Näppien lämmittimet

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä andy, 3/1/08.

  1. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    tangon vaihto etenee, kaks elementtiä tuhottu ja kolmas lähti ehjänä.
    vielä hiuksen hieno mahdollisuus ettei tarviis ostaa uutta sika hinnalla yli 50€, rapakon takaa saa kevysti tuohon hintaan parin..
    asiaan,
    millä kennot kannattaisi liimata takaisin paikoilleen?
    ei varmaankaan uhulla ;D
     
  2. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Eipä nuo tarvike lämppärit paljoo maksa esim. Duelilla olikoha katkasioineen liimoineen 25€!? ;)
    Nuita olen laittanu ainaki 3kelkkaan ja hyvin pelaavat..vaikka orkkis johtohin liittää! ;D
     
  3. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    Nuo tarvikkeet ei taida olla kuin on-off mallia, tietysti voishan niilläkin pärjätä...
     
  4. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    15 ja 20 w saatavilla
     
  5. Anttimi

    Anttimi Well-Known Member

    Ite ositn duellin tarvike lämppäri elementit ja liitin ne jammun säädettävään kytkimeen. Helppoa kuin mikä ;)
     
  6. andy

    andy Polaris IQR 440/600

    mut millä liimalla noita alkuperäisiä voisi yrittää saada takas uuteen tankoon?? :)
     
  7. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Erkkaria päälle.  ;)

    Minkäslainen tanko tuli. Alumiininen?? Itelle kun laitoin tuon Flyn alu tangon niin ensin asensin ja sit vasta lukasin ohjeet. ...luonnollisesti.  ;D
    Ne sano et tangon ja lämmitys elementin väliin erkkaria koska muuten se tanko imee kaiken lämmön itteensä.
     
  8. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ite oon poistanu vanhat liimajämät elementeistä ja pyöräyttäny ohkasta 2puoliteippiä tankoot, elementit kiinni ja tupit päälle. Tuota ersua voi pyöräyttää muutaman kierroksen molempiin päihin... ennen tuppien asennusta siis.
     
  9. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    JAHA! Tässäkö se mättää ko ei mulla ala tassut lämpiämään! Ihimettelinki ko lämppärit toimii kun kokeilee ilman että non tangossa, ja sitten ne ei lämmitä pätkääkään ko ovat kiini.
    Eli erkkaa väliin..
     
  10. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Jahas joku muukin on jättänyt ohjeet lukemata. ;D
     
  11. msl-83

    msl-83 Lynx enduro

    Vs: Näppien lämmittimet

    Millaista erkkaria tuohon tuppien väliin tulisi laittaa? Käykö putkiteippi vai jotain jääkiekkomailoihin käytettävää teippiä..?
     
  12. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Vs: Näppien lämmittimet

    Se on ihan hyvää mitä lätkämailoihin käytetään. Itse ainaki käytin sitä varsinkin kun/ jos tupet oli väljät tankoon nähden eli ensin erkkaa sarviin sitten elementti sillai että tuppi menee helposti paikoilleen ja lämmitystä hieman mutta sillai että ei tupit sula :)
    Jos liimaa käyttää ja joutuu purkamaan niin joutuu sitten halkaseen tupet irroittaessa.
     
  13. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Näppien lämmittimet

    mulla ei toimi lämppärit ollenkaan, ei peukaossa eikä kummassakaan kahvassa! alkutalvesta kaasun puoleinen kahva oli niin kuuma että ei voinut paljaalla kädellä koskea ja toinen puoli ei lämmennyt lainkaan! mistä kannattaa etsiä vikaa? kyseessä -05 fusion
     

Suosittele tätä sivua