Nyt alkaa polttaa!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä HasseB, 25/4/08.

  1. HasseB

    HasseB Guest

    Olen jo usean kuukauden ajan jännittyneenä seurannut kuinka Kelkkalehden foorumi on kehittynyt kelkkailuharrastajien suurimmaksi kohtaamispaikaksi Suomessa. Tänä iltana (25/4 2008 klo 21.22) meillä on 5.338 jäsentä, jotka ovat kirjoittaneet 247.602 viestiä 15.323 aiheesta.
    Naapurilehden foorumi johtaa vielä KOLMELLA, jäseniä 5.341, mutta viestiejä on kohtalaiset 42.206 ja aiheita 4.199.
    Kuka on se uusi jäsen joka vie meidät naapurin ohi?
    Alkaa polttaa!!
     
  2. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Ota HasseB vain löisin rantein näin perjantaina! ;) Kyllä tämä foorumi lyö ihan kohta laualta tuon toisen jäsenmäärälläkin,saaatikka aktiivisuudella!  :D
     
  3. Keeloppi

    Keeloppi Well-Known Member

    Viimeisten kuukausien aktiivisuutta vertailemalla voisi sanoa että selkeä selkävoitto on tullut tälle foorumille.
     
  4. Grazy

    Grazy Guest

    Taitaa mennä 8000 rikki ennen vuodenvaihdetta :)
     
  5. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Muistaako joku vielä foorumin www.mk-netti.com ? Siellä oli muuten asiaa ja teknistä tietämystä! Ei ole ollut toiminnassa enää moneen vuoteen... Muistelen, että tämän foorumin käyttäjistä ainakin hemmo pyöri siellä, ja joku muu...kelkkana sillä tais olla sininen lynx g-touring, ettei ollut peräti ylläpitäjä...
     
  6. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    ei foorumin taso kovin huono voi olla kun tääläkin olen jo 10päivää ja reilu 6tuntia möllöttänyt. ;D tosin yhden nekatiivisen jutun olen kyllä huomannut, kun on noita keskusteluita ja viestejä niin pirun paljon ja otsikot on välillä mitä on niin tiettyä tietoa saa välillä hakea tunti tolkulla. mutta sama homma on kaikilla isoilla foorumeilla.

    mutaa on tämä lysti paikka ja foorumilaisethan tästä tekee hyvän paikan etsiä tietoa ja viettää aikaa. ;D

    kiitos ja anteeksi. ;D 8) ja nyt takaisin karhun kesytykseen... :p
     
  7. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Höhöö. Pitäisköhän käydä rekisteröitymässä tuonne naapuriinkin? :-X ;D
     
  8. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Veit jalat suustani ;D ;D
     
  9. Ripperi

    Ripperi Ostakkee auto niin saapi kelekan!

    Onhan se nyt aktiivisuudessaan vieny voiton jo pitkän aikaa sitte. Monikohan noista naapurinkaan "jäsenistä" on oikeesti käyny siellä lukemassa/kirjottamassa aikoihin. Minä en oo ainakaan tainnu siitä lähtien kun tämä tuli. ;D
     
  10. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Minä olen.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ja tää kans, mutta harvemmin
     
  12. Ike

    Ike RossiMaksi

    Jup. Minä myös.

    Ike
     
  13. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    samoin ;)
     
  14. macro

    macro Well-Known Member

    Myös itse olen kilpailevan lehden keskustelua seurannut, tahtoo vain nykyään olla nuo vierailujen välit kuukausia, eikä siinä ajassa hirveästi yleensä ole juttua tullut.

    Mutta näkisin haasteena ylläpitäjille sen, että millä tämän foorumin taso pidetään yllä? Onko se tiukka moderointilinja tekniikka yms. puolella ja sallitaan vapaampi linja nuissa muissa yleisen tason keskusteluissa, vai mikä se on? Liian moni hyvä foorumi on kuihtunut kasaan kun käyttäjä määrät on lisääntyneet, samoja asioita on kyselty kerta kerran jälkeen, vastauksia on annettu fiilis-tuntumalla jne. Ajan myötä ne jotka oikeasti on tietoa katoavat foorumilta, koska eivät jaksa lukea kaikkea turhaa tekstiä, ja monesti myös virheellistä tietoa. Sitten kävijät huomaavat että tieto on vaihtunut arvelemiseen, foorumilta menee "uskottavuus" ja käynnit loppuvat. Tämä ongelma ei ole ainoastaan kelkkailua koskeva, vaan saman ilmiön olen huomannut muutamilla auto foorumeilla.

    Tämä ei siis ollut pettyneen risukasa moderaattoreille jos sen joku niin ymmärsi, vaan pelkästään positiivisessa ja kannustavassa hengessä annettu haaste.
     
  15. Vilho

    Vilho freeride

    Tämän fooruminki jäsen määrässä taitaa olla käyttämättömiä käyttäjiä... ::)
     
  16. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Tuo teksti kyllä pitää hyvin paikkaansa.MINUN mielestä kaikki turhat viestit asikeskusteluista pois ja sitten tuolla jutustelu yms osoilla vois olla lepsumpi asenne.
     
  17. jussir

    jussir Guest

    Eelle mentiin jo käyttäjissäkin

    248266 viestiä 15407 aihetta kirjoittanut 5343 jäsentä
    Uusin jäsen: Mosku 700
     

Suosittele tätä sivua