisin edelleen 146 sks, on mieluinen kampe mun ajoon, vaikka kovasti kehuttua 3700re dokkeriakin useamman kerran kokeillut.
     

Suosittele tätä sivua