Ramppitouhusta Rovaniemellä kiinnostuneet HOX!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä AC440, 1/10/08.

  1. Vilperi

    Vilperi Well-Known Member

    Perjantaina kahen aikoihin rampilla kattelemassa, jos siitä nyt vaikka uskaltais ajaakki ::)
     
  2. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Nyt löytyis kuvia viime viikonlopun Rovaniemen sessioista meiä sivuilta.

    käykäähä kattoo! :)

    http://www.bloodybastards.fi/etusivu.htm#miikkajatimpparovis
     
  3. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    No onko siellä huomenna ketään?
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    TÄ!?
     
  5. wolle

    wolle Speedot '15

    No niin, ketäs sinne olis nyt tulossa tänään paikalle?
    Ei voi olla näin vaikiaa ilmottaa onko tulossa vai ei! Ensinnäkään te ette pääse edes hyppimään siitä omin päin! Toisekseen siellä pitää tehdä muutamia valmisteluja ennakkoon, tuskin olette tehny ??? Ei tässä ole kokopäivää aikaa nyt päivystää koneella saati siellä mäellä...soittakaa!
     
  6. jussir

    jussir Romukoo

    Niin onko siellä nyt joitakin?? Tarkotus olis kohta lähteä autolla katteleen ketä siellä näkyy. Tulkaahan muutkin sinne :)
     
  7. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Suosittelen soittelemaan Wollelle että onko rampit auki vaiko lukossa...
     
  8. Vilperi

    Vilperi Well-Known Member

    Käytiin lasanderin kans kahen aikoihin rampilla mutta ei näkyny ketää nii lähettii kempalle istuskelee.
     
  9. Jha

    Jha BD3900DS

    Mahti homma, että on paljon asiasta kiinnostuneita, mutta pidettiin tuossa vähän palaveria ja tuumailtiin, että pidetään ramppi lukossa ja sovittais ajohommista aina etukäteen, ainakin näin alkuvaiheessa.
    Yheisiä pelisääntöjä hiotaan vielä, ettei homma karkaisi käsistä ja kaikilla olisi mukavampi ajaa. Avaimia lukkoon on Wollella, Paulilla ja minulla.

    Wolle ja Pauli oli lähössä huomenna Ruåttiin, mutta jos viikonloppuna hyppyhommat kiinnostaa niin soittakaa vaikka minulle:

    040 7365480 Juha Välikangas

    PS. Ja alustavasti oli puhetta myös niistä ohjainrautojen kovametalleista. Olisi siis suotavaa, ettei hyppysuksien ohjainraudoissa ole kovametalleja.  Tämä siksi, ettei rampin muoveja tarttis vaihdella joka viikko.
     
  10. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Onko tästä jotain hyppy hommia ens vkl snowstarin aikaan?
     
  11. TeroK

    TeroK Snouros

    Luulen että danielilla on omat hienot hyppyhommat
     
  12. Myltzi

    Myltzi XRis-Se

    tämä lienee vähän ot:ta mutta onko sinne tulossa joku maailman ministeri roiskautteleen? ja jos on niin minä päivänä?
     
  13. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Näinkö luulet? ;)
     
  14. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Käytiin tänään ihmettelemässä paikan päällä näitä ramppeja ja voin sanoa että taitas jäähä itellä hyppäämättä.. tyytyä maata pitkin kulkemiseen. ::)

    On se hurjien hommaa tommosista hyppiminen...
     
  15. miccis

    miccis Well-Known Member

    Mites se ison rampin raahaus paikoilleen? Olisko huomenna tai ylihuomenna iltasella väkeä niin vedetään pois tien laidasta. Huomenna vissiin vois arska paistaa forecan mukaan.
     
  16. TeroK

    TeroK Snouros

    La ja Su Daniel Bodin tulee heittään volttia :-*
     
  17. hpz

    hpz Ski-Doo XP 600RS

    Missä majoitus paikkaa rovaniemeltä??...  jos vaikka tulis joku viikonloppu koittamaan sit ku super kicker on iskus...

    Ja vielä, oisko jamit jotain? meinaan sit ku molemmat rampit on paikoillaan, ois mukava kasata koko suomen fsx kansa ja pitää kunnon jamit? vai mitä muut meinaa?
     
  18. Knato

    Knato Well-Known Member

    http://www.ounasvaaranpirtit.fi/pages/fi/etusivu.php siitä hyvä majoitus!

    Jos vloppuna on menoja niin voispa itekki raahautua tonteille kattoo vetomiehiä!
     
  19. wolle

    wolle Speedot '15

    Nyt tarvittas kulunutta ja katkennutta mattoa taas kiireesti käyttöön, eli jos teillä on niitä siellä nurkissa, niin soittakaa mulle tai Paulille. Tai käykää vaikka heittämässä siihen mäntyvaaraan, ne otetaan kyllä heti käyttöön!

    Molemmat rampit menee Bodinille käyttöön, eli pojat hyppii ensin pe iltana kaupungilla competitionista ja la/su superista itse tapahtumapaikalla mäntyvaarassa. Jos haluatte niin pikkuramppi voidaan virittää takaisin hyppykuntoon lauantaiksi ja sunnuntaiksi, mutta siihen pitää löytyä muutama varma kuski sitten :)

    Janne 040 8113567

    Pauli 050 5023500
     
  20. hpz

    hpz Ski-Doo XP 600RS

    meinaako bodin vetää shown yksin, vai onko muitakin kuskeja?
     

Suosittele tätä sivua