kelkka hankinnassa lynx RE600 vai polaris IQ600RR

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä snowpro, 24/12/08.

  1. J.J.A

    J.J.A Well-Known Member

    enpä tainu mainita etteikö ole pärjänny?
     
  2. Yarcg

    Yarcg Ei mitään!

    kyl se tuola rapakon takana pärjää.brp täälä euroopassa hallittee ;D
     
  3. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    IQ tallissa.. pääsis vaan ajaa. LUNTA LUNTA...
     
  4. pikkujussi

    pikkujussi Polaris 600rr

    Ite ainakin kovasti olen ostelemassa nyt tuota 600 rr:ää,, mutta vähättelemättä kumpaakaan laitetta. kyllä taitaa olla nämä vehkeet nykyään niin paljon kuskista kiinni että osaa tuota sanoa kumpi parempi... (kummassa on muuten pitempi jousto keulassa/alustassa???)
     
  5. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    lynx 260\390 polaris 291\353 ainakin vuos 08 näin yhden ostajan oppaan mukaan... en tietytsti sata varma ole
     
  6. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Viteoissa ainakin näyttäis että rr:ssä olis korkeampi keula.
     
  7. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    No emminä ainakaan ole nähnyt mitään syytä räpeltää rr:än alustaa.. Pätsillä kuusamossa teemu itekki sanoi että ei tarvi säätää mitään koska kyllä kestää vetää niin paljoku pää kestää ilman pohjailematta. Voihan tästäkin olla erimieltä niinku aina kaikki mutta itselläni ainaki rr paljo mukavamman olonen ku re lynx:si... Ja nyt siis puhun just -09 RR:stä. -08 mallissa voi olla asia ihan erilailla.
     
  8. Saren

    Saren 700cc

    -08:siin laitettiin pikkasen etupukkia kireämmälle, niin muuttui vielä paremmaksi. ;) Muuten ei tarvinnut säätää, ajoa vaan saakelisti!
     
  9. snoub

    snoub Well-Known Member

    Teemuhan löi siihen omaansa wp:n etupukkiin, kuulemma vielä aavistuksen saa paremmaksi jo ennestään loistavaa alustaa. Mutta ite en ainakaan kahtakertaa miettis jos vanhakoppaisen re:n ja rr välillä pitäis valita. RR tulis kyllä ilman kahta puhetta.
     
  10. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Ei siinä ainakaa sillo ollu ku viimeksi kävin siellä.. ??? ???
     
  11. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    RR-Fuck The Fuel Economy ;D
     
  12. snoub

    snoub Well-Known Member

    Viineksi kun mää kävin niin oli, tosin alusta oli silloin lattialla että tiedä sit missä nyt :)
     
  13. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Tässäpä jotain vertailua kun ProX2 ja RR meni peräkkäin ruottin reitillä jossa aivan vitusti pikkupattia. RR meni ko olis ollu pattia ollenkaan ja proX2 kuskilla tuntu että pysyny kypärä päässä, se poukkoili aivan helkutisti verrattuna äRRään :eek: Tosin aivan surkea alustahan siinä ProX2 on ainakin vakiona.. :-\
     
  14. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Onhan siinä vakiona mutta hyvä se teemun simmittämänä oli. Nimim kokemusta on koska se oli edellinen kelkka. :)
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Luin koko topikin läpi ja jokainen varsinki junnut vois heittää tuon oman merkin kanssa sössäämiseen vaikka vitt.....n ja keskittyä olennaiseen.

    RR(08) vakiona aivan suksilla ja raskas ajaa muutenkin. Säätämällä seki korjaantuu varmasti. Astinlaudat siinä oli pirun liukkaat. Siihenki löytyy lääkkeet, no probs. Jos nyt nuot jätetään pois niin mukava sillä oli ajaa tuommosta enskatyyppistä ajoa, radallakin oli oikein jees jos ei lasketa sitä että tuntu olevan keula/peräpainon hallinta vaikeaa.
    Lynxin Re testien ja tyyppien perusteella kohtalaisen valmis jousituksen osalta omaan käteen. Joillekki kuulemma liian kovakin jousitus... PPS on pirun pätevä keksintö ja antaa plussaa sille roimasti. Penkki vois olla aavistuksen korkeampi omaan makuun ja kovempi kanssa. Muuten ihan kelpo peli. Omaan käteen helpompi viedä, siitä ei pääse mihinkään.

    Kannattaa ehdottomasti testailla molemmat ja jättää nämä minusta polle/lynx on paras 4 ever kommentit oman onnensa nojaan.
     
  16. Houdini

    Houdini Indy SP 600 -13

    Siis minuahan meinaat tietenkin... Nuohan olivat vain minun omia mielipiteitä/huhuja/kokemuksia. Ostajahan sen itse päättää minkä ostaa ja kumpi on omaan käteen sopivampi. Eihän lynx:in RE:ssä toki mtn vikaa ole mutta omaan käteen se ei sovi lainkaan. Ja merkki uskoinen olen ja polariksen mies/ poika olen niin minkäs minä sille mitään mahdan. :)
     
  17. stm

    stm Well-Known Member

    OT: Houdiini.. Ei ole tapana alkaa ketään yksilöitä osoittelemaan.
     

Suosittele tätä sivua