Rave 600 sdi -08

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä äsdeeii, 13/1/08.

  1. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Eipä ole takuuta kun on ajettu kilpaa!
    Männät oli ehjät, mutta vasempaan sylinteriin oli tullut pinnoitteeseen pahkoja.
     
  2. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Minulla on nyt alla neljäs rajoitinremmi. Neljäs remmi laitettiin alle jo 1500 km:n kohdalla, jonka jälkeen remmiin porattiin reiät (2 kpl), reikien läpi pultit, prikat ja mutterit. Nyt on remmin ratkeaminen loppunnut. Kelkalla ajettu 2500 km. Maahantuojan suostumuksella laitettiin kyseiset vahvistukset rajoitinremmiin.
     
  3. rampulat

    rampulat Active Member

    Väitätkö, että kolme remmiä on mennyt poikki 1500km:iin?? Iste vaihdoin ensimmäisen remmin 2500km kohdalla, remmi oli ehjä, mutta ruma. Enkä harrasta mitään pilkkireissuja....
     
  4. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Ei ne remmit olleet menneet täysin poikki, mutta näyttivät olleen revenneen melko pitkälle pitkittäis- ja poikittaissaumoista. Huoltoliikkeen kehoituksesta vaihdettiin uusiin remmeihin, kunnes vahvistettiin remmi. Kumpi kelkka sinulla Marakatti on? Rave SDI vai Rave RE?
     
  5. rampulat

    rampulat Active Member

    -07 RE
     
  6. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Joo, Marakatti. Epäilivät tuolla liikkeessä, että SDI:n simmityksillä alusta joustaa helpommin ja siihen liittyen pohjaakin helpommin, joten se voi rasittaa sitä rajoitinremmiäkin eri lailla. Kävin ajamassa RE:tä ja totesin, että todennäköisesti simmitän oman SDI:n alusta RE:n simmikartan mukaisesti. Sen verran tuntui sopivan omaan ajotyyliin tuo RE:n alusta.
     
  7. jussir

    jussir Guest

    Hemmetin hemmetti. Taas yks remmi paskana. Pittää vissiin alkaa hommaan joku päältä jäähdytetty remmi, kun noi toiset ei kylllä kestä yhtään mtn :)
     
  8. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Pistä sinne suosiolla joku Oikea rajoitinremmi, noi lynxin kun on paperia. Mitenköhän doon sopisi sinne. ???
     
  9. jussir

    jussir Guest

    hahahahahaa ;D repss ;D Mie puhuin ihan variaattorin remmistä ;)
     
  10. reki

    reki Guest

    Kokeileppa 417300166 800:sen jäähytettyä remmiä mulla siitä positiivisiä kokemuksia, se vakio ei kauan kestä vasinkaan lämpimillä keleillä.
     
  11. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    No niimpä olikin. En lukenu ketjua aluista-asti. ;D ;D
     
  12. stm

    stm Well-Known Member

    Jussi... Mulla on se 288 loppunen jäähytetty ja kyllä se mulla vain on kestäny koko talven. 166 loppusesta en osaa sanoa mitään..
     
  13. Watane

    Watane TurboTerrain-Sidewinter 137

    Nyt testattu Korsumäen simmikartat, ja toimii ;D
    Voin laittaa s.postia, jos tarvetta kartalle ;)
     
  14. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Hei, Watane, lähetätkö minulle sen simmikartan? Miten noin käytännössä toimii toi alusta jos vertaa aikaisempaan. Pohjaamiset, vast...
     
  15. Watane

    Watane TurboTerrain-Sidewinter 137

    Tarvii vähä enemmän kyytiä ennenku rupee toimimaan, mut sitte toimii.
    En tuntenu yhtään pohjaamista ku ajoin n. 200km. Ei kyllä kunnon vastapatteja ollu vastassa.
     
  16. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Osaatko verrata Korsumäen säätöjä RE:n vakioalustaiseen? Miten eroavat? Onko RE:ssä vakiona kovempi alusta vai Korsumäen simmisäädöillä?
     
  17. jussir

    jussir Guest

    Joo no pitääpä hommata kyseinen remmi :p
     
  18. Watane

    Watane TurboTerrain-Sidewinter 137

    En ole ajanut metriäkään reellä, mut ens viikolla yks re mukana levillä - pitää kokeilla.
    Näyttäis se ainakin jonkun verran mukavammalta paperilla 8)
     
  19. Watane

    Watane TurboTerrain-Sidewinter 137

    RE keskustelussa sivulla 60 kommentti Korsumäki säädöt vs. vakio RE
     
  20. Hymis

    Hymis Ämmällä ajetaan

    Joo, vaikuttaisi asiallisilta säädöiltä tuo Korsumäki-simmitys. 8)
     

Suosittele tätä sivua