Käyttäjä kokemuksia isosta summitista

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä 1000elani, 1/12/06.

  1. Vilho

    Vilho freeride

    Kukko, nyt se taitaa olla niin että Roccolla on vakio penkki ja sulla on -04 MXZ 600 SDI penkki [​IMG]
     
  2. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Ei oo ainakaan noi alareunat tommoset keltaset :-X
     
  3. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    aivan sama yhtä ruma silti, ei taija lähtiä asetonilla tai lähtee mutta niiin tulee tuohon keltaseenki valkonen täplät. Paras on ku ostat uuen penkin tai teet
     
  4. Vilho

    Vilho freeride

    Se on vain se penkki vaihettu, ei noita muoveja.
     
  5. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Ei taida halvalla saada penkkiä ja hienoa sellasta.
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Paina vaan kaasua, et sie sitä penkkiä ajossa nää ;D

    Joo, nyt huomasi, että kuutiot puhu puolestaan. En tiedä miten keväämmällä sitten, ku mun pikku pirra (ja uus xp summitti) saa pitoja telaan enempi, mutta näin höttyrässä tonni paineli menemään. Tasasella ero ei oo niin iso, mutta ku mäki tulee vastaan, ero kasvaa selkeästi. Nuo vajaa kuutioiset jää vaan paikalleen huuteleen, ku tonni pistää isompaa silmään ja vaihtaa maisemaa ;D

    Sillä vakiokakkosella ei kyllä tee vissiin yhtän mitään! Sitte kytkimessä on sikakeveät puntit, sinnekki vois koittaa lisätä painoa ja kattoa meneekö syteen vaikko saveen. Vääntöä pannussa on, joten sitä vois koittaa kuormittaa punttien lisäpainolla. Tuntuki hullulta viime vuonna, ku kelkkaa piti huudattaa ku pikku pirrraa, vaikka moottorissa on kokoa enempi ku laki sallii. Eli tallille.com ja tuunaamaan - valmista kelkkaa ei näköjään vieläkään kaupasta saa ;D
     
  7. Rookie

    Rookie NightRider

    Pärkkele...uskaltaisko tilata tuosta koko paketin...ossaiskohan itte laittaa paikalleen...kyllä himottas kokeilla jos se ero on niin huomattava originaali variin.
    Ois kyllä kiva kuulla onko tuo miten toiminut, mutta vois kai sitä itekin olla ensimmäinen ja kertoa sitten muille oliko kannattava hankinta. Pitää vielä tuumata...

    http://www.goodwinperformance.com/teamrollerclutches.asp
     
  8. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Btw: Rocco ku kattelin nuita kuvia niin ootko ottanu ton penkin "ruman osion" eli ne ihme raidat pois asetonilla vai ? Näyttäis paljon paremmalta.
    Samaa olen itekki ihmetelly jo viime vuonna, että miksi on erinäköinen penkki ??? En ole kuiteskaan vaihtanut sitä, eli oli jo ostaessa tuollainen. Tosin onhan mulla jotain muutakin extraa tuossa kelkassa, kait se jeppe on ostaessa jo bimbannu sen, tai sitten se on joku spesiaali esittely malli, tiiä häntä?
     
  9. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90


    Prk..le, nyt sitä ollaan menossa vissiin itekki sille säätely linjoille, vaikka olen sitä aina ollut vastaan :), noin se tarttuu ::)
     
  10. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Joo, jätkä veti heti eka pimppaus reissulla meitsiä proommalle asteelle: Sulla oli 3 varia mukana ja mulla vaan 2 ;D
     
  11. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Pakkohan son, ku jäpä meinaa pikku kisulilla kärkkyä paalupaikkaa ;), sitä paitsi hankikelillä kiihyttely on lapsellista puuhaa :D
     
  12. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Täytyy kyllä sanoa, että noi Slp pp:t on todellakin hintansa väärrit...
    Käänty paljon paremmin, kanto paljon paremmin, ei ali- eikä yliohjannu ja kanttailuki oli puolet helpompaa... Jopa niin helppoa, että persus vastas maata ku kelkka liikku vielä ( Controllin suksilla ois jo kaatunu). Suosittelen ! :)
     
  13. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Ahaa, sen takia tuo kanttailu näytti niin helpolta tuolla poekasten päiväkirjassa  :)

    Ite ajattelin ostaa myös nuo mainitsemasi sukset, mutta järki voitti ja tein itse vuotsolaisiin muoveihin itse lestit ;) ja niillä mennään. Möhköfantti on sen verran painava keulasta, että löytää kaikki kivet rinteestä, jos joutuu löysäämään kaasun kesken nousun, joten tuumin, että toista kertaa en lasin yli lennä :eek:. Ja täytyy sanoa, että tyytyväinen olen ollut, hakkaa mennen tullen ne omat sukset mitkä olivat alla ostaessa(katamaraani malli). Tietysti tuo kanttailu on vaikeampaa, mutta kyllä sekin onnistuu kun laittaa kiviä reppuun painoksi ja on riittävästi lunta :)
     
  14. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Ot. se raven vartsu on/oli ihan vakio kuoseissa, eli sisällä GREEN jousi ja helixiä en muista mut vakio sekin
     
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

  16. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Jotain sinne päin ainakin ::)
     
  17. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Tilasin ainakin sen jousen nyt ensiksi, saa nähä saanko sitä ennen viikonloppua, jos en niin pitää taas kääntyä jäpälän puoleen :-*
     
  18. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Eipä kallistunu sokerikukolla kelkka tuossa pellolla? Jos koitit torvisessa kanttailla? ;D mentiin just ohi...
     
  19. Rookie

    Rookie NightRider

    Jos sitä kanttailla haluaa, niin kyllä orkkis sukset "oikeinpäin" eli kapeana asennettuna on parhaat kanttailuun niinkuin mulla. Tahtoo haukkailla näilläkin lumilla turhan helposti ;D
    Muttei mua haittaa...toistaseks ihan hyvin tulee toimeen nuilla alkuperäisillä. Sinne pääsee minne halutaan, ei suksista ole vielä jäänyt kiinni. En sitte tiedä paljonko paremin powderit ynnä muut helevatan kalliit sivakat muka auttaa. Vuotsolaisiin minäkin luotan kun tosi puuteria lähetään puhkomaan, kaikissa muissa mun ja työn kelkoissa on semmoset alla ja ei voi valittaa ;)
     
  20. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Enpä ole ollu maisemissa tällöin ??? ihan muualla olin ku oli hiihtokisat...

    Testaa joskus olis mielenkiintosta tietää ero pp:llä ja vuotsolaisilla ! ;)
     

Suosittele tätä sivua