Pysy kirjautuneena -toiminto ei toimi?

Keskustelun 'Ylläpidon tiedotteet' on aloittanut käyttäjä karjal, 14/3/22.

  1. karjal

    karjal Well-Known Member

    Toimiiko muilla?

    Itsellä ei kestä kirjautuminen muistissa vaikka klikkaan tuon pysy kirjatuneena täpän kirjautuessa päälle?

    Aiemmin toimi ok, nyt ei muutamaan viikkoon ole enää toiminut?
     
  2. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Jos olen kirjautunut foorumille puhelimen kautta ja selaa foorumia pelkästään puhelimella, niin pysyn kirjautuneena. Mutta jos kirjaudun välillä läppärillä foorumille ja kirjaudun sillä sisään, kun poistun foorumista, niin silloin tiputtaa kirjautumisen pois.
    Ilmeisesti kahdella erilaitteella ei voi pysyä kirjautuneen?
     
  3. karjal

    karjal Well-Known Member

    Ok. Itsellä kirjautuu heti ulos kun sivun sulkee.
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Mitä selainta käytät? Itsellä oli jonkin aikaa WIN10 ja Firefox samaa ongelmaa, en muista mitä muutin asetuksista että alkoi toimimaan.
     
  5. teme-

    teme- Well-Known Member

    Kyllä pitäs pysyä kirjautuneena vaikka käyttäs ristiin, tai ainakin itsellä toimii. Läppärin ja kännykän selaimesta laittanut pysy kirjautuneena raksin ruutuun.
     
  6. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Ok
    No jostain syystä mulla toinen tipahtaa aina pois.
     
  7. karjal

    karjal Well-Known Member

    Joo käytössä Android känny ja selain Chrome
     
  8. Tomppa82

    Tomppa82 Well-Known Member

    Eipä tuo itsellä ainakaan tunnu pysyvän päällä, ainakaan jos useampaa laitetta selailuun käyttää. Itse pääasiassa läppärillä käytän, mutta suhteellisen usein myös kännykällä ja sitten joskus harvoin tabletillakin.
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Win10 läppäri, tabletti, parit puhelimet anterolla, ei ongelmaa. Ainostaan firefox win10 läppärillä temppuili.
     
  10. Tomppa82

    Tomppa82 Well-Known Member

    Nooh kymmenen vuotta vanha windows 7 läppäri. (Ja Firefox).. Menee meikäläisen käytössä ihan nokko vielä. Pääasiassa kun nettiä tulee käytettyä. Jooh, onhan Windows 7 toki tietynlainen riski, kun ei saa päivityksiäkään enää. Voisihan sen ehkä päivittää vaikka kymppiin, muttaa taas sitten se, että miten kone jaksaa pyörittää?

    Noh joo, en tiedä sitten, että riippuuko se tuostakaan? Voihan se olla, että jos jotain asetuksia muuttaisi... Kännykästä tai tabletista en muista, että oonko kokeillu pistää "pysy kirjautuneena"-asetusta päälle. Tabletista tuskin ainakaan, sitä muutenkin tulee niin harvoin netin selaamiseen käytettyä. Ehkä näidenkin osalta voi vaatia jotain esetusten muuttamista. Ehkä. En tiedä.
     
  11. Vesukka

    Vesukka Rs Venture, Bd 3700 re

    Itellä alko kans tekee viime päivinä taas tätä samaa..
    Korjautui näillä näkymin siten, että poistin puhelimen selaimesta kelkkalehti.com välilehdet, ku oli näköjään jääny useampi auki. Sit boottasin puhelimen..
    Kerran tehny tällein aiemminkin..

    Edit.. Eipä toimikaan..
     
    Viimeksi muokattu: 19/3/22
  12. karjal

    karjal Well-Known Member

    Kiitos, minulle auttoi tämä avoimien välilehtien sulku!
     
    Vesukka tykkää tästä.
  13. willik

    willik Well-Known Member

    Minulla on kyllä joku ihme ongelma tämän kanssa, kun tietokoneella chromen selaimella ei pysty kirjautumaan sivustolle. Mutta edge selaimella onnistuu kirjautuminen...
     
  14. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Joku selaimen asetus / lisäosa laittaa hanttiin luultavasti.
     
  15. HTP_400CC

    HTP_400CC Indy 400 -91 Trail Delux -91 Mini-Lumikko -89

    Täälläkin pidempään ollut puhelimella, et crome ei anna kirjautua, niin foxilla käynyt täällä.
     

Suosittele tätä sivua