MXZ 550 X Rev keskustelu.

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Pekka, 28/12/05.

  1. Juhapee

    Juhapee Active Member

    Kannattaa varmaan antaa perän olla, veikkaan että saat matkustaa kuomulla jos jäykistät alustan noin tiukkaan kun kuvailet. Itelle laitoin takavalon tilalle sellasen pitkän ledivalon ja on toiminut ihan hyvin.
     
  2. Anssen

    Anssen MXZ X-RS 600 E-TEC '10

    Minä ainakin pärjäsin viime talven hienosti! Kiihtyy hyvin ja meneekin ihan riittävästi ainakin täällä etelän puunkiertoreiteillä. Kyllä sillä pärjää ihan hyvin tehokkaampienkin joukossa. :) Ja tosiaan ajo-ominaisuudet on kyllä tosi hyvät. Kevyt ja mukava viedä.
     
  3. G-type 494

    G-type 494 Well-Known Member

    Mites huomasin että etuppukion rajoitin remmi on "löysällä", eli eikö sen kuulu olla pikkuisen tiukalla? Ihmettelen vaan kun entisissä kelkoissa se on tiukka kun mikä ja tässä repsottaaa löysästi ???
     
  4. G-type 494

    G-type 494 Well-Known Member

    Niin mitenkä tiukalla sen kuuluisi olla  ???
     
  5. Anssen

    Anssen MXZ X-RS 600 E-TEC '10

    Varmaks en mee sanoon, mutta kyllä siinä mun mielestä sitä löysää pitää vähän olla. jos se on ihan kireellä suksipaineet nousee ja ajo muuttuu raskaammaks. Niin mä ainakin oon käsittäny, korjakkaa viisaammat jos oon väärässä.
     
  6. znood

    znood Guest

    on siinä vähän löysää joo vakiona
     
  7. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    En suosittele. Nestekoneen jälkeen oli 550 fööni polle ja eikä oikeen naurattanu kevät keleillä ja muutenki oli aika lauhaa niin tuntuu tosi laiskalta. Kierrokset kyllä nousee mutta eipä siinä oikee mittää tapahu. Yks talvi riitti föönillä ja nytten taas nestekoneen puikoissa.
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Silloin kun telasto (kelkan perä) on ilmassa, pitäisi remmin olla tiukalla.. Eihän se muuten mitään rajoita..
     
  9. Anssi^

    Anssi^ ski-doo 440/800 ja 800 Sb asaault 2014

    todella hyvä toi fööni on patikko puunkierto reiteille. ite ainakin pärjäsin ihan hyvin viimetalven
     
  10. znood

    znood Guest

    eroa on kuin yöllä ja päivällä kun vaihdoin 550 trail touringin tähän... eikai fööni ole millekään kesäkeleille tehty ja taitaa muutenkin käydä normisuuttimilla liian rikkaalla
     
  11. makkosz

    makkosz !!polaris 550F SS-02MYYTÄVÄNÄ!!..&sd machz dragmod

    joo...jos se remmi on löysällä kun nostat perän ilmaan  ni ei se mitään rajoita...mut siinä pitäis olla joitain säätömahd...mitä kireämmällä/lyhkäsenpi=enemmän suksipainetta....jne   
     
  12. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    Trail touring ja 550 revi, eikai vain ole eroa?!?!?!? Toinen on tourinki ja toine sportti. Järki käteen kiitos. Toiseksi, en väittänyt, että föönit on tehty kevätkeleille joita kutsut "kesäkeleiksi" pistin vaan pari faktaa pöytään. Ei niitä herneitä sinne nenuun näin joulun alla :)
     
  13. znood

    znood Guest

    niin, tourinkissa enempi tehoa samankokosesta koneesta, mutta toisaalta se painaa enemmän ? vastaus koski nimen omaan tuota plussakelin kulkemista, jossa oli ainakin vakiosäädöillä mun mielestä eroa paljonkin(mitään koskien mielipiteitä kelkasta tai sen alkuperäistä käyttöfunktiota eivät mun kommentit koskeneet).. missä se sun ihmetyksen aihe ?? ihmeen närkästyneen tuntunen vastaus

    Äläkä kommentoi mistään polariksen 550cc lahnoista jos et omista/ole omistanut otsikon mukaista reviä muutenkaan ole testannut sitä. Otsikossa ei lue "yleinen 550cc" föönikeskustelu.

    ps. mielipiteet ei ole faktoja
     
  14. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    "Lahna" :D Kyllä se on fakta, että puhkulla ei naurata ajella kevätkeleillä kovempaa ajoa, sorry :'(
     
  15. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    Hanki Yamaha Exciterin takapyörät. sopii ja kestää
     
  16. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Olettekos ottaneet varista mustan suojan pois onko järkeä/hyötyä vai riittäiskö pelkkä reikien poraus?
    [​IMG]
     
  17. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    ota vain kokonaan pois niin ei nosta niin paljon remmin lämpöä, ei kannata alkaa poramaa, saa vielä joskus ehjänä paikoilleen jos haluaa.
     
  18. Anssi^

    Anssi^ ski-doo 440/800 ja 800 Sb asaault 2014

    joo kokonaan pois :)
     
  19. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Asia pihvi, eli suoja lähtee veks. :)
     
  20. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Mistähän löytyisi mitat seuraaville hihnoille:
    415-0606-00 = 550:n alkuperäinen
    414-8607-00 <- tuollainen on ylimääräinen

    Eli käykö 414 alkuinen varahihnaksi ja mitähän eroa hihnoilla mahtaa olla? ???
     

Suosittele tätä sivua