Pilkkikausi 08-09

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä lynx 320, 25/3/09.

  1. lynx 320

    lynx 320 Lynellä mennään!

    Aloimpa tässä kyselemään oletteko käyneet pilkillä ja oletteko saaneet mitään? :D
     
  2. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Pari kertaa on tullu käytyä. Pieniä ahvenia vaan tullu. Olishan tuola meri täynnä kalaa, mut en vaan osaa... ;D

    Ku sais edes isompia ahvenia tai siikoja niin johan olis makiaa... Pohjoisestahan jotkut saavat jopa isoja rautuja pilkillä...
     
  3. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    ahventa,pari matikkaa, Taimen..
     
  4. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Muutaman kerran käyny ja usiampi sata alle 15cm ahventa :-X Järvessä on isompaakin, mutta en löydä /osaa niitä pilkkiä :-[
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Zmpy o saletisti palstan kovin heebo täsä lajissa, nyt se pimplaa Årrenjarkassa vai missäseoli?
    ;D
     
  6. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Tämä topickihan tuli kun tilauksesta. Amatööri kysyy:

    Minkäslaisilla "mormuskoilla" rautua kannattaisi yrittää? pääsiäisviikolla olis siihen mahdollisuudet tuolla ruotsissa.
     
  7. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Jo vain on tullut pilkittyä, juuri tulinkin reissusta, nyt kyllä tyhjin käsin. Viikonloppuna ei tarvinna ihan tyhjää pilkkiä ;)

    [​IMG]
    ;) Hauki painoi tasan 3 kiloa...
    [​IMG]

    Viikonloppuna taas kairaan yhdeksi jos ei kahdeksikin yöksi :p
     
  8. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    en nyt ihan mormyskalla lähtis... tai ainaki tehny silleen että joko lähekkäin avennot ja toisesta isolla lätkällä houkuttelua ja toiseen sitte sen mormyn/tasarin/perhon kans silmälleen aventoon.. näet kalan ennenku ku se raapasee ja katkoo sun hiuksenhienon siiman.. ::)

    Ja jigillä on tullu,tai iso lätkä ja siitä 10cm peruke ja vihree katkajäljitelmä siihen.. Ne on ku naiset, ei niistä tiiä mitä ne haluaa ;D Ehkä jopa pahempia...
     
  9. 440racing

    440racing linksi

    muutaman kerran oon talvella pilkkiny, ja aina ilman saalista :-X mutta pilkillä on tullu kesällä aika iso säyne ;D
     
  10. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Noni,

    Nyt päästiin aiheeseen. Meikä on sit oikeesti ihan hiton hyvä pilkkimään. On tullu elläissään reenattua touhua jokseenki paljon, joten nykyään homma jo käyttää, tai on käyttäny jo vuosia.
    Mutta pilkkimistä ei opi ellei sitä harjoittele ja paljon. Ennen tuli pilkittyä ihan perhanasti, mutta nykyään vähemmän. Silti taito on hyppysissä.
    Viimeksi ku kävin pilkillä niin huomasin että vanhalla rutiinilla tulee reikä jäähän, mato menee koukkuun ilman värkkäystä, sohjot katoaa reijästä että heilahtaa ja syöttä menee veteen
    erittäin sujuvasti. Ku syötti on vedessä, osaan mä heiluttaa sitä vapaa ihan pirun hyvin, mulla on ihan oma tekniikka siihenki touhuun! Eli jos jonku homman osaan hyvin niin se on
    pilkkiminen... En mä tosin kalaa saa juuri koskaan, mutta olen minä hiton hyvä pilkkimään! ;D
     
  11. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Tänään tuli käytyä merellä ja saalis oli luokkaa 50g ahvenia.
     
  12. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Tuleehan tuota pilkittyä melekein viikottain, ympäri vuoden... ProPilkki2. ;D
     
  13. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    läähteekö Propilkkijä istuun jovele täsä joku iltapäivä???
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Eiku käymmä tuossa yhellä vuokravejellä kattomassa. Siellä olis punalihasta.
     
  15. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Joka keväinen homma on tuo pillkiminen. Kun Arska paistaa ja ilmat lämpenee niin pakkohan se on päästä pimplaahmaan 8)
     
  16. _ha

    _ha lynx

    On sitä tullu pilkillä käytyä pari affenta tuli.
     
  17. juize

    juize Assault RMK 800 155" -12

    Tuleeha sitä tuolla pilkkijäällä istuttua, altailta ahventa ja puroilta jalokalaa. Kevättä ootellessa 8)
     
  18. lynx 320

    lynx 320 Lynellä mennään!

    Kairankulkian kanssa pilkillä vietettiin tänään aikaa... tuli ahvenia 8)
     
  19. mielipuoli

    mielipuoli thanderi 900 iq600rr

  20. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    http://www.youtube.com/watch?v=FDZOpsKnBw0

    Tämä se jaksaa aina naurattaa  ;D "Mitä sä oikein sönkötät..."
     

Suosittele tätä sivua