Kynäruiskumaalareita?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Maunusjokke, 10/8/08.

  1. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Ei kukaan voorumilainen sattus oleen kynäruiskun kans enemmän tuhjunnu?
    ja kertokaa toki kokemuksia maalareista ja yhteystietoja tänne, tarvetta olis tuherruksille !
     
  2. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=2230.0

    Tuollahan ainaki oli puhetta.
     
  3. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Mitäpä tykkäsit siitä minun vanhasta evon kuomusta? Tuttu maalari, mutta hinnasta en tiedä ::)
     
  4. tarppitape

    tarppitape enään Honda 420fe

    täällä meilläpäin pudasjärvellä pari vuotta sitten se voitti maailmanmestaruuden maalauksessa. n. 20 vee vuotias kaveri
     
  5. Rensu

    Rensu Polaris RXL

    Oulun Suurmessuilla joku maailmanmestari maalaili prätkää ja komiaa jälkeä tuli. Olikohan sama kaveri?

    edit

    Tässäpä vielä yks räpsy messuilta.
    [​IMG]
     
  6. tarppitape

    tarppitape enään Honda 420fe

    näyttäis samalta hemmolta
     
  7. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    http://www.freewebs.com/mattimoliis/index.htm

    itse maalautin hänellä ja ihan tyytyväinen olen.. toki tuo maunosjokella oleva välimatka nokia-alavieska on kyllä aika pitkä lähteä käyttämään osia maalauksessa... mutta nokiaa lähempänä raumalla on myös "jarmo sampo"-niminen nuori kynäruiskumaalari. se ei olisi enää niin paha välimatkakaan? kannattaa käydä katsomassa, jos löytyis jotain nettisuvuja tms..
     
  8. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Sampo maalas muistaakseni jjs:n revin kuomun ja kilpisellä lunariin lähteneen rr:n kuomun. Onko tuo tieto että hän vaikuttaa nykyään raumalla? Kun mun käsityksen mukaan ainakin vielä jonkin aikaa sitten Jarmo maalaili noita täällä nokialla, mistä on kotoisinkin? Jjs vois valottaa asiaa ja kertoa missä revin muovit kävi maalarilla?
     
  9. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    ainakin viimeksi ku kelkan näin 21 päivä tätä kuuta niin se oli ivalossa...
     
  10. cpcp_3pa3pa

    cpcp_3pa3pa Terhi

    no siinä tapauksessa.. :D jokke ei sitten varmaankaan pidä kelkkaa asuinpaikkakunnallaan..
     
  11. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    kiitoksia vinkeistä !

    Nokialla on yks nuori kynäruiskuaja mutta hinnottelu oli aika karkee !
    Nyt ois löytyny muutama mutta yks vaikutti hinnaltaan olevan niin edullinen että ei karkaa persetasku miinukselle ;D


    Joo, tosiaan olin vaa puolisen vuotta tuola Nokialla, nyt palaan takas kotokyliin Ivaloon. Kelekka on kyllä asunu Ivalossa aina
     
  12. airbrush

    airbrush lynx rave 550 r-evo 08

    Vs: Kynäruiskumaalareita?

    eikös se jefremof mika ois lähin maunusjokelle maalariksi asukohan se torniossa ???
    iteki maalailen harraste pohjalta jotai tuheruksia ;D
     
  13. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Kynäruiskumaalareita?

    ;D ;D ;D Voi olla lähempänä mutta ookko sieki apauttiarallaa 3 vuotta myöhäsä täsä topicisa :-*
     
  14. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Kynäruiskumaalareita?

    joo mulla on menny se villitys jo ohi :D
     
  15. Saren

    Saren 700cc

    Vs: Re: Kynäruiskumaalareita?

    Vastaillaas nyt kun vastaan tuli. :D

    Yks likka hattulasta maalas sen revin ja kuvan Sampo sekä rr:n kuomun.
    Sillon oli puhetta että Raumalle muuttaa. Mutta nykyisestä osoitteesta ei ole tietoa..
     

Suosittele tätä sivua