Yamaha Sidewinder 2017 ->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 1/3/16.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Niin on. Näkyi olevan halki vähän mullakin.
     
    Busse- tykkää tästä.
  2. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Lähti tuo pihalta käyntiin kerrasta. Toki ei ollu noin kylmää. Sinänsä outoa tuo mittariston aiheuttama käynnistyksen esto tms. Se kun on vain "kuskin ja kelkan välinen kommunikointi". Sais kyllä käynnistyä vaikka olis irti, mielestäni.
     
  3. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Kahdella kelkalla todettua.
    Yli 27 pakkasta, niin mittaristossa ei ole mitään eloa.

    Lauhtu aamuksi -15c paikkeille, mittaristo herää, ja heti käyntiin.
     
  4. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ainakin -17 vuotinen käynnistyy ilman mittaristoa
     
    Värjäri ja Kamppi tykkäävät tästä.
  5. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Mittaristoon lämmitys... :D. Pikaliitoksella yms ja yöksi mökkiin. Sehän on kuin ajonesto..:cool:.
     
    Värjäri tykkää tästä.
  6. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Äh sama kuin Nytron releille, penkille vaan seisomaan ja aamukuselle pitkällä kaarella :D
     
    Fudge, Värjäri ja Vesukka tykkäävät tästä.
  7. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Kuinka yleistä on Windereissä, että kallistuksen vakaana tanko menee poikki?
     

    Lisätyt liitteet:

  8. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Vai olisiko materiaali virhe, joka menisi takuuseen?
     

    Lisätyt liitteet:

  9. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Ominaisuus mielestäni. Vakaaja kestää ajosta riippuen luokkaa 4000-8000km. Mitä kovempaa ajaa niin sitä lyhempi taitaa olla se vakaajan ikä. Toki jos ihan pienillä kilometreillä katkeaa niin vois mennä takuuseen, mutta ei se ole muistaakseni ihan mahdottoman hintava kuitenkaan.
     
  10. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Katkeilee noita, takuuaikana on saanut takuuseen.
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kaikenlaista kivaa (avaimiin jatkovarsia jne.) niistä on saanut rakennettua vuosien aikaan hitsaamalla, ominaisuus ja napsahtaa kun tähdet sattuu kohdilleen. 2-7tkm tainnut olla vaihtoväli, toki on mennyt pultteja poikki ensimmäisistä Vipereistä ja vakaajan kiinnityspultteja runkoonkin. Liekköhän nykyisessä vielä alkuperäinen vakaaja :).
     
  12. mikada

    mikada Yamaha Sidewinder 2017

    Minulle tuo oli uusi kokemus. Missään ajoneuvossa ei ole minulla mennyt kallistuksen vakaaja tanko poikki. Olen kuvitellut, että tuommoinen osa kestää koko laitteen elinkaaren. Siksi ajattelin, että voisi olla takuunalainen osa, kun puhutaan näinkin tuoreesta laitteesta.
     
  13. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Minä taisin katkaista ekan kallistuksen vakaajan -97 Yamahasta, enkä sitä sillonkaan saanut takuuseen. :)
    Sen jälkeen niitä on porsinut aina silloin tällöin. Näistä uudemmista useammin, vaan ne oli helppo laittaa silloisessa työpaikassa takuuseen, kun itse oli takuista vastaava kaveri. :D
     
    Pertuzi, petes88 ja T-Cat tykkäävät tästä.
  14. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Remmiä jos kirii ni onko se otettava variaattori pöydälle ja rikkoja ruuvien alle?
     
  15. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Jos omaa kärmes sormet niin voip onnistua ilman varin irrotusta. Mut ota vaan irti niin on helpompi vaihtaa prikat. Elä säädä liian kireelle.

    Piti poistaa lause, jäi mieltä kaiveleen jotta pitikö se paikkansa...
     
    Viimeksi muokattu: 22/2/21
  16. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Pienissä vauheissa välil tuntuu et hihna nirskuu joutas tuo olla pikkuse kireemmällä.. Vajaa kaks ja puoltonnii ajettu ja ku vasemman posken avaa näyttää melkosen käytetyltä laittelta:D hihnapölyä ja öljykuraa on omiks tarpeiksee.. Mitenkä usein tuo ilmansuodatin piti putsailla..?
     
  17. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Minä puhdistin jarrukliinerillä, @DooDoo neuvo jotta bensallakin voi puhdistaa. Kannattaa aina väliin ottaa ja pyyhkiä se imuputken "notko" puhtaaksi. Siten suodatin pysyy kuivempana. Minä ottanu tavaksi lähes aina ajopäivän jälkeen ronkkia kuivaksi. Lämpimänä helppo kun muovit on pehmeempiä.
    Ei tuos mun yksilös remmitomua niin erityisesti synny. Ehkä en vaan niin näe..
     
    Viimeksi muokattu: 22/2/21
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ootko paineilmalla putsaillut kytkintä pölyistä? Hyvin on kilsoja kertynyt, mieluinen peli?
    Nyt kun reilu 3h on yöunta takana niin remmin säätöhän on niillä prikoilla etukautta ei takakautta vai luinko ja muistanko väärin. Anteeksi jos meni väärin :D
     
  19. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Muistelin et viperissä oli takapuolella.. Pitää nyt koittaa huoltaa kun on tallissa sulamassa. Juu on ollu kyllä mieleine ehkä parempi ku etukätee arveli.. Haisulin puikkoihi ku hyppää tuntuu et ompas niis tota melua:)
     
    Kamppi tykkää tästä.
  20. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Pakkasesta kun tarttaa niin ... Mutta ajossa ihan ok. Ei se ex viperikaan tyhjäkäynnillä kovin hiljanen ollu varsinkin kun vieres hörisi 1200:nen rene.
     

Suosittele tätä sivua