BoonDocker DS 850 E-TEC (2018->)

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 19/3/17.

  1. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Mikkä on alkuperäis säädöt kytkimellä?
    Mulla oli tämmöset, alkuperänen hihna räjähti eilen, meni muuten yllättävän kauan 1500km. Kyseessä -19. Nyt laitoin sen Ultimate xs821 ja mietin mitä sinne pitäs laittaa painoiksi ?
     

    Lisätyt liitteet:

  2. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Itse en kyllä umpisenajoon ultimaxia laittaisi. Alasvaihto ei pelaa huonostikkaan sitten enää raskaammalla lumella...

    Mutta ainakin saat nuo pivot-pultin lisäpainot jättää kokonaan pois. Klikkerit saa laittaa varmaan neloselle, kokeilemalla selviää. Umpishommissa annat sen kiertää +8000, sillon se remmikin kestää.
     
  3. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Mikäs hihna se kannattaa laittaa? Onko nuo lisäpainot mille hinnalle tarkoitettu?
     
  4. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Onks siul 571 remmi käytös? Jos ei niin pistähän se pesään ja kaiva nuo lisäpuntit pois. 571 pitää vaan muistaa tarkistaa kireys 100 km välein alussa. Se asettuu, kun oot ajanu sellai 500 km.
     
  5. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Nuo vakiosäädöt on tottakai vakio 571 remmille. Ultimaxille joudut keventämään ja ne lisäpainot voi aika varmuudella jättää pois.
     
  6. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Jos on kysees 19 malli, on säädöt tehty 531. Jos vaihtaa siit 571:een, pitää puntii vähentää. Hurja ero oli pidos.
     
  7. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Juu, alkuperäinen 531 oli paikoillaan ja antautu tosiaan vasta kiitettävillä kilsoilla. Elikkä 571 tilaukseen ja ultimax lähtee varahihnaksi. Yllättävän suuri ero oli kyllä tuon vanhan ja ultimaxinkin välillä pidossa, kelkka ollu mulla vasta tämän kuukauden. Tilasin tuohon kytkin poskeen 49 pro rangerin meshin siihen feikki skoopin tilalle ja -21 meshit molempiin poskiin. Pyssyy nii nätisti auki että taitaa vieläkin lähinnä puhaltaa niistä ulos eikä imeä, onkohan näihin saatavila mistään samanlaista tötteröä mitä summittiin tuli ilmanotolle?
     
  8. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Jos haluut helposti parantaa tota sun kelkkaas, niin investoi tän 2021 mallin voimalinja. Meil tuli kaverin 2020 malliin se, ja onhan eroa. Siihen tul myös ne 21-mallin venttiilit poskiin.

    Jalkakotelo kannattaa muuten tiivistää näist. Myö ollaan tehty tol resitentin ohjeel nää jalkakotelot. Eli sikamassaa sinne alasaumaan ja reunaan. Näin ei pääse vesi menee sinne kytkimen alle. Lisäks myö ollaan laitettu sellai meshi kahden veron väliin ja niitattu se jalkakoteloon.

    Siihen varin ilmanottoon voi itse askarrella sellaisen torven. Mä tein sen alumiinista, on vaan niin törkee viritelmä, et ei kehtaa pistää kuvaa :D
     
  9. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Mul oli muuten tollai 19 mallikin. Kannattaa investoida 2020-> mallin suksen kumet siihen. Vaikuttaa ajettavuuteen huimasti.
     
  10. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Juu olen kuullukki tuosta 21 voimalinjasta. Mutta onko sillä kuinka paljon hintaa? Tuota drt kittiä mietin että laitan kun alkaa kyllästyttää tämmösenään. Onko ne pehmeämmät ne uudemmat kumit? Nämä nykyiset on melko tönköt. Jalkakotelon tiivistys on kyllä uusi juttu mulle. Laita ihmeessä kuva siitä sinun tötteröstä
     
  11. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    571 tuli juurikin -19 kaudelle, vaikka ensi asennuksena olikin silloin vielä 531. Uutena 531 ja 571 pito on suht sama. Mutta 531 kyllä menettää suorituskykyään aika paljon nopeammin. 391 ja 571 parhaat orkkisremmit näihin
     
  12. Akela

    Akela Well-Known Member

    Mistä löytyy tiedot 2020 ja 2021 vuosimallien voimalinjoista? Tai jos jollain on suoralta kädeltä antaa vastausta, niin mitä muutoksia tuli 2021 voimalinjaan vrt. 2020?


     
    mikzar tykkää tästä.
  13. Rantalankila

    Rantalankila DS 3900 -22 & GL 3900 Syncro

    Onko DS:n kepit huollettavaa mallia?
     
  14. clown

    clown Well-Known Member

    On ne huollettavat. Mutta jos vaikka tiiviste pettää, niin siihen ei ole osaa saatavilla, vaan menee koko iskari vaihtoon. No onneksi takuu toimii :)
     
    Rantalankila tykkää tästä.
  15. iikoo

    iikoo Member

    Onkohan missään mitään kättä pidempää nuista kybin iskareista, ku ois mukava vähän tutustua?
     
  16. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

  17. Toni__92

    Toni__92 Lynx rave 670, Forest Fox -96, Lynx 300

    Täältä kans suositus tuolle -21 kitille. Kytkimeen pisimmät (38mm?) pivotit, 0.6shimmi. qrs 44/42 helix ja jäykempi jousi. Pulttejaki tuli kolmea eri mittaa mukana. Eikä ollu hinnalla pilattu setti
     

    Lisätyt liitteet:

    Rantalankila ja mikzar tykkäävät tästä.
  18. Deeku5

    Deeku5 New Member

    Vaikuttaako näissä vehkeissä kytkin kitin asentaminen ollenkaan takuuseen?
     
  19. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

     

    Lisätyt liitteet:

  20. Rantalankila

    Rantalankila DS 3900 -22 & GL 3900 Syncro

    Ei ollu -22 DS:n rakenteluversiossa mahdollista lisätä vahvikkeita alustaan. Taitaapi olla joku bugi.

    Vai tarviiko näitä edes vahvistaa? Tuntus että nuo blingfactoryn vahvikkeet olisi parhaimmat, mutta ei näymä saa ku 3700 RE:hen.
     

Suosittele tätä sivua