Polaris 850 Patriot ongelmat, ominaisuudet, päivitykset, parannukset

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä andyman, 2/2/19.

  1. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Taidat joutua voimalinja jumppaan sinäkin kun kiertää niin paljon ei muutako jyrkempää cämiä mulla kesti ajaa sen ekan 10h tuola 91 non ethanol kartalla nyt ei kestä enään heti kun napauttaa kaasun pohjaan det tulee näyttöön voi toki johtua tb aineestaki mutta toimii hienosti viina kartalla ja kyllä tosiaan tuntuu että olis voima lisääntynyt huomattavasti mutta ennen kaikkea nyt tuntuu siltä että moottorin herää kuin tnt räjähtäs :)
     
  2. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    Minkälaisilla lumilla ootta uutta softaa ajellu? Täällä ainaki hanki kantavaa että jopa mun 250 resuki kiertää yli 7500rpm jos vain tohtii piellä kaasua päällä...Kuulostaa vähä että taitaa precision efin etu vakiosoftaan kadota kokonaan, jos teiän testit on vähäkää kuormaavassa umpisessa ajettua.

    Jospa tuon oman pulkan sais remontista tällä viikkoa niin pääsee kokeileen miten käy uuella softalla, kovasti kyllä kehuvat huollossa että pitäs käynti parantua ja puska-ajon rötäilyt jäähä kokonaan poisa.

    Sullahan oli kans 146, saitko sääjöt kohilleen uuella softalla? Kokeile nakata varille 155-222 jousi jos tuo kytkimen löysäys lopusta ei riitä. Mitkä välit?
     
  3. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Nykyisin ajan remmivetosella khaoksella
     
  4. Pistin

    Pistin Well-Known Member

    Ja kyllä mie lauantaina hain matolle varta vasten paikan että sain Max kuorman mitä tämän hetken lumen rakenne voi antaa ja eiköhän tämän viikon aikana saada lumi niin nuoskaksi että saadaan ihan oikeat kuormat matolle
     
  5. 1kyrp

    1kyrp Well-Known Member

    Taitaa olla paras 850 päivitys tämä kirkas kevätkeli.
     
    Korbimotors tykkää tästä.
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    73km kävin ajamassa tänään laitetulla uusimmalla softalla ja ei perstuntumalla mitään eroa lokakuun softaan.
     
  7. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Kenellä se oli ongelmia että tulee kilometrejä matkamittariin moninverroin todellisuuteen, löytyikö syyllinen?

    Minä vaihdoin vakiovälitykset takas paikalleen ja softapäivityksen mukana samalla pyysin muuttamaan boksiin myös oikeat välitykset ja niin tekivätkin, vissiin.

    Nyt kuitenkin kun kävin lenkin ajamassa niin 36% liian vähän näyttää matkamittari ja nopeusmittari gps:ään verrattuna, mikähän siinä alkoi oireilemaan, kunhan ei viimeisiä oireita olisi.
     
  8. Pitkäpätkä

    Pitkäpätkä Polaris

    Minulle on kyllä kerrottu että noita välityksen muutoksia ei voi muuttaa boxiin joten en tiedä miten vaikuttaa ja mikä vaikuttaa km /nopeus näytöön muu kuin nopeusanturi
     
  9. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Suinkhan se nuinpäin haittaa jos vähemmän tullee kaikkia:D
     
  10. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Kyllä sinne pystyy muuttamaan ylärattaan, alarattaan, vetopyörän koon ja jaon. Tai en toedä muutetaanko boksiin vai minne purkkiin mutta jonnekkin ne läppärillä saa muutettua. Viimevuonna muutin lyhemmille väleille mutta nyt meni häneksi.

    Ei muuten mutta seuraava omistaja saattaa sutkiksi alkaa syyttämään kun sen huomaa.
     
  11. jonteck

    jonteck Polaris Matryx Khaos Slash 9R 155

    Itellä on sama ongelma ollut koko tän talven, että liian vähän näyttää. Parikertaan olen käyttänyt huollosssa sen takia, mutta ei ole onnistunut muokkamaan välitystä mittaristolle oikeaksi.
     
  12. acm800

    acm800 Active Member


    Mulla ainaki tulee liiaksi vauhtia ja kilsoja.
    Kaikkia muuta vaiheltiin/uusittiin paitsi jarrulevy.
    Ecu viimisenä, eikä auttanu.
    Softassa vissii joku bitti vinossa..
     
  13. Qeedu

    Qeedu Well-Known Member

    Täältä hoi.
    Maahantuojalla on jonkunlainen ratkaisu ongelmaan. Viet merkkihuoltoon ja maahantuoja korjailee etänä.
    Olin ymmärryksessä, että tästä pitäs tietää kaikkien merkkihuoltojen.
     
  14. acm800

    acm800 Active Member

    IMG-20200327-WA0008.jpeg IMG-20200327-WA0004.jpeg

    Nämäkkö loppuu näin äkkiä.. N. 2000km

    Hintaansa nähhen, nii vois kestää pitempäänki

    Huomena saap uuet, nii näkkee miten pystyykö muokkaan 18€paloista sopevia
     
    Viimeksi muokattu: 27/3/20
  15. Pollemies1969

    Pollemies1969 kyl se siitä viimex meni =P

    Reilu 4100 km paukutettu 850 assaultilla, ei vikoja vieläkään koneessa eikä letkujen kiinnityksissä, joten en voi kuin kehua 850 patrioottia ( malli 2020)
     
    Prormkpolle ja Temek85 tykkäävät tästä.
  16. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ok, maahantuojalla vaan eivät vielä tiedä mikä/miten tätä alkaisi hoitamaan. Tuo mainitsemasi toimenpide on toteutettu ilmeisesti silloin kun uudesta saakka on ollut antanut vääriä kilometrejä, nyt kun minulla ei saa muutettua takaisin vakiovälityksen tietoja niin on mietinnässä maahantuojalla saakka että mitä koittaavat. Tosin mulle se ja sama, saa seuraava omistaja kuletella korjuulle jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu mitään.
     
  17. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    50e saa tarvikepaloja ja kestää ainakin saman kuin orkkikset niin en alkaisi enää enempäänsä rakentelemaan.
     
  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Käytin omaa kelkkaa huollossa ja kyselin että voiko välityksen päivittää kun vaihdoin rattaan. Kuulemma ei pysty siellä, mutta jollain tapaa etänä onnistuu normaalisti. Näin korona aikaan ei onnistu niinkään.
     
  19. Jerppaa

    Jerppaa Well-Known Member

    Kyllä mulle 800km huollossa päivitti välitykset testerillä koneelle ko 18 ylärattaan vaihtovat.
     
  20. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    En ole varma oliko niillä sitten jotain ongelmia siellä. Päivittivät uuden ohjelman tuohon.
     

Suosittele tätä sivua