mistä muovit reviin?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä tuomas89, 22/2/07.

  1. tuomas89

    tuomas89 Well-Known Member

    tekis mieli vaihtaa vähä revan ulkoasua ja tarvis saada toiset muovit kelkkaan,eli mistä tälläsiä kyselemään?
    veikkaisin että maahatuojalla hinnat ovat pilvissä : s
     
  2. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    katos nettivaraosasta siel oli ainaki yhet revin katteet!
     
  3. tuomas89

    tuomas89 Well-Known Member

    kappas juu. katoin ekalla kerralla vissii hiuka liia nopeesti kunnei osunu silmää. sopivatko nuo -03 800 reviin?
     
  4. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    sitä kannattaa kysellä vaik jälleenmyyjältä,mut luulisin et aika lähellä ovat!eihä nois suuria muutoksia oo ku tuulilasin koko.(en oo varma)
     
  5. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    ainakin 05 440x:än muovit käyvät 07 600 xrs:ään.
     
  6. pexi

    pexi Matryx rmk 850 155 -22, SKS 800 155 -16

    Käyhän ne
     
  7. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    nettivaraosassa tai kelkkapalstan varaosissa oli kevlaritki myynnissä.. hintaa en muista
     
  8. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    eikä oo, net on samat muovit jokasessa Revin mallissa.
     
  9. tuomas89

    tuomas89 Well-Known Member

    kiitoksia vastauksista. kai sitä tarvii onkia uusia muoveja sitten vaa jostain :) tietty jos joku tietää ja t´löytää jonkin paikan niin voisi heitellä jotai osoitetta tai tietoja..

    tarkoitus olisi revista tuollainen turn again hardcore jätkien tyylinen oldskool vehje tehdä :D
     
  10. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Kuulin, että ne Revin muovit ei ois hirviän kalliit käydä hakeen kaupastakaan? Oliko se sivumuovi (poski) satasen pintaan? Tää on ihan kuulo juttuja, ei kantsi ottaa vakavasti :)
     
  11. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Perkele! Joku lapinlisä on kirjotellu täällä mun tunnuksilla!! ;D
     
  12. Grazy

    Grazy Guest

    Ei ne orkkis osat ole aina kalliimpia esim. pohjapanssari orkkis mallin hinta on 128 euroa ja snopron (pitkä) panssari on 158 euroa, eli kannattaa kysyä uusien hintoja eka ;)
     
  13. Hesio

    Hesio Well-Known Member

    :eek:
    Mistä oot nuo hinnat repässy?
    Kyllä originaalilla panssarilla oli hintaa 160€ luokkaa. Ja snoPron panssari makso mulla 50€.

    Orkkis sivumuovit on 75€ kpl.
    Puskuri n~140€ ja "konepelti" samaa luokkaa.
     
  14. Grazy

    Grazy Guest

    Kaupasta oon repässyt ;D
    Kävin kysymässä revin pohjapanssareiden hintoja, toisessa oli 128 euroa orkkis ja siinä toisessa liikkeessä oli toi SnoPron panssari sen 158, nämä hinnat mulle sanottiin,
    enhän minä voi sille mitään mitä hintoja ne latoo tiskiin (tietenkin hinnat on suurinpiirtein tiedossa), voin vain tyytyä siihen mitä ne sanoo ja alkaa tinkaamaan ;)
     
  15. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    orkkis panssari on 165€, tai ainaki niissä 3panssarissa ollu mitä on tullu ostettu, jos porukat siitä puhuu missä ski-doo lukee??
     
  16. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    mie laitatin holeshot panssarin ku ostin kelkan se makso 128e sitä varmaa grazy tarkottaa
     
  17. Grazy

    Grazy Guest

    Holeshot panssari on RajaMotorilla n.119 voipi olla sen 128 asennuksen kanssa mutta kuitenkin, Tatun Tarvike pyytää siitä SnoPro panssarista sen 158 :eek: ja K-Rauta Hillapäältä ostin sen orkkiksen siihen hintaan mitä olin aikaisemmassa viestissä laittanutkin.
    Mattia lainaten;  SE ON VARMA MIKÄ ON VARMA ;D
     
  18. stm

    stm Well-Known Member

    Hei hulinaa!

    Tietääkö kukaan nyt nuita sivumuovien hintoja?
    Soittelin varaosiinki mutta eivät kerinny kattomaan :-\
     
  19. stm

    stm Well-Known Member

    No eikö kukkaan muka tiiä häh! :eek:
     
  20. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    n. 70e kpl
     

Suosittele tätä sivua