Xterrain -19 ->

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä touringdude, 26/3/18.

  1. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Pollen 850 orkkisrulla näkyy olevan 70€/kpl, siihen nähen halpa:rolleyes:
     
    Driver tykkää tästä.
  2. FFoxi

    FFoxi X-trim & 5900 LTS

    No on nekin vain kalliita, mutta ne ei kuiten ole kulutustavaraa kuten näissä.
     
    Viimeksi muokattu: 27/2/22
  3. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Satasen rullat muuttuu aika edulliseksi siinä vaiheessa kun vakio rullat räpsähtää palasiksi jossain ruotsin korvessa puhelimen kuulumattomissa rikkoen heliksin samalla :D

    Ainakin jos umpisenvehkeistä puhutaan, niin nuo rullat on viimeinen "heikko" kohta näissä. Lainausmerkit siksi että osalla vakiotkin kestää hyvin. Siihenhän voi itsekkin vaikuttaa kun muistaa käyttää pakkia nätisti eikä hakkauta, varsinkin kylmällä kelkalla. Joskus fasessa tuli vastaan mielenkiintoinen video, jokin pikkupaja testasi rullia lämpimässä ja sitten pakkasessa. Osa rullista kesti lämpimässä hyvin, ja pakkasessa menivät palasiksi huomattavasti herkemmin kuin toiset.
     
  4. julli

    julli rmk

    tämähän ei vissiin ole polletopikki mutta montako pollen(teamin) rullaa olet nähny menneen paskaksi? itse olen yhden saanu hajalle, reilu 30 tkm oli ajettu se vari
     
    Arwid Käkivaara ja Seiti tykkäävät tästä.
  5. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    En oo nähnyt yhtään, en myöskään noita rhinoja.
     
  6. teme-

    teme- Well-Known Member

    3 talvea ajoin entisellä 850 xtrimmillä pomi rullilla eikä ongelmia. Kun käytän tuosta nykysestä variaattorin pöydällä niin vaihdan kans siihen. Kestää minkä kestää. Niitä kuitenkin saan sen verta edullisesti että vaikka joka talven jälkeen vaihtas niin saan ajella melkein 10v ennenkun ollaan 100e. Rullien kanssa tasoissa.
     
    FFoxi ja juketsu tykkäävät tästä.
  7. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Vajaa kolmesataa ajettu hi torque pommirulla.
     

    Lisätyt liitteet:

  8. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Viime viikolla vaihdoin 861805546-kitin helixin ja jousen -19 RE850 xterrainiin ja kyllä kannatti!
    Lievä äkkipikaisuus puunkierrossa on nyt poissa ja käytös paljon jouheempaa.
    Mateluvauhdin kierrokset nousi 4000 tasolta about 5000:iin eli tuntuu kuin olisi välityksiä vaihtanu ;)
    Alla kuvassa uusi ja vanha
     

    Lisätyt liitteet:

    Plampi ja Vesukka tykkäävät tästä.
  9. jarimink

    jarimink yamaha viper xtx

    Onko tätä xterrain 600r mallia saatavana leveällä reittikeulalla
     
  10. V

    V Xterrain

    Onkohan 850 xterrainissa vuosien välillä oleellisia parannuksia? Esim 20-21 vuosimallit kiinnostaa? onko 21 parempi?
     
  11. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Lähinnä värieroa ja hienosäätöä, mutta 2021:een tais tulla 7,2" digimittari o_O
     
    V tykkää tästä.
  12. Jämä

    Jämä Active Member

    Tähän ketjuun sopinee -23 850 RE joka tuli hankittua ja ensimmäinen 2000-luvun kelkka talossa. Mieleinen keksintö ja tehoista huolimatta myös tavanomainen arkiturraus onnistuu mukavasti. Suorituskykyä on joka suhteessa niin paljon että tuskimpa tulee ulosmitattua sitä koskaan.

    Pitääkö näissä matkamittarit paikkaansa kun kulutus on alhaisimmillaan 14L/100km reittiajossa?

    Pikku murheitakin on ollut 1500km aikana. Mittari sekosi heti uutena, jarrut on alkanu täristämään kahvaa ja varikopan lämpötila on käynnistäessä 20 astetta alhaisempi kuin nesteen.
     
  13. Tjp-

    Tjp- GLS 3500 -93 & Cobra Racing -95

    Onko menny pahka läjään jarrun puolelta? Herkkä paikka näissä. En kyllä päässy 4tkm aikana ikinä tommoseen kulutukseen, ehkä pienin kulutus jotain 18l/100km
     
  14. Jämä

    Jämä Active Member

    Ei ole läjässä. Ehdin ketjukotelon puolen kopsauttaa ennen BRP:n pattisuojien asennusta, tasaisella maalla reitillä kolahti johonkin pikkusen. Jokuhan siellä on kiero tai jumissa. Saa huolto ottaa kantaa takuuvehkeeseen.
     
  15. Jämä

    Jämä Active Member

    Ensimmäinen arvio oli että olen varmaan jarrutellut sen levyn pilalle, no maanantaina ihmetellään lisää. Ei kai nämä ihan itsekseen ole yleensä vääntyilleet.
     
  16. Jämä

    Jämä Active Member

    Levy oli kiero, ei merkkejä lämmöstä. Uudet palat ja levy paikallaan, takuuseen taitaa mennä. Vähän ihme homma mutta joskus tämmöstä, pääasia että rokkaa taas.
     
  17. Kifi69

    Kifi69 Lynx Xterrain 3700 Re 850 E-tec 2020

    Itse hommasin Xterrain 3700 re 850 e-tec:in nyt marraskuussa. Noin 1000 km takana tällä kelkalla ja olen ollut todella tyytyväinen. Olen ajanut reitillä jos isompaa pattia ja umisessa. Ojien ylitys onnistuu hienosti myös, kun keventää keulaa tarvittaessa. Eli Xterrain sopii reitille ja umpiseen. Xterrain 850 e-tec malliin tuli digimittaristo 2020 vuosimallissa.
     
  18. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Onko tuo terrainin radien 2 vakiolasi miten kelvolline pakkasille jotku näil on jo täntalvee ajelluo_O
     
  19. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Ravessa mulla tuollainen eikä suojaa kyllä yhtään liikaa. Laittaisin sen korkeamman mutta se ei sovi olemaan käsisuojien kanssa kun tanko on säädetty eteen.
     
    juketsu tykkää tästä.
  20. Jackpot

    Jackpot Lynx, xterrain 850 -23,Skidoo Elan -83

    Onko kukaan laitellu kytkin kittejä näihin?
    Ittelä -23 mallin 850 ja jotaki tarvis tehä.
     

Suosittele tätä sivua