Onkos käynyt näin vakuutusten kanssa muille?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä aklapinen, 19/3/08.

  1. Rinkaisu

    Rinkaisu Yamaha RS Rage GT

    Tutun kuulosta meininkiä.

    Olin sopinut että kasko tulee voimaan ajokauden alusta elikkäs mun kohdalla joulukuusta. Sitten tuli vakuutuslaskut helmikuussa ja ihmettelin kun oli vaan liikennevakuutuksen lisäksi palo-ja varkausvakuutus... Soitin ja joo, eipä ollu kasko voimassa. Kivakiva. Sovittiin sitten että laitetaanpa samointein määräaikainen kasko. Ja palo-varkaus sitten kesäajaksi. Eli pitää olla tarkkana kuin porkkana ;D
     
  2. aklapinen

    aklapinen Ski-doo Mxz 600 -99

    Noniin! Tänään kävin sitten hoputtamassa Fennian konttorissa niitä ja sanoivat että asiaa on lähdetty selvittelemään, puheluita seulomaan. Siitä meni sitten n.30 min niin Fennian puhelinpalvelusta soittivat, että ovat kuunnelleet puhelut ja myönsivät että heillä oli tapahtunut virhe. Jotenka kasko ollut nyt voimassa 1.2.2008 asti jai homma kunnossa! :)

    -Mitä tästä opimme. Itse en ainakaan enään uskalla luottaa puhelinpalveluun, vaikka epäselvyys saatiinkin selväksi. Mielummin suoraan konttorille asioimaan.
    En tiedä nauhoittavatko puheluita jotka soitetaan konttoreihin, tuskimpa. Jos olisin asioinut tammikuussa soittamalla paikalliseen konttoriin, voisi asia olla toivoton.
     
  3. harza

    harza Well-Known Member

    Voisin lisätä tähän vielä senverta että, ottakaa/vaatikaa kaikki muutokset AINA paperille. Riita tilanteessa sille lapulle ei yhtiöt voi mitään.
     
  4. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Jos tästä eteen päin asiot ainoastaan konttorin tiskillä niin milläs sitten todistat mitä puhuitte ja mitä ette. Nauhoitetaanko konttorissa keskustelut vai saako sieltä nykyään mustaa
    valkoisella kouraan. Ei mulla ainakaan ole homma toiminut moitteetta edes konttorissa asioimalla. Eri vakuutusyhtiö tosin mulla.
     
  5. harza

    harza Well-Known Member

    No jos jotakin sovitaan, niin pyytää siitä sitten todistuksen paperille. Ei tämä voi olla noin vaikeaa?
     
  6. aklapinen

    aklapinen Ski-doo Mxz 600 -99

    Olet oikeassa. Mustaa valkoisella täytyy käteen saada. Näin asia toimisi pommin varmasti epäselvissä tilanteissa.
     

Suosittele tätä sivua