Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Jep. 100-200km väliin jää matka.
    17-20L kulutuksia antoi viimeksi.
     
  2. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Ihan tarpeeksi iso tankki600 etecillä samat matkat 100-200km vaikka 40l tankki
     
    Viimeksi muokattu: 10/3/20
  3. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuo kulutus on asia joka koostuu paljolti tuosta hauskuuskertoimesta( lue stagesta).
    Tuolla tulee sitten leikittyä enempi kun on millä leikkiä:)
     
    juketsu tykkää tästä.
  4. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Mulla on Wandamotorilta hommattu 5l litteä tankki telatunnelin päällä. Bensavalo ku syttyy nii vissii 3l tankisa. Sillä ei pitkälle pötkitä. Lisäksi otan astinlaudalle vielä vitosen kannun jos on pitkiä tankinvälejä. Johan tuolla hurruuttelee.
     
  5. teme-

    teme- Well-Known Member

    Eikä kannattas jo hankkia linq kannu telatunnelin päälle?
     
  6. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    Mulla oli ling kannu telatunnelin päällä ja ilman vahvaa puskuria, se takarunko on entinen vaikka ajaisi kuinka hiljaa.
     
  7. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Mulla tuolla takoboksissa 5l kanisteri.
    Itse boksi kiinni ruuveilla ja pohjassa lisäksi pikinauha, jäykistää rakennetta, samoin tankin pohjassa on pikinauhasuikaleet sitomassa rakennetta, tunnelissa se lisäakseli rattaineen, ei ongelmia missään rakenteessa ,toki ajelenkin vanhustyyliin, hitaasti ja matalalla...
    Lisäksi tuolla ei tarvi seistä takapuskurilla jos haluaa vähän keuliakin.....
     
  8. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Kuvan mukaisen järjestelyn juuri värkkäsin. Tietty kiinnikkeet tulisi olla mustia mutta en onnistu koskaan alumiinin maalauksessa. Sama tapa oli viperissa ja hyväksu totesin. Tieten löytyy se musta isoo muoviloora muttei varakanisteria. Se tuossa alumperin ja arvatkaas oliko hieronu maalia..

    Tuosta tankin tilavuudesta.. Tutkailin niin eikö se ole noin 10 us gallonaa elikkä noin 37l. Vaikka tekniset tiedot kertovat sen olevan 8.9 gallonaa.
     

    Lisätyt liitteet:

    Viimeksi muokattu: 10/3/20
  9. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    On niin näppärän litteä tuo nykyinen et saa matkalaukun lastattua päälle. Ja harvoin tarvii tota lisäkannua.
     
  10. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Minä odotin että nitkahtaa eri kohdasta.
    Mutta menihän se, vaikka ei linq ollu kyydissäkään.
    Toi sininen puskurin putki olis voinu olla pidempi.


    20200212_142056.jpg
     
  11. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Mutta olis siitä silti astinlaudat katkennu, ja takapurin korvakot menneet :D
     
  12. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Tuota kyllä pitää ihmetellä @Värjäri, sellasta turistiturrausta ku teidän porukka pompottelee:rolleyes:;)
     
    Värjäri tykkää tästä.
  13. möykkä

    möykkä Well-Known Member

    Mulla pullistu samanlailla 162" viperissä ku oli 100km linq kannu kyytissä. Aika paoeria tuo catin runko tuosta kohtaa.
     
  14. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Eikös se muovilaatikon varakannu ole ihan tavallinen 5 l plastex kannu, hinta 5,90 tai jotain. Sulla näkyy olevan tuo jämympi puskuri, voi hiukan auttaa kestossa. Siinä on kiinnityspaikat sille orkkis tarakalle, jollanen tuli 2019 viperien mukana.
     
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member


    Mikä Catin runko, Yamihan se on. Samoin kuin ens vuoden yber keveä Yamin 2T Mountain Max:D Tämä nyt oli jänis kevennys.
     
    M.E.A, Värjäri ja möykkä tykkäävät tästä.
  16. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Tuo puskuri jäykistää mahoton ko on porattu vielä joka reijästä kiinni.. alkuperäiset puskurit on taulunkehyksiä!
     
  17. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Keskustelu tuosta rungosta ja sen kestävyydestä on kohta omassa luokassaan, valmistaja sais pienellä pokauksella niin sivuilla kuin päällä sen jäykemmäksi, jos ei halua laittaa vahvempaa alumiinikulmaa laitoihin.
    Tuskin tuon alumiinin laatu on erilaista kuin muidenkaan valmistajien.
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Takaosa tunnelista sekä tuo syyläri takakiinnitys on kaikkein heikoin kohta varmaan koko laitteessa. Mulla oli tuon Hanskinmallin muoviboksi jota kotimaiseksi valmisteeksi sitä siis oletan. Niin alta 5tkm sai Viperistä uusia kaikki niitit takarunkoon vaikka oli niin lähellä penkkiä kuin ikinä menee, toki kyytiäkin sai välillä :)
    .
    Parit pienet muutokset tuohon takaosaan niin hyvä tulisi siitäkin.
     
  19. Markus90

    Markus90 Ski-Doo Backcountry XR-S 850 154” -24

    Juurikin samalla lailla alkoi tuo takarunko leviämään, hyvinkin pienellä vaivallahan tuon saisi vahvistettua ihan valmistajankin toimesta.
     
  20. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Empä osaa sanoa onko tuollainen pikku kanisteri. Jotku kiinityspisteet tms on sen looran sisällä. Sekä oli vettä useampi litra jäätyneenä.
    Juu, tässä yksilössä on tuo "jämypuskuri" jossa oli koukkukin. Sen piti ottaa pois kun kärryn kuomuun otti kiinni. Käsittääkseni puskuriin saa myös "lisäpenkin" joka on kohtuu arvokas.
     

Suosittele tätä sivua