COWSHIT RIDERS PROJEKTI

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä _demex_, 27/10/07.

  1. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Anteeksi jo etukäteen!! ;D
    Mikähän ihme villitys kaikilla on noita penkkejä rakentaa. Liekköhän noista viritelmistä monikaan on parempi ku alkuperäinen, ja tälläki foorumilla on näkyny suorastaa hirveän näköisiä kötöstyksiä.
    Tästä Demexin jakkarasta saattaa tulla paremman näkönen ku pollen alkuperäinen penkki, mutta suattaapi selässä/perseessä tuntua ku kunnon loikan jälkeen tohon Finnfoumi kasaan tärähtää.. ::) Ei meinaan anna senttiäkään periksi.
    Mutta kerro sitte kokemuksia jahka saat ton valmiiksi ja pääset testaamaan. :)

    Anteeksi myös näin jälkikäteen... ;D
     
  2. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Siinä samalla alueella Teatrian kanssa on joku kuituputiikki, jonka nimiä en juuri nyt muista. Sieltä pitäs mattoa saaha. Siellä oli ainaki oulun halavimmat hartsit, mitä kavereitten kanssa nuita liikkeitä vasta läpi soiteltiin.
    Ite tullee nykyään kaverilta aina haettua ku se tilas Turusta 50kilon rullan mattoa. ;D
    E: http://luettelomedia.fi/Huippumaali-Oy-OULU-210590.htm
     
  3. chip

    chip Lynx

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Bablo, itse ainakin sen takia tein kun meinasi selkä mennä patikossa entisen kanssa :)

    Itsekkin tällaista penkkiä finfoamista aluksi suunittelin mutta juuri kiinnitys tuli ongelmaksi.
    Olikin oma penkki risa nahan puolesta niin modailin siitä sitten. Siitä sai hyvän pohjan niin kiinnitys ei ollu ongelma. Nahkakin on helppo kiinnittää siihen valmiiseen pohjamuoviin.
     
  4. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Joo ite olen sitä pehmuste hommaa kans miettiny.. voipi olla että ku oluun tästä pääsen niin käyn ostoksilla ja ostan siihen jonku paremman pehmusteen...
    ja toi penkkivillitys on mulla ainakin sen takii aiheellinen ku olen 184cm pitkä joten ajoasento tolla pollella on ollu niinku soutulaitteesa eli polvet korvissa!
     
  5. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Ite suosittelisin kuitenki ProX 2:n tai Pro XR:n penkkiä... Tyylikäs ja hyvä...
     
  6. tinppa

    tinppa revox

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    ite tein xc: penkistä tommosen.Leikkasin perästä muovia pois ja muotoilin pehmusteen tohon malliin.Korotin noin 5 cm.Retkipatja on tosi hyvä materiaali tohon hommaan lämmittää ahteria ja on kuitenki joustavaa.[​IMG]
     
  7. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Työkalu / tarvikepulan iskiessä huomasin, että tuo alumiini on tummunu ajan saatossa, joten rupesin stten välihommana tarvikkeita odotellessa kiillotus hommiin

    [​IMG]


    Tuossa jo pikku alue kiillotettu, eli ainoastaan peilikirkas kelpaa mitä kyllä tossakaan ei vielä ole

    [​IMG]


    Onneksi mulla on noi suber innokkaat mekaanikot aina edessä ku jotain touhuaa..


    [​IMG]
     
  8. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Tokmannilta
    Voin melkein väittää, että selkäs huutaa apua talvella.
     
  9. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Toikin riippuu, kaverin ProX 2sen penkki on semmonen lehmänpaskaläjä että hirvittää. Veikkaan että topikin aloittajan penkistä tulee ihan jees kuhan päälle liimaillaan jonkulainen kerros jämäkkää pehmustetta.
     
  10. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Sieltä veneliikkeestä kallisenperältä ainakin löytyy lasikuitutarvikkeita, varmaan muistakin paattikaupoista tms.
     
  11. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Kävin lauantaina siinä veneliikkeen pihassa mutta ei tietenkään ollu paikka enää auki. Pitää nyt viikolla kävästä kysyyn ja samalla käyn ostaan pehmustetta ja tosta lähtee joku 10cm pois tota finfoamia ja tilalle sellanen jämäkkä pehmuste.
     
  12. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    No nyt on sitten lasikuidut ostettu ja ajattelin, että jos illalla sais pohjan tehtyä.
     
  13. acura™

    acura™ mikä?!?

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Onko käyny mielessä ottaa tuosta tankin päältä tuota foamia matalammaksi-> helpompi ajaa mutkaa, kun enemmän tilaa jaloille?
     
  14. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Mulla kävi aivan sama mielessä.. Omassa kelkissä oli uudemman mallin penkki kiinni, korkeampi siis. En tykännyt. Suoralla hyvä, mutkassa huono, kun ei pysty kunnolla roikkumaan. Tietty, jos kuskin sääri on poikkeuksellisen pitkä..
     
  15. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    On mulla sekin pyörähtäny mielessä mut mitä nyt tossa tunnostellu niin saa kelvata ainakin aluksi tollasenaan..
    Penkkiä korotan siksi että on nuo jalat venyny muutaman sentin liikapitkiksi----) hakkaa polvet otsaan ajaessa :)
     
  16. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    [​IMG]

    Nyt sain laitettua jo kolme kerrosta lasikuitua.
    Huomenna jatkuu.
    Kuva vähän huono mut vaihdetaan sitten ku saa otettua paremman
     
  17. Teme

    Teme Vanhanliiton BRP värkki - 144"

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Itte korotin ja muotoilin Doon penkkiä telttapatjoilla ja Bostikilla.

    [​IMG]
     
  18. _demex_

    _demex_ polaris sp xc 800

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Ite en viittiny rikkoo alkuperästä penkii, niin päädyin tähän ratkasuun.
     
  19. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Itse myös tein samalla taktiikalla, tuntuu muut jakkarat sohvilta nyt. Ei tietenkään tullut noin vimpan päälle hierottua muotoon.
    Onko tuo kuin kova ajettaessa?
     
  20. atm

    atm lynx rs

    Re: COWSHIT RIDERS PENKKI PROJEKTI

    Menikö vakio päällinen kuinka helposti takaisin vai teetitkö uuden?Itse myös tuolla tavalla korotin, tosin pikkusen vähemmän.
     

Suosittele tätä sivua