Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Hiikeri, 3/1/06.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900


    Ei olla sokerri ei... jos sukelluspuku on mukana ni mikäs siinä on ajellessa ;D
    Tietty heinävedellehhä tässä muutamaks päivää oon lähössä ajelee ja onha sitä jää pätkää sielläki varmaa parikyt kilsaa, eli ihan tarpeisiin asti...
     
  2. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Onkoha kuka sieltä kautta ajellu kolille tänä talvena?? Ainaki tamppareita sielläpäin oli näkyny. Ei oo ikinä tullu sitä kautta ajettuu, ni vois olla ihan kiva kokeilla joku päivä..
     
  3. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Jaa, asiasta kuusysiin.. Kattelin tuossa Yamahan sivuja, nii oli 2008 uutuutena tommonen 130 heppanen Nytro FX, Eli oisko se Eurooppalaiselta nimeltään Vector..(?) Aikalailla Phatserin muotonen, mut pikkisen muhevampi ;D Ihan kyrväkkään näkönen Jamppu 8)
    www.yamaha-motor.com
     
  4. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Mikspä ei jo lauantaina!? :D
     
  5. x-mies

    x-mies polaris pro-x2 600

    kyl se mulle käy ;D
     
  6. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Jeah! ;D
     
  7. x-mies

    x-mies polaris pro-x2 600

    se olikin kuukausi sit ...jos siel on tamppari nyt käynyt niin on varmaankin ajettavassa kunnossa.Sunnutaina vois lähtee karsikosta hammaslahden suuntaan ja ajaa sit vaikka tupikseen asti 8)
     
  8. mikkole

    mikkole Lynx enduro 2022

    urkkalammelle asti ainaskin hyvää reittiä. mä voisin varmaan kans lähtee ajelemaan jos vaan sopii.
     
  9. G-T

    G-T Ei kelkkaa enää

    Mikäs kokous Reijolassa oli traktoriliikkeen luona tänään? Tais olla rx1 ja kaks kappaletta välimallin phazereita. Viihteestä huolehti polizai. :)
     
  10. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Ei suorastaan paska idea 8)
     
  11. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Lähe vaan messiin!
     
  12. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    LAAVANTAINA lähen sinne liperii ni ei piäse mukaan :-\
     
  13. x-mies

    x-mies polaris pro-x2 600

    juu soppiihan sinne...soittelen vaik kun lähetään deltalta tuu sit vaik kontiolahden essolle
     
  14. Kongo

    Kongo Rave RE 600 etec -10

    Uimaharjussa asti EI ole tampparia näkynyt  :mad: Itse en ole tällä tälle talvelle käynyt pikkukilissä/ kolilla päin kuin kerran ja silloin matka tyssäsi 7 kilometrin päähän, kun vastaan tuli sula oja, josta ei uskaltanut lähteä yli. Olen lähdössä huomenna ajamaan kontiolahdelle päin, mutta voisin käydä vilkaisemassa reittiä kolille päin.
    Edit. Niin jotta ei nyt peloteta kaikkia kuskeja, niin tamppari on ajanut suurimman osan reitista Eno- Uimaharju, reilu 5 kilometriä on tamppaamatonta Uimaharjun päässä että Uimaharjuun asti pääsee kyllä ihan hyvästi :)
     
  15. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    EI MIKÄÄ PASKA IDEA!!!!!:) siel on kivaa pätkää..vois vaik lähtee siit hammaslahen jälkeiseltä huoltsikalta.ja kiihtelyksee ja vaik tupiksee?
     
  16. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Siis ootteko te sunnuntaina ajelemassa missä päin maailmaa jos eksysin messiin? ::)

    Menin sekasin ku lueskelin teidän kirjotuksia että missä ajatte ja millon. ;D
     
  17. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    elikkäs.. heinävesi koli uuro kitee hammaslahti kontiolahti nurmes rääkkylä iisalami ;D
     
  18. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    hehehehehehehe....iisalmi :)

    mä oon ainaki sillä kannalla..et team karitapio.x-mäni ja mä mentäs reittiä h-laht-kiihtelys-tupis-pietari.. :)

    jonnekki päi kiihtelyksestä..tupista kehuttu..
     
  19. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Joo ja meitsin löytää heinäveden seutuvilta...
     
  20. Race69

    Race69 Well-Known Member

    minä päivänä sä oot menossa heinävedelle?, vois lähtee messiin ajamaan kun ei tullu vaalan kisaan lähdöstä yhtään mitään :-\
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua