Levin ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä MikkoY, 30/10/06.

  1. Kaitsu10

    Kaitsu10 Dragon 700 CFI, FST Touring

    Re: Levi, Ylläs ??

    Onko viikolla seitsemän Leville menijöitä? Olisin ajoseuraa vailla
     
  2. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    niin ja käytiin myös ylläksellä kelkkimässä...on se vaan uskomaton juttu että nuita turisteja kuole ku kärpäsiä kelkkojen kans...meinaan että tuolla ylläksen päällä ei kyllä nähny montaa metriä eteensä(hirveä sumu), ja niin vaan noi eka kertaa kelkan sarvissa olevat turistit vääntää sinne kans!!!!!!!!! yksikin pariskunta alko kääntään kelkkaa suh jyrkässä kohdassa...kelkkahan tietty alko kallistuun ja tietysti tämä pari alkaa siirtään painoa sinnepäin mihin se jo muutenki oli kaatumassa :eek: onneksi olin vieressä ja kerkesin hypätä vastakkaiselle astinlaudalle painoksi, siinä sitten oltiin, minä huudan että THISWAY,THISWAY! ei muuten siinä tilanteessa muitakaan sanoja tullu mieleen, nooh eihän ne sitä tietty ymmärtäny jouduin alkaan repiin niitä itteeni päin, jost seuras se että ne livahti ihmeissään pois koko kelkan päältä ;D siinä sitten yksin keikuin sen kelkin kans...kunnes siihen tuli joku suomalainen kaveriksi. saatiin kelkka käännettyä ja kyllähän noi turistitkin sitten hoksas lopuksi että miksi mä niitä olin repiny ;D kovasti kiittelivät!
     
  3. jsumu

    jsumu rev 440/800

    Re: Levi, Ylläs ??

    Team Backpain on viikolla 7 levillä yheksän kelkan voimin. Mukaan vaan jos törmätään. tai huutele tänne jos ajoseuraa tarvitsee.
    www.selkasarky.webs.com
     
  4. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Levi, Ylläs ??

    Hahahaa ;D Vakava tilanne mutta voinu sivusta seuraajaa vähän naurattaa ;D Puuttu tuosta enää et oisit huutanu niille: YOU FUCKING IDIOT JAPANESES!!! ku ne hyppäs pois siitä kelkan päältä ;D

    Oisko ollu pitkäki matka vyörymällä alaspäin jos ois vahinko sattunut? ::)
     
  5. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    ;D juu, kyllä mulla nauratti jo tilanteen aikana...oltiin aika likellä huippua siinä vaiheessa, joten olishan sitä matkaa ollu mitä pyöriä ;D
     
  6. MikaL

    MikaL Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    Välirakassa ollaan viikko 7 kahden kelkan voimin: Lynx 600SE ja Puhku Venture . Oranssi-valkoiset sinisalon kypärät. Messiin vaan kun kohdataan !
     
  7. jami

    jami sdi-600 lyne

    Re: Levi, Ylläs ??

    mites viikolla 8 onko ketään levillä päin.Etelästä olis tulos yksi yksinäinen lammas viikoksi ajeleen?
     
  8. -rx-1-

    -rx-1- Lynx etec

    Re: Levi, Ylläs ??

    onko vko 9 lähössä kukaan ajelee?
     
  9. Tonni

    Tonni yamaha rx1 warrior

    Re: Levi, Ylläs ??

    minä ja pari kaveria on tulossa viikolla 10 ajelee. ite asiassa ajellaa iisalmesta asti sinne kelkoilla 8) törmäillää siellä
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    No niin, isännys oli käynyt tänään kelkkailemassa Sodankylästä Sarvilammen eli Kittilän suuntaan. Löytöinä parista paikasta kuksa nimellä, makkarapaketti, vaatetusta väliin ja ylle, muutamia työkaluja sekä tärkeimpänä avainnippu jossa ura-avain jossa tunnistetiedot, löydöt olivat olleet osittain lumen peitossa reitin varrella kahden tien ylityksen välillä. Tavarat löytyvät Sodankylän poliisiasemalta tuntomerkkejä vastaan arvatenkin.
     
  11. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Re: Levi, Ylläs ??

    5 päivää tuli pyörittyä ylläs levi akselilla.. Ylläksen reitit oli aika paskassa kunnossa paitsi tänään kun lähettiin sieltä pois niin näky olleen lanaki liikkeellä pitkästä aikaa! No tietääpähän ajaneensa kun on paikat kipeänä. Kittilä - levi suunnalla oli taas parempaa tuolle mun vekottimelle. Riitti taas turistien väistely vähäksi aikaa...HUH HUH! välissä tullaan kylki eellä mutkassa vastaan tai sitten kokonaan väärää puolta.. Oli muuten levillä yhessä ysikymppisessä mutkassa melekonen verilätäkkö! ??? Liekkö poro jääny alle tai sitten kelkat törmänny...
     
  12. Leppis

    Leppis Entinen retkikelkkailija

    Re: Levi, Ylläs ??

    Perjantaina 8.2. ajettiin Levi-Pokka-Pulju-Levi. Hieno reitti ja myös maisemat Pokan ja Puljun/Tepaston välillä. Pir*n mönkkärikuskit olivat lanauksen jälkeen ajaneet koko tämän välin pilalle. Kahdella laitteella oli ajettu milloin vierekkäin ja ristikkäin pitkin KELKKAURAA!
    Onnekseen eivät osuneet tiellemme, tiedä mitä 6 raavaan miehen ryhmämme olisi tehnyt! :mad: :mad: :mad:
     
  13. Teemu

    Teemu Well-Known Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    Viikolle 9 kaipais ajokaveria reippaaseen vauhdinpitoon! Ja itse majailen Ylläksellä!
     
  14. -rx-1-

    -rx-1- Lynx etec

    Re: Levi, Ylläs ??

    Vko 9 oon tulossa ajelee levi-ylläs suunnille.
     
  15. Timo.A

    Timo.A Viper xtx

    Re: Levi, Ylläs ??

    itse olen myös tulossa parin kaverin kans vk 9 ...pitää törmäillä ;)
     
  16. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Re: Levi, Ylläs ??

    torstaina 14.2 leville autolla ja siellä sit vaihtuu kelkka alle ja kovaa ajoa to-la, ketään muita menossa?
     
  17. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Re: Levi, Ylläs ??

    pitää kattoa lauantaina, perjantaista riippuen :-X
     
  18. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Re: Levi, Ylläs ??

    Kivaa oli! 8)
    Pääsääntö: mitä kauemmas sen parempi! Elkää Ylläksen suuntaan menkö, Kumpu oli aika kiva, loppu oli (ainakin9.päivä la) patilla mutta alku puolikas lana-eli lentokunnossa!!! Ensimmäisen kelkkailijan kohtasin kummun huipulla sen jälkeem kun ounasjoen ylitin!
    Hyvä oli mennä ja ryykeltää. ;D
    Kevveemmällä takas!!!
     
  19. Kp

    Kp Active Member

    Re: Levi, Ylläs ??

    la ollaan menossa kittilän perukoille.. mitäs ikävää ylläksen suunnalla?
     
  20. korhja02

    korhja02 Kelkaton!

    Re: Levi, Ylläs ??

    Se suunta on aika suosittu, eli jos vähänkään rauhaa tai parempaa väylää haluaa niin muualle.
    Vauhtia voi myös säädellä helpommin toisaalla. Ylläksen suunnalla tutkaa yms. hälinää ainakin minulle liikaa! ;)
    Särestöniemen reitti oli kiva ja pokka myös!
     

Suosittele tätä sivua