SACHS 290 PURKU HUOLTO JA (TOIVOTTAVASTI) KASAUS

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä Vesa50, 31/12/15.

  1. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Kimpexin tarvikemallin uusia käpäliä tuosta penkin alta löytyki, mutta olivat valmiiksi paskoja. Tappi kieroon valettu, joten eivät oikeen pelannu.
    Uudet orkkikset voi olla vähän turhaa hienostelua tähän peliin.. pitänee pärjätä yhellä tai viilailla jostain sopiva.
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    No en minä noista orkkiksista kovin montaa euroa/kpl muistaakseni maksanut pari vuotta sitten. Pitää kysyä vieläkö niitä on.
     
  3. jeppis

    jeppis Well-Known Member

    Juu, kyllä minä nuo näin, ja nuo ehkä saisi sinne asennettuakin kääntöpyöriksi, mutta vetopyörät ovat ongelma, kun kelkassa ei ole mitään kuusioakselia vetopyörillä, vain pyöreä putki missä hitsatuilla peltisillä laipoilla hammaskehä kiinni akselissa ja hammaskehä on pulteillä kiinni peltilaipoissa. Voishan sitä tietty ostaa tommoset kääntöpyörät ja tehdä niistä jotenkin peltilaippakiinnitteiset. :)
     
  4. Vesa50

    Vesa50 Ockelbo 300-S, Lynx 250

    Sorry, luin huonosti tuon sinun edellisen viestisi. Näinhän se on ettei 6 tuuman pökäle mene 5 tuuman putkeen ainakaan suoraan. Pohdin, onko kukaan halkaissut kyseisiä pyöriä ja kiinnittänyt sitten peltilaippoihin pulttaamalla??Liekö edes toimiva ratkaisu. Muuten taitaa tulla akselin vaihto tai uusien peltilaippojen asennus.
     
  5. Vesa50

    Vesa50 Ockelbo 300-S, Lynx 250

    Joku kyseli Ockelbo 300:n runkonumeroa. Minulle se runkonumero on istuimen takana olevassa pystypeltissä. Tavaratelineen etupuolella Erillinen alumiiniplakaatti. Jotain syystä en löydä kysyjää kun olen matkapuhelimen varassa.
     
  6. Vesa50

    Vesa50 Ockelbo 300-S, Lynx 250

    Tässä kuva.
     

    Lisätyt liitteet:

  7. Vikakoodi

    Vikakoodi Sachs 280, Rotax 377, 800 CFI, Patriot 850

    Viimeksi muokattu: 2/12/20

Suosittele tätä sivua