Kelkan muovien puhdistaminen ja kiillottaminen???

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Hartsa1, 7/2/12.

  1. Hartsa1

    Hartsa1 Well-Known Member

    Mikä olis sopivan "mieto" liuotin muovin puhdistamiseen ja millä sais sitten myös sitä kiiltoa?
    Kertokaa kokemuksia.
     
  2. Hespe

    Hespe #103

    Vs: Kelkan muovien puhdistaminen ja kiillottaminen???

    3M:n Sitrus cleaner. Melkosta myrkkyä, kallista, mutta puhistuu.
     
  3. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Kelkan muovien puhdistaminen ja kiillottaminen???

    Itse olen huoltanut muoviosia Autoglymin Bumber Carella sekä Vinyl and Rubber carella. Noiden puhdistus ominaisuuksista en tiedä, kun ei oo yleensä ollut tapana paskotella. ;D
     
  4. JalmariVari

    JalmariVari Well-Known Member

    Vs: Kelkan muovien puhdistaminen ja kiillottaminen???

    Autoglymin Super resin polish myös irrottaa aika hyvin jopa asfalttitahrat autosta, plussana kiiltävä ja suojattu pinta käsittelyn jälkeen.
     
  5. eerote

    eerote 800 Switchback Assault 144" -13

    Vs: Kelkan muovien puhdistaminen ja kiillottaminen???

    Tuota autoglymiä olen käyttänyt kuomuun jossa kiiltävä maali, mutta ei kannata kokeilla mattapintaan, tuli kokeiltua pollen mattamuovisen sivuposken reunaan pienelle alueelle ja oli aikamoinen työ saada pois. Mattamuoveihin olen käyttänyt jotain crc:n muovikirkastetta.
     
  6. Maffe

    Maffe SkiDoo Freeride 154"

    Noita muoveja olen monesti hinkannut ja puhdistellut Brack cleanerillä ym. myrkyllä. Tänään rouvan rasvakeitintä putsasin Mustang grillin puhdistusaineella ja siitä tuli ahaa elämys. Lähtiskö tällä musta mönjä katemuoveista ja VOILA. Sehän lähti kuin itsestään, noin puhdasta en ole saanut millään muulla myrkyllä. Putsasin samalla innolla vanhan Revin muovitkin.
     
  7. Jack796

    Jack796 Kelkaton

Suosittele tätä sivua